Strona 65 z 226

Air Ride

: pn cze 06, 2011 17:56
autor: Zaba91
zależy jak połączysz wszystko :P możesz na jednym zaworze 4 koła pompować i na drugim zaworze spuszczać :P (mówię o zaworach 1/2). a na jednym zaworze 5/3 też całe auto możesz podnosić i opuszczać :P Tylko prędkość będzie ślimacza :P

Air Ride

: wt cze 07, 2011 10:24
autor: Wegiel
golf sprinter, te właśnie zawory coś mi szwankują znalazłem takie profi ale cena ich mnie przeraziła 380zł :grrr:

W pytaniu do gościa czemu tak szwankują dostałem odpowiedź: ,, przypadku takim zastosowaniu pneumatycznych zawieszeń należy stosować bloki przygotowania powietrza.,,

Co to jest: bloki przygotowania powietrza???? Bo ta odpowiedź mnie zabiła... :crazy: a nie jestem specem od pneumatyki hehe

Air Ride

: wt cze 07, 2011 12:55
autor: cooljakub
Co to jest: bloki przygotowania powietrza????
to chyba chodzi o reduktor. bo jak wpisałem we wyszukiwarce "bloki przygotowania powietrza?" to pojawiły się własnie reduktoru
Obrazek

Air Ride

: wt cze 07, 2011 13:01
autor: Zaba91
blok przygotowania powietrza to: filtr, smarownica i zawór redukcyjny i to jest takie coś jak kolega cooljakub, pokazał :) powinno się to dać za zbiornikiem. Ewentualnie przed. I można też do takiego kompletu dorzucić osuszacz. Bez takiego bloku przygotowania powietrza niektóre elementy mogą siadać bo w powietrzu będą jakieś drobinki zanieczyszczenia albo element potrzebuje smarowania. :)

Air Ride

: wt cze 07, 2011 13:51
autor: Wegiel
Hmmm z osuszaczem to wiem,że powinien być, ale z tego co wiem nie każdy to stosuje a zawory ludziom normalnie działają, więc co powinien być taki kpl do tego żeby zawory się nie przycinały i miały jakieś smarowanie? Czyli mogę coś takiego zastosować na wyjściu z butli przed zaworami czy lepiej przed butlą odrazy z wyjścia kompresora?

Air Ride

: wt cze 07, 2011 15:29
autor: Antonioo
Panowie, a ja mam takie pytanie, widział ktoś kiedyś air do 4motion ?

Re: Air Ride

: wt cze 07, 2011 15:42
autor: cooljakub
Antonioo pisze:Panowie, a ja mam takie pytanie, widział ktoś kiedyś air do 4motion ?
niczym sie nie rózni wszystko zależy czy masz " MacPersona" z tylu czy osobno spręzyne

masz link jak w r32 sobie to robili w USA
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... ort-Tuning

Air Ride

: wt cze 07, 2011 16:12
autor: Zaba91
Wegiel, innym może działać a innym się coś zrypie. Może zassało Ci jakiegoś syfka i uszczelniacze w zaworze się uszkodziły? Ten zespół daje się za zbiornikiem raczej :P

Re: Air Ride

: wt cze 07, 2011 20:45
autor: duzy_przemo
Wegiel pisze:Hmmm z osuszaczem to wiem,że powinien być, ale z tego co wiem nie każdy to stosuje a zawory ludziom normalnie działają, więc co powinien być taki kpl do tego żeby zawory się nie przycinały i miały jakieś smarowanie? Czyli mogę coś takiego zastosować na wyjściu z butli przed zaworami czy lepiej przed butlą odrazy z wyjścia kompresora?
W instalacjach sprężonego powietrza filtry stosuje się za butlą/zbiornikiem ect oraz przy przyłączu narzędzia penu. pistoletu itd. Więc w przypadku instalacji air ride powinno być tak samo.
Takie zastosowanie minimalizuje, wydostanie się syfu ze zbiornika, z którego to z doświadczenia wiem potrafią lecieć paprochy/rdza powstała w wyniku kondensacji wody. Filtr zminimalizuje przedostanie się ich do zaworów/miechów ect.
np.
http://www.fachowiec.com/index.php/prod ... ltr_14_gav" onclick="window.open(this.href);return false;

Air Ride

: wt cze 07, 2011 21:07
autor: Zaba91
http://www.jalopnik.com.br/wp-content/u ... squema.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
fajny rysunek :P (i tu filtr jest za butlą :) )

Re: Air Ride

: wt cze 07, 2011 23:42
autor: Seba OBR
A ja mam takie pytanie. Jak uszczelnić ten gwint na amorkach tak, by była możliwość regulacji na gwincie no i wszystko byłoby szczelne. próbowałem już uszczelniaczem do gwintów, ale wtedy gwinta nawet nie umiałem ruszyć :grrr:

Jest to jedyna rzecz, której nie umiem ogarnąć tak, by to miało ręce i nogi

Air Ride

: śr cze 08, 2011 18:41
autor: cooljakub
mam pytanie odnośnie tych filtrów reduktorów mam dwa wyjścia na elektozawory to bym musiał posiadac dwa takie filtry czy np zrobić wyjscie poprzez jeden wiekszy przewód i tójnikiem do elektozaworów np. z butli 12 a dalej 8, które rozwiazanie byloby lepsze

Air Ride

: śr cze 08, 2011 19:06
autor: Antonioo
ah, wiec widze że troche rzeźni jest aby tam na tył air wsadzić, ostatnio tak myślałem, właśnie mam tak na tyle jak dałeś cooljakub,

Air Ride

: ndz cze 12, 2011 10:41
autor: GRUBY DW
Obrazekjak by ca mam do sprzedania bałwanki 3/130 rubena 150zł + wysyłka
Obrazek i rękaw do scanii 1szt. 80zł + wysyłka