Strona 66 z 226

Re: Air Ride

: czw cze 16, 2011 00:26
autor: sajmondesign
A ja mam takie pytanko, czy ktoś myślał kiedyś nad zrobieniu air'a z helem? Ale zeby układ był zamknięty, i powietrze nie uciekalo?

Air Ride

: czw cze 16, 2011 07:22
autor: mcgiwerr
A jakie zadanie mial by spelniac ten hel ??

Air Ride

: czw cze 16, 2011 23:16
autor: gacus
Antonioo pisze:ah, wiec widze że troche rzeźni jest aby tam na tył air wsadzić,
wygląda podobnie jak tyl w passku b5 z napędem na 2 koła
sajmondesign pisze:air'a z helem?
jaki z tego zysk ? ja widzę podstawowy problem ze szczelnością.Wydaje mi się,że hel ma większą zdolność penetracji niż powietrze atmosferyczne.Poza tym spójrz na Swoją lodówkę - nawet tam sprężarkę zamknięto w szczelnej obudowie, by nie martwić się szczelnością tego podzespołu.

Air Ride

: pt cze 17, 2011 16:26
autor: Antonioo
gacus, ah, no dobra a teraz czy by było to dostępne jakoś w polsce?

Air Ride

: pt cze 17, 2011 22:43
autor: krzysiupl
Macie moze wymiary okuc,rysunek lub foto do mk4 tył mam poduszke i niewiem jakie duze okucia dac,

Re: Air Ride

: sob cze 18, 2011 08:36
autor: mcgiwerr
krzysiupl pisze:Macie moze wymiary okuc,rysunek lub foto do mk4 tył mam poduszke i niewiem jakie duze okucia dac,
Jak montujesz "RUBENE" to srednica okucia ma 130mm- no i musisz podjac decyzje czy montujesz okucia na stale srubami czy montujesz je na zasadzie sprezyny ( na wystajacych trzpieniach). :bajer:

Tu masz linka jak to zrobic :):)

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ort-Tuning" onclick="window.open(this.href);return false;

Air Ride

: sob cze 18, 2011 22:43
autor: Badyl
Czyli jednak można rękawy na przód, żeby chodziły w sporcie :chytry: http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ning/page3
Obrazek

Re: Air Ride

: ndz cze 19, 2011 02:36
autor: krzysiupl
mcgiwerr pisze:
krzysiupl pisze:Macie moze wymiary okuc,rysunek lub foto do mk4 tył mam poduszke i niewiem jakie duze okucia dac,
Jak montujesz "RUBENE" to srednica okucia ma 130mm- no i musisz podjac decyzje czy montujesz okucia na stale srubami czy montujesz je na zasadzie sprezyny ( na wystajacych trzpieniach). :bajer:

Tu masz linka jak to zrobic :):)

http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ort-Tuning" onclick="window.open(this.href);return false;
tak dokladnie na tej poduszcze rubene , na zasadzie sprezyny raczej

http://waiss.pl/productsVikan.php?idT=623" onclick="window.open(this.href);return false;

ma ktos pomysł gdzie zamontowac manometr, ja mam vaira wiec troche duzy, w popielniczke sie niemiesci,nigdzie niemoge znalezc foto w mk4 gdzie sa montowane

Air Ride

: ndz cze 19, 2011 22:04
autor: bula222
a ktoś podejmuje sie budowy air ride? oprócz Algrundo? taki powiedzmy zestaw na kicie jakimś z reg twardości . ile takie coś by kosztowało ? bez jakiś super wydajnych zaworów też

Re: Air Ride

: pn cze 20, 2011 07:29
autor: mcgiwerr
bula222 pisze:a ktoś podejmuje sie budowy air ride? oprócz Algrundo? taki powiedzmy zestaw na kicie jakimś z reg twardości . ile takie coś by kosztowało ? bez jakiś super wydajnych zaworów też
Mysle ze koszt takiego zawieszenia do twojego golfa ( na zaworach LPG ) kosztowal by ok.4 tys. plus minus pare stowek w zaleznosci od twoich wymagan :helm:

Air Ride

: pn cze 20, 2011 12:02
autor: bula222
to cały zestaw do założenia gotowy złożyłbyś za taką kwotę? :chytry:

Air Ride

: pn cze 20, 2011 14:42
autor: mcgiwerr
bula222 poszlo pw ..

Air Ride

: czw cze 23, 2011 00:16
autor: krzysiupl
mcgiwerr poszło pw

Air Ride

: czw cze 23, 2011 00:44
autor: Maksio
Witajcie,
ja też od jakiegoś czasu modzę nad swoim AirRidem. Miałem już przygotowane manometry, z tym, że wyczytałem, iż zwykły manometr może powodować przepływ z koła do koła, czego bym nie chciał. Czy to prawda? Jeśli tak to jak to rozwiązujecie? W połowie tematu była mowa o dwuiglicowych wskaźnikach, ale ich też nigdzie nie mogę znaleźć. Proszę o jakieś rady.

ObrazekObrazekObrazek