Strona 59 z 226

Air Ride

: pn kwie 11, 2011 21:08
autor: noname_conek
brawo za robotę :bigok: , ale jak dla mnie to za szybko opada w stosunku do podnoszenia się. ps ile4 cie to wszytsko wyniosło [moze być na pw]

Air Ride

: pn kwie 11, 2011 21:20
autor: AdamGTD
Generalnie nie wiem jeszcze, nie liczyłem konkretnie. A wolno się podnosi bo za małe ciśnienie w zbiorniku było 6 atm, z tego co się dowiedziałem to większość pompuje około 10 atm. Poprawie przewód do kompresora i pare innych kwestii to napompuje 10 atm.

Re: Air Ride

: pn kwie 11, 2011 21:43
autor: Sawno
AdamGTD pisze:Generalnie nie wiem jeszcze, nie liczyłem konkretnie. A wolno się podnosi bo za małe ciśnienie w zbiorniku było 6 atm, z tego co się dowiedziałem to większość pompuje około 10 atm. Poprawie przewód do kompresora i pare innych kwestii to napompuje 10 atm.
hm ciekawe jak dopracujesz co i jak to może miałbyś klienta

Air Ride

: pn kwie 11, 2011 22:28
autor: mcgiwerr
:food: :food: Musze przyznac ze kawal dobrej roboty. :food: Ale mysle ze jak ktos ma mozliwosci zrobienia sobie sam zaworku to bedzie tanio ale jak ktos ma je robic na zamowienie to koszt pewnie bedzie wiekszy niz zakup nowego :jezor:

Air Ride

: pn kwie 11, 2011 22:56
autor: noname_conek
AdamGTD, ja ładuje max 8

Air Ride

: pn kwie 11, 2011 23:16
autor: lukas.g60
:pub: super ci to wyszło,amorki wygladaja klasa,zawory juz troche mniej i moim zdaniem chyba taniej cie wyjdzie kupic gotowe,bo za 80zl juz znajdziesz 1/2 cala czy tam 1.4 aczkolwiek bravo za samodzielnosc.Niezle ci to wyszło.

Air Ride

: wt kwie 12, 2011 00:13
autor: AdamGTD
Generalnie mnie elektrozawory z lpg 4szt wyniosły 50zł, + materiał na zawory 50zł no i przyłacza na przewód 10mm 20zł i membranki 10zł. jeden zawór już z przyłączami kosztował mnie 35zł wiadomo sam robiłem więc robocizna odpada, szkoda że jak szukałem zaworów to nie było tych po 80zł 1/2".

A macie jakieś filmiki jak wasze vw się podnoszą i opuszczają i przy jakim ciśnieniu?

Air Ride

: wt kwie 12, 2011 00:29
autor: lukas.g60
ahh no to inna bajka,zapomniałem ze nie liczymy robocizny.Adam wyslalem ci pw ale cos nie dochodzi odezwij sie prosze na gg 9910321,mam biznesa :hehe:

Air Ride

: wt kwie 12, 2011 06:36
autor: caro86wlkp
gdzie macie te zawory po 80zł?

Re: Air Ride

: wt kwie 12, 2011 14:30
autor: AdamGTD
caro86wlkp pisze:gdzie macie te zawory po 80zł?
No ja ich nie widziałem nigdzie ;]

A dostałem pare PW jak uszczelnić górę amorka. Ja dałem po dwa oringi na okucie, najzwyklejsze oringi ja poszedłem z amorkiem do sklepu, ale można samemu zmierzyć i podać w sklepie rozmiar. http://www.uszczelka-lodz.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Tak to u mnie wygląda:
Obrazek Obrazek

:bigok:

Air Ride

: wt kwie 12, 2011 17:43
autor: Sawno
a jaki byłby koszt zrobienia u ciebie amortyzatorów 4 szt. golf III

Air Ride

: czw kwie 14, 2011 11:24
autor: blackvagen
AdamGTD kawał dobrej roboty zrobiłeś.. masz sprzęt to możesz działać.. tył będzie chybał w powietrzu :bigok:
przód wiadomo cięższy.. ale jak będziesz miał 10 atm. będzie super. u mnie przód przy 6 ledwo się dźwiga heh!
noname_conek pisze:
mcgiwerr pisze:dmuchal :)
no to zrób odwrotnie :P
myślałem ze jak będzie dmuchał lepiej będzie chłodzić.. też myślę o wiatraku co żeby kompres dużej pożył

Air Ride

: czw kwie 14, 2011 14:11
autor: noname_conek
blackvagen, wszystkie wiatraczki na procesorach, radiatorach itp służa do wydciągania ciepłego powietrza nie nie dmuchania, obudowa kompresora tez działa na zasadzie radiatora

Air Ride

: czw kwie 14, 2011 16:39
autor: blackvagen
noname_conek pisze:blackvagen, wszystkie wiatraczki na procesorach, radiatorach itp służa do wydciągania ciepłego powietrza nie nie dmuchania, obudowa kompresora tez działa na zasadzie radiatora
dobrze wiedzieć.. bo bym popełnił błąd. dzięki za cenne wskazówki :bigok: