Strona 65 z 75

MTS technik, warte:)?

: pn lis 18, 2013 17:26
autor: Paviarotti
CzesiuStg, gdzie niby rdzewieją? mój po 2 sezonach wygląda jak po miesiącu jazdy ;) no prawie. Jak chcesz mieć komfort to na co Ci gwint?

MTS technik, warte:)?

: pn lis 18, 2013 17:30
autor: szakulvip
CzesiuStg pisze:to ma byc auto do codziennej jazdy a nie taczka
jak taczka i do tego na kwadratowych kołach hehe, człowieku nikt ci nie określi, ja ci napisze, że twardo drugi że jak na serii i kogo się posłuchasz? po co chcesz marnować kase na gwint do varianta i tak ci sie nikt za tym dziadkiem nie obejrzy a tylko wiecej kasy wydasz na dentyste.

MTS technik, warte:)?

: pn lis 18, 2013 17:35
autor: CzesiuStg
zeby zejsc nizej bo ja wlozylem 215/40/16 to przeswit jak w terenowce byl..

wiadomo ze na gwincie nie ma komfortu ale nie chce tak twardego ze plomby wypadaja albo ze wiecej niz 70km/h nie pojedziesz:)

nie musza sie ogladac :0 wazne ze mi sie bedzie podobalo.. auto robie dla siebie a nie dla oczu innych :helm:

MTS technik, warte:)?

: pt lis 22, 2013 12:31
autor: MAPET
mts i tak nie ma gwintu do varianta wiec po co ta dyskusja :)

MTS technik, warte:)?

: pn lis 25, 2013 20:30
autor: REMZO
przejeździłem pół sezonu na mts w golfie 3 i uważam, że jest miękki na następny sezon odboje i beton

MTS technik, warte:)?

: śr lis 27, 2013 20:03
autor: maciej.kucinski
Też miałem MTS w golfie 3 i jakoś nie zabijał twardością :D

MTS technik, warte:)?

: pt sty 10, 2014 20:00
autor: MariuszVW
Jestem szczęśliwym posiadaczem zawieszenia gwintowanego MTS Technik o możliwości regulacji 25-50 mm. Jednak chciałbym osiągnąć większą glebę z tego zawieszenia. Jest to możliwe? jeśli tak to w jaki sposób? Kupno innych sprężyn... chciałbym zejść jeszcze niżej tak 10-20 mm. Pomożecie?

MTS technik, warte:)?

: pt sty 10, 2014 20:07
autor: Paviarotti
MariuszVW, kręcisz gwintem w dół :) najlepiej jeszcze podciąć odboje z tyłu, bo seryjne są długie.

MTS technik, warte:)?

: pt sty 10, 2014 20:16
autor: MariuszVW
Gwint juz mam skrecony na maxa, na tyle ile mi pozwoliła regulacja.

MTS technik, warte:)?

: pt sty 10, 2014 20:34
autor: Paviarotti
MariuszVW, twarde, krótkie odboje na tył i wywalenie regulacji z tyłu + podcięcie odbojów z przodu. A jak to będzie za mało to wywalenie helperów z przodu.

MTS technik, warte:)?

: pt sty 10, 2014 21:38
autor: MariuszVW
http://www.mapet-tuning.com/sklep/odboj ... ed8k36ud84" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy te odboje wystarczą? ktoś już ciął odboje? nie chce tego źle zrobić to może od razu lepiej kupić gotowe kpl na przód i tyl.

MTS technik, warte:)?

: pt sty 10, 2014 22:16
autor: Paviarotti
MariuszVW, na tył potrzebujesz dwa komplety. Ja ciąłem :) metodą prób i błędów musisz dojść do ustawienia jakie Tobie odpowiada. Ja dałem 1,5 odboja na jeden amor. Tylko wtedy zapomnij o jakiejkolwiek amortyzacji :)

MTS technik, warte:)?

: sob sty 11, 2014 00:16
autor: MariuszVW
Będę próbował bo nic innego mi nie zostało :) a w Twój Golf na jakim zawieszeniu jeździ?

MTS technik, warte:)?

: sob sty 11, 2014 00:46
autor: Paviarotti
MariuszVW, mts