Strona 61 z 128

: pn lip 21, 2008 16:02
autor: Żelu
Co myślicie o sprężynach 'MTS Technik', amortyzatory seryjne.
Chodzi o te 20\15. Nie za mało będzie ?.. Felgi 16'stki.

http://www.venom24.pl/golf-gti16v-wersj ... -4668.html

Ma ktoś taki zestaw ?

: pn lip 21, 2008 16:02
autor: adamgti
dwóch moich kumpli ma i sobie chwala

: pn lip 21, 2008 16:33
autor: dawid018
Semianek pisze:cos za cos albo gleba i wyzeczenia albo
gleba i drugie auto którym można będzie normalnie jeździć.

mając mkII miałem podłużnice 4cm nad ziemią.na swoim terenie nawet na najbardziej dziurawych drogach wiedziałem jak jechać żeby nic nie urwać.w maju wybrałem się w góry na weekend i po 200km żałowałem że nie wziąłem innego auta.

teraz mkIII też bezie na gwincie stało ale koło jakie przewiduje to przynajmniej 15 cali a docelowo ma być 17 cali.

: pn lip 21, 2008 22:03
autor: *daniel*
dawid018 pisze:teraz mkIII też bezie na gwincie stało
stało czy leżało bo to różnica :grin: dla golfa lepiej zeby se leżał :P
a co do prześwitóq jak niektórzy koledzy piszą (3.5cm) to naprawde śmieszy mnie jak takie coś czytam!przystaw kawałek metra do wachacza to wtedy uwierzymy w te 3.5cm.. narazie jakoś mi się to niewidzi :bajer:

: pn lip 21, 2008 22:03
autor: *daniel*
dawid018 pisze:teraz mkIII też bezie na gwincie stało
stało czy leżało bo to różnica :grin: dla golfa lepiej zeby se leżał :P
a co do prześwitów jak niektórzy koledzy piszą (3.5cm) to naprawde śmieszy mnie jak takie coś czytam!przystaw kawałek metra do wachacza to wtedy uwierzymy w te 3.5cm.. narazie jakoś mi się to niewidzi :bajer:

: pn lip 21, 2008 22:23
autor: dawid018
*daniel* pisze:stało czy leżało bo to różnica
narazie leżało bo koła są 8/14 ale jak tylko będą większe koła to gleba tylko będzie taka żeby szpar miedzy oponą a nadkolem nie było.chociaz kto wie moze plany się zmienią...

Re: Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

: śr lip 23, 2008 12:43
autor: nyan
Komas pisze:Jak w temacie.
Ja mam od niedawna glebe -40/-40 spręzyny zółte i tyle moge powiedziec ze dokladka musiala pujsc wek bo nie dalo rady smigac. Pare razy juz przychaczylem podwoziem. Az sie boje wsadzic moje alu z opona 205/45 R16.
Czesto szorujecie po asfalcie? I jak na trasie sie jedzie? Przy 120 jak sie wpadnie w nagły uskok to mozna stracic miske :)
nie jest tak zle,,, ja mam przedni zderzak 8 cm od gleby,,, a w lodzi drogi s dziurawe,, micha troche jet pogieta,, ostatnio urwalem zabezpieczenie od wydechu,,
najlepsze wrazenie jakie mialem,, to gdy pojezdzilem tydzien ojca jeepem,, a pozniej wsiadlem w mojego gofra,, to mysallem,, ze pupa po asfalcie jade hehe

: śr lip 23, 2008 16:32
autor: *daniel*
nyan pisze:to gdy pojezdzilem tydzien ojca jeepem,, a pozniej wsiadlem w mojego gofra,, to mysallem,, ze pupa po asfalcie jade hehe
_________________
coś w tym jest też tak mam ,ale gazelami nielubie sie wozić :grin:

: śr lip 23, 2008 17:08
autor: mlody87
Ostatnimi czasy zaopatrzyłem sie w gwint, przód jest ustawiony na połowe mozliwosci przeswit miedzy nadkolem a oponą około 2cm tył ciut wyżej , moje wrażenia......... twardo strasznie :crazy: , ednak jak jezdziłem na supersporcie całym kicie 60/40 było wygodniej.
a poza tym fotele recaro z Editiona+gwint to naprawde spora dawka "telepniecia" na naszych drogach.

: śr lip 23, 2008 17:50
autor: dawid018
mlody87 pisze:twardo
jak na gwint przystało.przywykniesz

: śr lip 23, 2008 22:37
autor: Gruby_malbork
ktoś tu chciał zamienić te -40 na serie (o kit chyba chodzi)
a nie lepiej zmienić amory na serie a sprężyny zostawić te -40??

: czw lip 24, 2008 20:21
autor: mlody87
Panowie jak to jest z tym zawieszeniem -40, czy jest różnica w wysokosci i komforcie jak sie załozy sprezyny -40 do seryjnych amorów lub jak sie załozy do sportowych??? bo z tego co juz pare razy widziałem sportowy ma krótsze tłoczysko nawet 5-6cm na co to wpływa???

: czw lip 24, 2008 21:40
autor: dawid018
mlody87 pisze:5-6cm
bez przesady.sportowe amorki mają tłoczysko krótsze o ok 2-3 cm.przynajmniej wszystkie które ja widziałem.

: czw lip 24, 2008 23:33
autor: Gała
Może macie jakieś strony gdzie można zamówić właśnie dobry gwint do mk4?