ale fakt jest taki że szybciej siadają elementy gumowe zawieszenia niz na serylnym zawieszeniu, ale żeby strasznie sie sypało nie niewebster__ pisze:powiedzcie mi szczerze... bo chce zalozycz do golfa mk2 -60/60 i czy warto...? strasznie zawieszenie cierpi? bo slyszalem od mechanika ze czesto trzeba robic wymiany... ze strasznie sie sypie zawieszonko...
Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
the mechanic
Ja co pół roku wymieniam wszystkie gumy w wachaczach. Teraz już kupie te mocniejsze żeby dłużej pojeździć.adamgti pisze:ale fakt jest taki że szybciej siadają elementy gumowe zawieszenia niz na serylnym zawieszeniu, ale żeby strasznie sie sypało nie niewebster__ pisze:powiedzcie mi szczerze... bo chce zalozycz do golfa mk2 -60/60 i czy warto...? strasznie zawieszenie cierpi? bo slyszalem od mechanika ze czesto trzeba robic wymiany... ze strasznie sie sypie zawieszonko...
[b]GTI KR[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=115190
a ja mam seryjne gumy nowe i co jezdze juz 3 rok na mega twardym zawiasie H&R i nic sie nie posypalo!!!
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
dużo zależy jak kto jeżdzi ja omijam nawet psie kupa na drodze
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 11:16 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
dokladnie, poprzedni wlasciciel jezdzil na takim zawiasie jak ja ale bez hokeja bo non stop przycieral, a i tak miske tak powgniatal ze szok*daniel* pisze:dużo zależy jak kto jeżdzi ja omijam nawet psie kupa na drodze
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 11:52 przez lipass, łącznie zmieniany 1 raz.
- Sebas1901
- VW über alles
- Posty: 446
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Dokładnie tak jak ja.Ostatnio jechałem 15 km po lewym pasie bo na prwym były pół metrowe koleiny i nie można było zjechać.Ogólnie ludzie się ładnie wkur...ale co mnie to i tak bym nie zrezygował z gleby mimo to że już 2 razy pożądnie miske przytarłem.Nic się nie stało na szczęście
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]
zapraszam:)
zapraszam:)
Panowie jako że wszyscy latacie na glebie to podpowiedzcie mi parę rzeczy...
Za jakiś czas chce zamontować sprężyny -40/-40 do seryjnych amorów tylko pytanie czy przy maksymalnym obciążeniu nie będzie tył obcierał ? Bo raz wiozłem 4 chłopa i 3 z tyłu to miałem tam taką glebe -120
A druga sprawa kiedyś mówili (na tvn turbo) że po wymianie samych sprężyn na krótsze i zostawieniu seryjnych amorów auto staje się "nerwowe" co o tym sądzicie ?
Za jakiś czas chce zamontować sprężyny -40/-40 do seryjnych amorów tylko pytanie czy przy maksymalnym obciążeniu nie będzie tył obcierał ? Bo raz wiozłem 4 chłopa i 3 z tyłu to miałem tam taką glebe -120
A druga sprawa kiedyś mówili (na tvn turbo) że po wymianie samych sprężyn na krótsze i zostawieniu seryjnych amorów auto staje się "nerwowe" co o tym sądzicie ?
- Sebas1901
- VW über alles
- Posty: 446
- Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 13:55
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
To zależy jakie masz felgi.Ile cali i jakie ET oraz jakie opony noi oczywiście zależy też od stanu seryjnych amorów.Myśle że auto nie powinno się zachowywać bardziej nerwowo niż przy całym zestwie czyli sportowa sprężyna+sportowy amortyzator.pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270600][size=167]Mój GOLF CABRIO[/size][/url]
zapraszam:)
zapraszam:)
jesteś w błendzie kolego auto bedzie sie naprawde bardzo nerwowo zachowywać.. wiem bo jeżdziłem na takim czyms i niepolecam nikomu i autem buja jak gondola na wodzie jest kupa dlamnie amor sportowy gazowy obowiązkowo!aha i dodatkowy minus to taki że tył siadł niżej niż przód na seryjnym amorze i sportowych springach!Sebas1901 pisze:Myśle że auto nie powinno się zachowywać bardziej nerwowo niż przy całym zestwie czyli sportowa sprężyna+sportowy amortyzator.pozdro
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Ja chyba mój zawias będę chciał zamienić za coś lajtowegoQuatro7 pisze:a nie wicie kto ma zawias na sprzedaż
jakis -60-60
Tak wyglądał jak założyłem zawias teraz chyba jeszcze troszeczkę usiadł.Śmigam na nim rok-jest to weitec
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 07:46 przez $iwy, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości