Strona 59 z 128

: śr lip 02, 2008 00:46
autor: 1 6 D

: ndz lip 13, 2008 11:16
autor: DEX9985
Koledzy ja mam w swoim golfiku zawieche EIBACH-a - 40/40 i sie tak zastanawiam czy nie kupić gwintu obserwuje coś takiego http://moto.allegro.pl/item393670067_za ... o_fk_.html
i mam dylemat. Możecie mi doradzić czy ten gwint bedzie dobry i czy kupować wogóle tego gwinta czy zostać przy tym co mam zawieszeniu

: ndz lip 13, 2008 13:52
autor: jasiek21
ja bym został przy kicie który masz.
Przynajmniej wiesz co masz a taki gwint to nie wiadomo ile wytrzyma, dwa, że FK będzie twarde.

: ndz lip 13, 2008 15:29
autor: barteKKK03
Kolejna ofiara gwintu... urwana do połowy osłona tłumika :green_fuck:
Przez 150km tylko dzyń, dzyń, dzyń o asfalt :goof:
DEX9985 pisze:Koledzy ja mam w swoim golfiku zawieche EIBACH-a - 40/40 i sie tak zastanawiam czy nie kupić gwintu obserwuje coś takiego http://moto.allegro.pl/it...orrado_fk_.html
i mam dylemat. Możecie mi doradzić czy ten gwint bedzie dobry i czy kupować wogóle tego gwinta czy zostać przy tym co mam zawieszeniu
Ten FK to badziew... odpuść sobie

: ndz lip 13, 2008 20:20
autor: 2ass
YEAH ja wlasnie zrobilem sobie dobrze i w koncu po 1,5 roku nap.......nia sie z rzeczywistoscia, doszedlem do moim zdaniem najlepszego rozwiazania zawieszenia w moim mk3, z przodu sprzezyny -30mm H&R, amortyzatory Bilstein B6, tyl sprezyny - 20mm GTI, amortyzator seryjny delphi, wczesniej seryjne amorki do sprezyn -30mm H&R, i dramat, dobijanie, przechylanie, ocieranie o ranty, koszmar, na szczescie sa na forum ludzie co maja spora wiedze i przede wszystkim praktyczne doswiadczenie, dzieki koledze kkk13, za co bardzo mu dziekuje, jego uwagach i sugestiach, mam spora frajde z jazdy i wyglada tez calkiem fajnie, w planie na dniach jeszcze rozporka.
Pozdrawiam

: ndz lip 13, 2008 22:36
autor: c911
chciałbym kupić gwint do mkIV co mam wybrać ??

: pn lip 14, 2008 13:53
autor: DEX9985
barteKKK03 pisze:Ten FK to badziew... odpuść sobie
to co byś polecał z gwintów i ceny mniejwiecej tych gwintów które polecisz

: pn lip 14, 2008 15:19
autor: jasiek21
DEX9985 pisze:to co byś polecał z gwintów i ceny mniejwiecej tych gwintów które polecisz
H&R ~600 zł używka

: pn lip 14, 2008 17:10
autor: DEX9985
jasiek21 pisze:H&R ~600 zł używka
A gdzie moge dostać taką używkę, gdzie szukać bo chyba ciężko bedzie znaleść a nowy gwint H&R ile kosztuje oriętuje sie może ktoś ?

: pn lip 14, 2008 20:55
autor: rufers
DEX9985 pisze:
jasiek21 pisze:H&R ~600 zł używka
A gdzie moge dostać taką używkę, gdzie szukać bo chyba ciężko bedzie znaleść a nowy gwint H&R ile kosztuje oriętuje sie może ktoś ?
forum, allegro, ebay jak będziesz miał farta to znajdziesz coś ciekawego. Ja na forum kupiłem gwint KW używany ale jednym słowem ideał za 1000zł i nie żałuje zakupu :helm:

: wt lip 15, 2008 17:16
autor: Dj Darecki
Witam Panowie :grin:
Mam pytanie za 100 punktów :pub:
Po obniżeniu auta ( mk3 ) zaczęło się obcieranie ( piszczenie ) w okolicy tylnej belki , wydech przejrzany i nic nie obciera prawdopodobnie popiskuje regulator siły hamowania tylnej osi , smarowałem go i lipa nic nie dało .
Może go wywalić całkowicie? bo i tak sprawdzałem go i chyba nie działa , bo wciskam lub wyciskam go a i tak nic tam się nie rusza .

Macie jakiś pomysł co w nim piszczy? :) bo powoli dostaje nerwicy , dobrze że sprzęt muzyczny mam głośny :)

PozdraVWiam

: śr lip 16, 2008 13:12
autor: Cieluś
U mnie ale w mk2 piszczały takie blaszki które trzymają przewód hamulcowy przy belce. były poluzowane i sobie fruwały po belce lekko i właśnie wydobywały podobny dzwięk. Nie wiem czy w mk3 tez tak to jest rozwiązane.

Poruszaj wszystkim co jest z tyłu to może usłyszysz co piszczy...

: śr lip 16, 2008 14:56
autor: DEX9985
Dj Darecki pisze:Po obniżeniu auta ( mk3 ) zaczęło się obcieranie ( piszczenie ) w okolicy tylnej belki , wydech przejrzany i nic nie obciera prawdopodobnie popiskuje regulator siły hamowania tylnej osi , smarowałem go i lipa nic nie dało .
A może to sama opona piszczy jak obciera ja tak u siebie miałem opony obcierały o belke możesz to sprawdzić

rufers, dzięki za odpowiedz

: pt lip 18, 2008 12:17
autor: Gała
Witam słuchajcie mam problem jak większość osób ktore mają założone sportowe zawieszenie, mianowicie chodzi mi o to że mam założone -40mm przód i tył firmy KW przy feli 17' a oponie 17/215/40. Zawieszenie nie jest twarde ono jest wręcz betonowe, mało tego misa dostała już dobrze po dupie, a odleglość asfaltu do hokeja to jakieś 3cm. Planuje zmienić zawieszenie tylko nie wiem na jakie. Skłaniam się ku oryginalnemu zawieszeniu MK4 GTI lecz mam taki problem że nigdzie nie moge go znaleźć, a byle jakiego szmelcu też nie chcę kupować. Jeśli możecie napiszcie mi jak Wy byście rozwiązali ten problem. Z góry dzięki.