Strona 7 z 75

: pt lip 18, 2008 08:31
autor: _bartex_
Damiano_TM, tylko że gwint jest droższy i nie każdego sta na jego zakup. Tak jak mnie do Varianta dlatego jeżdze sobie na sprężynach od Mapeta i jest dobrze :helm:

: pt lip 18, 2008 12:21
autor: Damiano_TM
_bartex_, wiem wiem tylko chodzi mi o to czy w gwincie też takie rzeczy występują??

: pt lip 18, 2008 16:47
autor: darkkrk
Dzis zalozylem amorki Mts Technik zakupione od Mapeta do swojego mk3 i jestem zadowolony z nich jak i z dostawy byla bardzo szybka :grin: jak bedzie kasa to zakupie tez na tyl :bigok: wielkie dzieki Mapet pozdrawiam :bajer:






Zapraszam do oceny mojego mk3 :bigok: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=166720

: pt lip 18, 2008 21:16
autor: LCQ
Kuman pisze:Jak to jest w końcu z tymi MTS, TA Technix itp ? Wszystko GT Cupline tylko najlejki inne ? Może dystrybutor tego sprzętu się wypowie ?Na necie znalazłem takie fotki :

Obrazek

Obrazek

Bardzo podobne numery katalogowe przednich amorków :): MTSVW002F i GT52VW002F.
zdjęcia zrobiłem ja, i masz to z naszego forum ibizy :bajer:
Mentos pisze: zdjecia juz nie widac, ale MTS to inny absolutnie rozdział i nie ma nic wspolnego z gt cupline czy ta technix
powyższe zdjęcia zrobiłem po kupnie od Was, mam dowód zakupu jakby trzeba
:green_fuck:

P.S. na paragonie pisze Amortyzator przedni GT Cupline :helm:

: ndz lip 20, 2008 16:34
autor: sopel-85
sprawdzalem te sprezyny ale nie moge tam dojrzec nr zadnego a nie mam jak wymontowac calej kolumny ma ktos zakupiony caly kit MTS -60/60 i mogl by zrobic zdjecia zebym sie upewnil czy wkoncu mam -40 czy -60 ?

: ndz lip 20, 2008 18:31
autor: MAPET
najelpeij sprawdz swoje a co nei dasz rady dojrzec bez zdejmowania kolumny? po numerze bedzie najszybhciej bo kaze sprawdzic jakei to sa sprezyny dokladnie te twoje a nie czyjes...

: wt lip 22, 2008 17:33
autor: sopel-85
no ale nie widze tego nr na sprezynie

: wt lip 22, 2008 18:29
autor: MAPET
nie ma wcale? czy poprostu jest od strony silnika?

: czw lip 31, 2008 20:52
autor: martinez.szarek
Witam od tygodnia jeżdzę na gwincie MTS od kolegi MAPETA, zawieszenie mam na moim variancie które skręciłem niemalze do końca zostało 5mm,
Wrażenia z jazdy - jak to gwint główka skacze :bajer: ale nie mamy tu twardego betonu a raczej minimum komfortu czyli +
zachowanie na drodze - żadnych piskow czy trzeszczeń testowałem na kocich łbach, na dziurach i na autostradzie 200 km/h i lux czyli +
wykonanie - tu nie mam zastrzeżeń oprocz tandetnie wykonanego klucza do regulacji (miekka stal) i szkoda że tylko 1 szt. czyli pół na pół +/-
cena - wydaje mi się atrakcyjna.

Pozdrawiam i dzieki za udane zakupy MAPET. :bigok:

: śr sie 06, 2008 12:04
autor: MiSZi1
ja również od kilku dni pomiatam na gwincie MTSa od MAPETA i byłem mile zaskoczony pierwszą przejażdżką :) spodziewałem sie max betonu a tu szok. bardzo milutko. fakt ze jest sztywno i troche skacze na wybojach ale był przygotowany na większy hardcore. naewt moja dziewczyna przyznała że nie jest najgorzej :P tylko zgred mój jęczał ale to chyba z racji wieku :P mam tylko jeden problem zauważyłem że lewy przód siedzi niżej ok. 0,7-1 cm niz prawy a wszystko było skręcane z dokładnością do mm przy pomocy suwmiarki :/

: śr sie 06, 2008 12:11
autor: MAPET
zworc uwage na poduszki czy nie sa inaczej zuzyte czesto tak jest ze 1 poduszka glebiej sie zapada itd i wtedy minimalnei krzywo stoi... albo masz zludzenie watpie zbey to byla wina zawieszenia

: śr sie 06, 2008 12:32
autor: MiSZi1
złudzenie raczej odpada :P możliwe że to poduszki bo ich nie wymieniałem i przy zakładaniu mogłem pomylić lewą strone z przawą i teraz inaczej siedzą. mam nadzieje że sie uleżą bo narazie nie mam hajsu żeby je wymienić.

: śr sie 06, 2008 12:33
autor: MAPET
przejedz z pareset km i zobacz czy sie ulozy...i zobacz pdo maska czy poduszki sa rowno

: czw paź 30, 2008 10:07
autor: PiJey88
przeczytałem całość i widze ze zdania są różne :grrr:

co bardziej warto kupic ? kit MTSa 40/40 za 700zł czy dolozyć te 400zł i kupić gwint?
co bedzie bardziej miękkie do MK3 GT 1.6 101KM 96 rok? jeździłem na spręźynach SPARCO 60/60 na seryjnych amorach i strasznie biły po kielichach, chce teraz dla pewności wymienić całość ale nie wiem na czym będe miał większy konfort. Myślałem ze gwint zawsze jest twardy, a niektorzy pisali ze jest dość miękki i da się jeździć po polsce, hehe