Strona 61 z 75
MTS technik, warte:)?
: śr cze 05, 2013 15:50
autor: Paviarotti
Całkiem trzeba wywalić tę regulację żeby została sprężyna i amortyzator tylko.
MTS technik, warte:)?
: śr cze 05, 2013 20:41
autor: MAPET
zwirus pisze:ja mam w swoim mk4 założony gwint MTS-a i z tyłu jest dalej koza na max opuszczonym, miedzy nadkolem a oponą jest jeszcze dobre 4-5cm prześwitu, i nie wiem co zrobić może jakieś niższe sprężyny założyć? doradźcie mi coś bo już nie wiem co robić
to normalne przy wiekszosci gwintow do mk4 ze ciezko opuscic duzo tyl bo seryjnie auto jest koza
Re: MTS technik, warte:)?
: czw cze 06, 2013 04:24
autor: MAPET
labed2007 pisze:Witam,
Mam zawieszenie MTS'a ale nie gwint tylko obniżające, o takie:
http://www.mts-technik.pl/18/zawieszenia-obnizajace" onclick="window.open(this.href);return false;
Przed montażem kazałem mechanikowi ustawić ten talerz na amorze żeby auto siedziało jak najniżej.
Pojeździłem kilka dni i stwierdzam że jednak jest trochę za nisko.
W jaki sposób przestawić położenie tego talerza na sprężynę?
najprosciej wyjac calosc zdjac sprezyne i przesunac
MTS technik, warte:)?
: pt cze 07, 2013 14:59
autor: zwirus
panowie wykombinowałem coś takiego zobaczymy czy się nada i zejdę niżej, z tego co liczyłęm to powinno wyjść jakieś 3cm w dół
MTS technik, warte:)?
: ndz cze 09, 2013 13:31
autor: mitusm
Ponownie wkładam na tył amory mts-a, poprzednio przy eibach pro kit jeździłem prawdopodobnie na odbojach i dlatego było tak twardo. O ile obciąć odboja żeby nie dobijało?
Koło to 225/45/17, ale bardzo dobrze wpasowane, mimo pełnego bagażmika płytek nic nie przycierało. Auto siedziało naprawdę nisko. Wystarczy zostawić 1/3 odboja ?
MTS technik, warte:)?
: czw cze 20, 2013 13:40
autor: Wiesuaf
Drodzy Golfiarze!
Mam zasadnicze pytanie: Chcę obniżyć (lub też zglebić) moją jettę A2. Teraz stoi na seryjnym z przodu + dodatkowe dystanse z tyłu (ktoś cement woził). Mam szeroki zderzak + hokej, którym zawadzam przy zjeżdżaniu z większości krawężników. O ile mogę obniżyć i tył i przód względem oryginalnych parametrów, aby jazda nie była katorgą a jednak samochód osiadł? Felgi będą 15 lub 14 cali, szerokie na 8 z lekkim naciągiem.
Oczywiście chodzi o gotowe KITy mts technika, bo gwint o 3 stówy droższy a pewnie i tak raz obniżę i wsio.
MTS technik, warte:)?
: czw cze 20, 2013 14:13
autor: Paviarotti
Wiesuaf, bierz gwint. Do naciągu musi być nisko. Wbrew pozorom będziesz się bawił gwintem i to nie raz.
Re: MTS technik, warte:)?
: czw cze 20, 2013 14:31
autor: Wiesuaf
Paviarotti pisze:Wiesuaf, bierz gwint. Do naciągu musi być nisko. Wbrew pozorom będziesz się bawił gwintem i to nie raz.
Biorąc gwint dopłacam 3 stówki
Ale może faktycznie warto... Tylko jak widziałem ile zabawy jest ze skręceniem tego prosto to mi się odechciało delikatnie
MTS technik, warte:)?
: czw cze 20, 2013 14:56
autor: k0nr4d
Weźmiesz zwykły kit, okaże się, że za wysoko lub za nisko i klops. A gwintem ustawisz, jak chcesz.
MTS technik, warte:)?
: czw cze 20, 2013 15:04
autor: Paviarotti
Jak to ile zabawy ze skręceniem? kręcisz gwintem i miareczką mierzysz żeby było równo
żadna filozofia, sama przyjemność.
MTS technik, warte:)?
: czw cze 20, 2013 19:47
autor: Wiesuaf
No dobra, przekonaliście mnie
Re: MTS technik, warte:)?
: pn cze 24, 2013 23:47
autor: peacenotwar
Paviarotti pisze:zwirus, wywalasz całkiem regulację i bawisz się z odbojami żeby nie przycierało.
Taki sam problem mam w MTS. Mam wywaloną regulację i nadal jest za wysoko.
Czy idzie dostać same sprężyny, które by położyły tył w końcu porządnie?
Ewentualnie który gwint najlepiej położy d*pę? Poszukam na własną rękę wtedy.
wincyj nie chce zejść!
MTS technik, warte:)?
: wt cze 25, 2013 17:35
autor: zwirus
peacenotwar, u mnie teraz po wywaleniu nakrętki jest przyjemnie, jeden palec wchodzi miedzy koło a nadkole bo wcześniej miałem źle całą regulacje gwintu założoną z nakrętkami
to i tobie powinien ładnie siąść
MTS technik, warte:)?
: wt cze 25, 2013 18:59
autor: peacenotwar
U mnie też jest 1-1,5 palca. Ale i tak to za dużo