Strona 65 z 75
MTS technik, warte:)?
: pn lis 18, 2013 17:26
autor: Paviarotti
CzesiuStg, gdzie niby rdzewieją? mój po 2 sezonach wygląda jak po miesiącu jazdy
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
no prawie. Jak chcesz mieć komfort to na co Ci gwint?
MTS technik, warte:)?
: pn lis 18, 2013 17:30
autor: szakulvip
CzesiuStg pisze:to ma byc auto do codziennej jazdy a nie taczka
jak taczka i do tego na kwadratowych kołach hehe, człowieku nikt ci nie określi, ja ci napisze, że twardo drugi że jak na serii i kogo się posłuchasz? po co chcesz marnować kase na gwint do varianta i tak ci sie nikt za tym dziadkiem nie obejrzy a tylko wiecej kasy wydasz na dentyste.
MTS technik, warte:)?
: pn lis 18, 2013 17:35
autor: CzesiuStg
zeby zejsc nizej bo ja wlozylem 215/40/16 to przeswit jak w terenowce byl..
wiadomo ze na gwincie nie ma komfortu ale nie chce tak twardego ze plomby wypadaja albo ze wiecej niz 70km/h nie pojedziesz:)
nie musza sie ogladac :0 wazne ze mi sie bedzie podobalo.. auto robie dla siebie a nie dla oczu innych
![helm :helm:](./images/smilies/helm.gif)
MTS technik, warte:)?
: pt lis 22, 2013 12:31
autor: MAPET
mts i tak nie ma gwintu do varianta wiec po co ta dyskusja
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
MTS technik, warte:)?
: pn lis 25, 2013 20:30
autor: REMZO
przejeździłem pół sezonu na mts w golfie 3 i uważam, że jest miękki na następny sezon odboje i beton
MTS technik, warte:)?
: śr lis 27, 2013 20:03
autor: maciej.kucinski
Też miałem MTS w golfie 3 i jakoś nie zabijał twardością
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MTS technik, warte:)?
: pt sty 10, 2014 20:00
autor: MariuszVW
Jestem szczęśliwym posiadaczem zawieszenia gwintowanego MTS Technik o możliwości regulacji 25-50 mm. Jednak chciałbym osiągnąć większą glebę z tego zawieszenia. Jest to możliwe? jeśli tak to w jaki sposób? Kupno innych sprężyn... chciałbym zejść jeszcze niżej tak 10-20 mm. Pomożecie?
MTS technik, warte:)?
: pt sty 10, 2014 20:07
autor: Paviarotti
MariuszVW, kręcisz gwintem w dół
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
najlepiej jeszcze podciąć odboje z tyłu, bo seryjne są długie.
MTS technik, warte:)?
: pt sty 10, 2014 20:16
autor: MariuszVW
Gwint juz mam skrecony na maxa, na tyle ile mi pozwoliła regulacja.
MTS technik, warte:)?
: pt sty 10, 2014 20:34
autor: Paviarotti
MariuszVW, twarde, krótkie odboje na tył i wywalenie regulacji z tyłu + podcięcie odbojów z przodu. A jak to będzie za mało to wywalenie helperów z przodu.
MTS technik, warte:)?
: pt sty 10, 2014 21:38
autor: MariuszVW
http://www.mapet-tuning.com/sklep/odboj ... ed8k36ud84" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy te odboje wystarczą? ktoś już ciął odboje? nie chce tego źle zrobić to może od razu lepiej kupić gotowe kpl na przód i tyl.
MTS technik, warte:)?
: pt sty 10, 2014 22:16
autor: Paviarotti
MariuszVW, na tył potrzebujesz dwa komplety. Ja ciąłem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
metodą prób i błędów musisz dojść do ustawienia jakie Tobie odpowiada. Ja dałem 1,5 odboja na jeden amor. Tylko wtedy zapomnij o jakiejkolwiek amortyzacji
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
MTS technik, warte:)?
: sob sty 11, 2014 00:16
autor: MariuszVW
Będę próbował bo nic innego mi nie zostało
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a w Twój Golf na jakim zawieszeniu jeździ?
MTS technik, warte:)?
: sob sty 11, 2014 00:46
autor: Paviarotti
MariuszVW, mts