Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

webster__
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: pn sie 04, 2008 17:40
Lokalizacja: Opolskie
Kontakt:

Post autor: webster__ » czw sie 14, 2008 12:52

$iwy widze kolega ze wczorajszej oleskiej :D


moje mk3 AAZ+ -120 na rsl
viewtopic.php?p=4030824#4030824" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DEX9985
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 12:49
Lokalizacja: TYCHY
Kontakt:

Post autor: DEX9985 » pt sie 15, 2008 13:16

jgkurczak pisze:chce zamontować sprężyny -40/-40 do seryjnych amorów
Ogólnie to nie polecam a wręcz odradzam. Sam tak chciałem zrobić i tez mi odradzano. To czy będzie obcierać to jest całkiem możliwe ale ja bym się martwił o coś innego a mianowicie bardzo szybkie zużycie amorków i nerwowe zachowanie auta a co za tym idzie bezpieczeństwo. Tłoczysko seryjnego amora jest dłuższe jak założysz do niego krótszą sprężynę to po wjechaniu w dziurę i maksymalnym wypchnięciu tłoczyska sprężyna bedzie luźna i będzie latać, obijać sie o tłoczysko i może je porysować a wtedy amor się rozcieknie i już jest do wymiany. Nie można do seryjnych amorków dawać sportowych sprężyn. Albo się zmienia całe zawieszenie na sportowe albo zostawia seryjne, nie warto oszczędzać kupując same sprężyny bo można stracić dużo więcej. Pozdro


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/148/4d351acf34a1aa6a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » pt sie 15, 2008 15:19

DEX9985 pisze:Albo się zmienia całe zawieszenie na sportowe albo zostawia seryjne, nie warto oszczędzać kupując same sprężyny bo można stracić dużo więcej
Dobrze mowi, :kufel: dla niego :bigok:

Sam tez mialem okazje jezdzic autami, ze zmienionymi sprezynami tylko, obcietymi z powpychanymi gumami miedzy zwoje ... To nie to samo co zawias sportowy :bajer:

Choc znam takich co smigaja na -60 np i seryjnych amorach ... I jezdza, i jezdza ... :crazy:


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
2ass
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: pt lis 03, 2006 15:18
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: 2ass » pt sie 15, 2008 15:26

przeciez to jest walkowane bez przerwy tylko Ci co nie maja pieniedzy albo im szkoda na pozadne zawieszenie pisza bzdury ze mozna seryjny amortyzator zalozyc do krotszych sprezyn, przeciez to juz z zasady nie ma prawa dzialac a tu co ktorys post to samo " nie mam pieniedzy czy moge wstawic seryjny amortyzzator" flaki sie wywracaja :grrr:



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » pt sie 15, 2008 21:56

2ass pisze:flaki sie wywracaja
święte słowa!


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sie 15, 2008 22:45

sorkize ak nei na temat moze mi ktos podac tytul i wykonawce lub link do piosneki z ktorej wziety jest tytul tego tematu ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » pt sie 15, 2008 22:51



obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sie 15, 2008 23:21

dzieki :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
grzecho87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw cze 07, 2007 07:40
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: grzecho87 » sob sie 16, 2008 00:30

po 3 miesiącach jazdy na zawieszce -60/-60 czasami mam dość jak jade np. z 5 km po dziurach :grrr: ale ogólnie przyzwyczaiłem się do twardego gofera i źle mi się jedzie autem ze zwykłym zawieszeniem...a najbardziej lubię zakręty kiedy nagle za mną robi się pusto :chytry:



jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » sob sie 16, 2008 09:49

Dziękuję panowie za jasną odpowiedź :pub:
Właśnie o ta nerwowość mi chodziło więc sprężyny odpadają. Będę szukał całego kit-a.
Pytanie takie czego szukać ? Nie chcę robić betonu z auta i obniżyć 40/40 bo przy większej glebie może być ciężko. I zachować w miarę komfort...

druga sprawa kit nowy czy używany ? Bo używki chodzą po 300-400 ale mam wątpliwości czasem co do ich stanu itp. Z nowych brałbym np MTS-y od Mapeta :helm:
ale to na razie się orientuje bo dopiero co blacharkę robię i dzisiaj autko odbieram :grin:



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » sob sie 16, 2008 10:58

kup sobie kit gt cupline nowy 40/40 jest w miare komfortowy i przystepna cena i masz nówke:bajer: a gwint do obniżenia 40/40 moim zdaniem sie nienadaje


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

jgkurczak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:13
Lokalizacja: Nie wiem

Post autor: jgkurczak » sob sie 16, 2008 11:06

Od jednego kolesia słyszałem że dużo osób rezygnuje z gwinta. A druga sprawa 40/40 to mało ale wydaje mi się jednym rozwiązaniem jeśli chodzi o zawieszenie ew -60/40 ale to już przesada niektóre drogi są takie że ciężko będzie przejechać. Ale właśnie zaleta gwintu ustawie sobie odpowiednią wysokość i będzie miód ale cena kosmos ok 1000 zł :kac: A poza tym chyba gwint to jest beton :chytry:

Co do gt cupline mam mieszane uczucia wiele osób mówiło że to tandeta i po roku na diagnostyce wyszła połowa sprawności amora czy coś takiego...



Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » sob sie 16, 2008 11:46

jgkurczak, ja ci zaproponowalem coś taniego nowego i w miare komfortowego więc cudów niemożna wymagać!ale zrobisz jak uważasz


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
Kri$
Forum Master
Forum Master
Posty: 1112
Rejestracja: śr paź 31, 2007 15:00
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Kri$ » sob sie 16, 2008 12:01

jgkurczak pisze:A poza tym chyba gwint to jest beton
Niekiedy zwykle kity sa twardsze niz gwinty :) Nie jest prawda, ze kazdy gwint to beton. Np. TA TECHNIX to takie optimum - nie za twardy, nie za miekki, ale zawsze mozesz wybulic troche wiecej i miec gwint z regulacja twardosci i sobie bedziesz ustawial jak chcesz :)


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości