Strona 67 z 75

opinie o produktach MTS-technik

: wt lut 18, 2014 01:18
autor: MAPET
wiekszosc tematu jest o nim :) wg mnie w tej klasie cenowej najlepszy

opinie o produktach MTS-technik

: śr lut 19, 2014 23:54
autor: eGabeleXxX
Witam, mam pytanie odnośnie gwintu, zdaję sobie sprawę, że zapewne zostanę wyśmiany za brak ogarnięcia.
1. Po co na gwincie są dwa te pokrętła na kluczyk? Najpierw reguluję wysokość grubszym, a potem od dołu dokręcam tym cieńszym?
2. Po co jest to mniejsze pokrętło na gwincie mniejszej średnicy przy tym pier***niku do regulacji wysokości tyłu?

opinie o produktach MTS-technik

: śr lut 19, 2014 23:59
autor: jarekkoval
druga nakretka(zazwyczaj mniejsza) to nakretka kontrujaca.
jak masz pokretlo w nakretce, to pewnie to jest ampolek, zeby blokowal nakretke przed odkreceniem

opinie o produktach MTS-technik

: czw lut 20, 2014 00:10
autor: MAPET
mniejsze pokretlo z tylu jest po to zeby przykrecici regulacje do belki... pewnie piszesz o mk4 tak?

a z prozdu jak napisal yaro kontra zeby si enie odkrecalo jak bedziesz kierą kręcil

opinie o produktach MTS-technik

: czw lut 20, 2014 00:19
autor: eGabeleXxX
Tak, MK4, dla sprostowania mojego niejasnego pytania chodzi o te dwa:

http://i.imgur.com/RoW5i0N.jpg

opinie o produktach MTS-technik

: czw lut 20, 2014 00:28
autor: MAPET
to co napisalem wyzej

opinie o produktach MTS-technik

: czw lut 20, 2014 00:31
autor: eGabeleXxX
Dzięki, za gwint też ;).

opinie o produktach MTS-technik

: ndz lut 23, 2014 21:20
autor: Adrian.mk2
Brat posiada w Seacie cały zestaw mts-a amortyzatory podobno są gazowo-olejowe, zamawiane na mapet-tuning, sprężyny -40mm, bardzo twarde, na nasze drogi to wiadomo że "trochę" trzęsie, ale za to jak trzyma się drogi, dosłownie jak przyklejony, pokonywanie zakrętów z większymi prędkościami to nie problem. Polecam za stosunek ceny do jakości, założone były ponad 3 lata temu, ale na przeglądzie 4 amortyzatory mają jeszcze po około 70%, więc spokojnie przetrzymają gwarancje

opinie o produktach MTS-technik

: ndz lut 23, 2014 21:25
autor: Paviarotti
Adrian.mk2 pisze:ale na przeglądzie 4 amortyzatory mają jeszcze po około 70%,
To akurat nic nie mówi o stanie amortyzatorów, bo im twardszy amor tym większą sprawność pokaże.
U mnie pół roczny MTS miał ponad 90% ;]

Re: opinie o produktach MTS-technik

: sob mar 08, 2014 20:26
autor: synek_89
Witam ;) samo co jest po montażu gwintu mts w mojej a3 i mam pare pytań, gwint ustawilem mniej wiecej na wysokosci 2/3 i przod siadl i to ostro, za to tyl stoi jak seria, rozumiem, że sprężyny musze sie ułożyć? Rozumiem, ze po montazu musze jechac na zbieznosc?

opinie o produktach MTS-technik

: sob mar 08, 2014 21:11
autor: Paviarotti
synek_89, tył w MTSie ogólnie stoi wysoko nawet jak skręcisz niżej. Proponowałbym przyciąć z tył odboje jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Nie będzie takiego ping-ponga z tyłu. Zbieżność trzeba zrobić, ale najpierw dopasuj sobie wysokości tak jak będziesz już jeździł.

opinie o produktach MTS-technik

: sob mar 08, 2014 21:28
autor: czaja86
Panowie co może być przyczyną. Zestaw to amorki MTS a sprężyny obecnie vogtland a wcześniej jakieś żółte. Problem polega na tym że jak kupiłem auto było ok po roku przy nierównościach zaczęło obcierać z tyłu więc zmieniłem sprężyny na używane vogtlanda i było ok nawet w komplecie nic nie przycierało. Teraz natomiast jest znowu problem przycierania jak ktoś siedzi z tyłu. Ostatnio jak musiałem jechać w komplecie to podłożyłem gumy na sprężyny i zrobiłem dłuższą trasę ale nie podoba mi się to na dłuższą metę. Dodam że amorki w tamtym roku roku pokazały ponad 50% sprawności. Czy czas i pora zakupić kolejny komplet MTS ( obecny ma coś około 3 lat i nie dużo przebiegu bo nie wiem czy przekroczył 30 tys) ??

opinie o produktach MTS-technik

: ndz mar 09, 2014 15:40
autor: scaner21
Panowie.. Kto powie jak to jest z tym gwintem MTS? Założyłem u siebie i nie wiem dlaczego z tyłu stoi jak koza.. Kręcę w jedną i w drugą ale jest tak jak na serii. Dodam że to mój pierwszy gwint i może źle założyłem śrubunek (możliwe?) Jak powinien być założony z tyłu śrubunek i sprężyna (wiem, głupie pytanie) i w którą stronę kręcić? Chodzi o passata b5.

opinie o produktach MTS-technik

: ndz mar 09, 2014 18:34
autor: MAPET
no jak w ktora krecic tak jak dziala przyciaganie ziemskie czyli w dol