Strona 63 z 226

Air Ride

: śr maja 25, 2011 20:14
autor: mcgiwerr
""SZUAN""- zapodaj wiecej fotek bo to co budujesz to az dziwnie wygada co zarazem jest bardziej ciekawe :hmm:

Poduch do gory nogami- :okej:

Czekam na koncowy efekt-ja od poniedzialku bede wkladal AIR do MK I i tez porobie fotki to na pewno podrzuce na forum :jezor:

Air Ride

: śr maja 25, 2011 20:23
autor: Psh
Wrzucam swoje efekty. 4 mcphersony z golfa II i 4 poduchy bałwanki 3 komorowe. Zawory mechaniczne 1/8" przewody 6x8. Kompresor fabryczny od terenówki. Auto nie z grupy VW, ale może nie dostane bana.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Filmik z działań
https://picasaweb.google.com/wuzelek23/ ... 7333851522

Air Ride

: czw maja 26, 2011 19:01
autor: AdamGTD
Możecie mi powiedzieć jaki i gdzie kupić gwintownik do przyłączy 3/8"? jaki generalni jest gwint w pneumatyce wiem że calowy ale odmian gwintu calowego jest więcej niż metrycznego.

Air Ride

: czw maja 26, 2011 19:03
autor: Shmatan
Psh, profeska

Air Ride

: sob maja 28, 2011 15:38
autor: szuan
tokarz dal ciala z tulejką i będzie na "po niedzieli"
ale okucie rekawa rozwiercone i usadzone, zostalo zalozyc oring miedzy poduszke a dolny rowek w amortyzatorze oraz ustawic tuleje i pierwsze testy. - wszystko zagra, to powtorka z rozrywki na drugim komplecie amortyzatorow....

Obrazek
Obrazek

Air Ride

: sob maja 28, 2011 16:45
autor: mcgiwerr
szuan- a masz moze dokladne foto jak uszczelniles gore poduchy w twoim przypadku czesc od dolo amorka?? Jestem ciekaw jak CI to wyszlo ??

Air Ride

: ndz maja 29, 2011 11:05
autor: dogu18
Ludzki mam pytanie odnośnie zaworów...
ogólnie wiadomo ze stosuje się "technikę LPG" w air...
zazwyczaj widzę ze stosuje się elektrozawory z filtrem... ale czy ktoś próbował użyć do tego celu wtryskiwaczy Valtek??
http://www.agcentrum.com.pl/image.php?path=img/w3.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

działają na zasadzie tłoczków... może mają niewielki przepływ ale są bardzo tanie a jak się pogada z gazownikiem to takie rozkalibrowane mocno można dostać za piwo dosłownie...

Air Ride

: ndz maja 29, 2011 14:25
autor: mcgiwerr
powiem ze tez o tym myslalem jak budowalem AIR dla siebie ale mysle ze one maja bardzo maly przeplyw wiec nie zdaly by egzaminu ale jak sie nie sprawdzi to nie bede sie wiedziec wiec moze ktos chetny na budowe na tych zaworkach ??

Air Ride

: ndz maja 29, 2011 19:11
autor: Badyl
jak powoli działała by taka pneumatyka na tych zaworach? bo w głowie buduje już zestaw, ale nie chciał bym, żeby za szybko to wszystko chodziło. Nie mam punktu odniesienia... Pomocy

Air Ride

: ndz maja 29, 2011 19:28
autor: dogu18
mi sie wydaje ze podobnie jak zawory do LPG6mm bo jednak wymiary w środku są bardzo podobne... poza tym idzie je trochę rozregulować żeby był większy skok tłoczka... cena niska wiec można by spróbować najwyżej się sprzeda jakiemuś posiadaczowi sekwencji:)

Air Ride

: ndz maja 29, 2011 19:34
autor: Badyl
a ma ktoś filmik jak chodzi zawieszenie na zaworach od gazu po jednym na koło?

Re: Air Ride

: pn maja 30, 2011 08:19
autor: mcgiwerr
BADYL Moj AIR jest na LPG i mam po jednym zaworku na kolo na dopuszczanie powietrza i po jednym na kolo na spuszczanie powietrza. Wydaje mi sie ze taka predkosc jest akurat :) Na dole masz filmik jak to dziala

" onclick="window.open(this.href);return false;

Air Ride

: pn maja 30, 2011 14:37
autor: Badyl
mcgiwerr, dokładnie o to mi chodziło. Prędkość jest w sam raz, bo ma być u mnie "użytkowo" a nie na pokazowo. Może nawet założę zawór dławiący do reg.
I ostatnie pytanie, które mnie nurtuje. Czy jest techniczna możliwość "pamięci ustawienia"? tzn wciskam guzik i ustawia się do zadanej pozycji całe zawieszenie. Myślałem, żeby założyć liniały magnetyczne na amorach i wysterować wszystko procesorem, ale w warunkach jakich one pracują szybko ulegały by rozkalibrowaniu. Czy jest zależność między ciśnieniem w poduchach a wysokością? czy po prostu jak napompuje więcej powietrza, to poducha się podniesie nie zmieniając ciśnienia wewnątrz? jak zrobione jest to np. w alroadach?

Air Ride

: pn maja 30, 2011 18:48
autor: lukas.g60
auta które maja fabrycznie montowany air maja ciegna,czyjniki pozycji na kazdym kole,wiec nie wazne jakie obciazenie auta pozycja bedzie ta sama,aczkolwiek mozna kupic czujniki które wkrecamy zamiast zegarów,i wtedy mamy tez do tego mózg i na zadanym cisnieniu mozna skalibrować i wtedy zapamietać,aczkowiliek przy obcizeniu bedziemy mieli juz inna pozycje na zapamietanym wczewsniej ustawineiu,mozna równieaz dokupić ciegna,bardzo modny taki air jest w uk,oczywsicie wsio jest ze stanów,wpisz se accuair w ggolge albo na ebay.com i ci wyskoczy,z tym ze deczko drogi taki sprzecik jest