Strona 57 z 128

: pt cze 13, 2008 00:50
autor: 1 6 D
rufers, ja kupiłem poduszki pasujące na tył za 250 sztuka, firma Sachs. Fotki w moim temacie.

: pt cze 13, 2008 00:55
autor: _zakix_
Moda na air sie robi ... nie wiem czy to dobrze czy źle ...

: pt cze 13, 2008 09:30
autor: 1 6 D
_zakix_, nie będzie wtedy aut które na codzień będą nisko jeździć, a tylko na zlotach. :crazy:

: pt cze 13, 2008 15:16
autor: rufers
1 6 D pisze:_zakix_, nie będzie wtedy aut które na codzień będą nisko jeździć, a tylko na zlotach. :crazy:
ja jestem innego zdania gdybym miał air w aucie to jeździłbym na mega glebie a gdy droga by sie pogorszyła albo gdybym przejeżdżał przez próg to :gora: :gora: i żadnego martwienia się o miske

: wt cze 17, 2008 22:34
autor: Gruby_malbork
_zakix_ pisze:Moda na air sie robi ... nie wiem czy to dobrze czy źle ...
Jest pare + i pare -.
+ są takie że Air będzie taniał z chwilą gdy wszyscy będą go zakładali
a - takie że WSZYSCY będą jeździli na mega glebie (tak jak napisał kolega :gora: )

[ Dodano: 17 Cze 2008 22:38 ]
i wtedy gleba straci swoj urok... no może nie do końca
ale nie będzie można np. wybierać najniższego :dol: auta zlotu
bo wszyscy będą leżeli na asfalcie... :grin:

: wt cze 17, 2008 22:43
autor: kkkubek
Bedzie mozna :hmm: Wystarczy wykluczyc tych co maja air :jezor:

: wt cze 17, 2008 23:13
autor: Komas
A jak na air ustawicie geometrie i konty na glebie to po podniesieniu do góry czasem wszystko sie nie przestawia?

: śr cze 18, 2008 12:41
autor: Gruby_malbork
kkkubek pisze:Wystarczy wykluczyc tych co maja air :P
ale jak wszyscy beda mieli Air to wszystkich trzeba bedzie wykluczyć :P
Komas pisze:A jak na air ustawicie geometrie i konty na glebie to po podniesieniu do góry czasem wszystko sie nie przestawia?
wydaje mi sie że nie ale to pytanie do tych którzy mają AirRide'a :helm:


a tyutaj na forum wgl. ktoś ma takie zawieszenie?

[ Dodano: 18 Cze 2008 12:46 ]
kit odpada na 100%! Gwint... może być ale Golf musiał by nocować na dworze :crazy:
ledwo ledwo moge wjechać na serii :crazy: :
Obrazek

: śr cze 18, 2008 18:15
autor: ledman
GoBoss_malbork pisze:ledwo ledwo moge wjechać na serii :crazy: :
nie ma to tamto, musisz zrobić wjazd normalny, albo będziesz bawił się z deskami .. bo gleba musi być ;)

: śr cze 18, 2008 18:44
autor: Gruby_malbork
ledman,
noo gleba musi być, a z deskami to juz sie bawie :helm:

: śr cze 18, 2008 19:36
autor: rufers
Komas pisze:A jak na air ustawicie geometrie i konty na glebie to po podniesieniu do góry czasem wszystko sie nie przestawia?
z tego co czytałem na innych forach np. cultstyle to napisali że ustawiasz se geometrie np. na mega glebie. dajesz auto do :gora: :gora: geometria się zmienia ale jak znów opuścisz to wraca do dobrego ustawienia :bigok:

: śr cze 18, 2008 20:22
autor: Włochaty
mis ie wydaje ze to tak samo jak z gwintem, jedni pisza ze trzeba jechac na zbierznosc, inni nie, pytalem sie kolesia w stacji i powiedzial mi tak: "samochodu na glebie i tak sa ustawiane pod zawieszenie gti, a jezeli ktos sobie zmieni wysokosc to powinnien przyjechac, ale jak nie przyjedzie to tez duzo sie nie zmieni"

: czw cze 19, 2008 00:48
autor: dawid018
na air tak samo jak na gwincie.teoretycznie po każdej zmianie położenia powinno sie ustawiać kąty i zbieżność.ale to tylko teoria.z reguły jedzie sie raz ustawić po to żeby koła były równo ustawione względem siebie.

: czw cze 19, 2008 13:38
autor: Cieluś
Moim zdaniem nie wielka reg gwintu nie potrzebuje zbieżności. Chyba że zjeżdzasz np 5cm to już lepiej podjechać na geometrie.