Strona 56 z 75
MTS technik, warte:)?
: wt lip 17, 2012 21:28
autor: truckman
według mnie siada wystarczająco w stosunku do przodu.
MTS technik, warte:)?
: czw lip 19, 2012 00:44
autor: Paviarotti
Dzisiaj rano będzie gwinciur MTSa zakładany do mk4, koniecznie opisze jak się sprawuje. Zawsze się broniłem przed gwintem, ale w kicie nie widzę przyszłości, trzeba było podjąć męska decyzję
EDIT:
Gwint założony. Jeździ się bardzo fajnie, nie jest ani za twardy ani za miękki, w sam raz chyba
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wiadomo, że nie jest to seria i nie wybiera każdej dziurki, ale jestem pozytywnie zaskoczony (tyle, że nie jechałem jeszcze po większych dziurach
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
). W mk4 przód gdzieś w połowie mam (obniżenie jakie wyliczyłem to gdzieś -80mm), tył prawie do końca (zostało jeszcze z 1cm gwintu albo trochę więcej). Z przodu jeszcze nie słyszałem żeby przycierał stabilizator więc może obędzie się bez wymiany.
Siedzi ładnie, jeszcze tylko dystanse
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tak to wygląda -
http://img803.imageshack.us/img803/7440/img6551e.jpg
MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 12:11
autor: oli26
a ja z przodu mam 2 cm luzu od końca gwintu do pierwszego pierścienia i mi przyciera. Dziś podniosłem go o 1cm i nadal przyciera
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
ile jeszcze muszę go podnieść? bo nie chce mi się ciągle koła ściagać
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 12:41
autor: kamilsdz
oli26 pisze:a ja z przodu mam 2 cm luzu od końca gwintu do pierwszego pierścienia i mi przyciera. Dziś podniosłem go o 1cm i nadal przyciera
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
ile jeszcze muszę go podnieść? bo nie chce mi się ciągle koła ściagać
zobacz sobie gdzie ci trze i sam oceń. Nikt ci tego nie powie
MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 12:47
autor: szakulvip
kolega Paviarotti podaje, że z przodu siadł mu 8cm i nie ociera o stabilizator, patrze na zdjecie i w zyciu tam nie ma -8cm. Nie realne jest, żeby przy -80 nie ocierał o stabi. U siebiue obecnie mam założone seria spręzyny i z prawej strony gdzie półoś jest grubsza mam luzu do stabi 4 cm, nie wierze że przez 10 lat auto samo mi usiadło -40 i wygląda teraz jak wygląda
Re: MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 12:52
autor: Paviarotti
szakulvip pisze:kolega Paviarotti podaje, że z przodu siadł mu 8cm
Ja to sobie wyliczyłem tak: jak najmniej skręcę gwint to jest -25mm (tak w specyfikacji MTSa jest podane najmniejsze możliwe obniżenie). Długość gwintu to (ok, bo nie pamiętam dokładnie) 11,5cm, mi zostało do samego dołu 6cm. 2,5+(11,5-6)=8cm. Nie wiem tylko jak ma to przełożenie na obniżenie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Może nie wadzi dlatego, że jeszcze nie jeździłem po dużych dziurach, w każdym razie nic nie słyszałem niepokojącego.
MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 16:26
autor: truckman
Paviarotti, jak skrecisz 5 cm to nie siadzie 5cm
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 16:35
autor: Paviarotti
Właśnie tak myślałem, że to nie działa tak prosto i przelicznik 1cm gwintu = 1cm obniżenia jest błędny
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jakbym wiedział ile cm przestrzeni jest w nadkolu na seryjnym zawiasie to bym wiedział ile jest obniżenia teraz, ale sobie nie zmierzyłem wcześniej.
MTS technik, warte:)?
: ndz lip 22, 2012 17:07
autor: truckman
E tam nie wazne ile jest nizej, wazne jest jak fajnie zgrasz kolo w nadkolu.
MTS technik, warte:)?
: wt lip 31, 2012 16:29
autor: tus125
mam mały problem gdy skręciłem gwint z tylu tak że siadł całkiem to siadł mi na odbojach i co mam zrobić uciąć je troche (jeśli tak to jak je uciąć żeby było dobrze) czy kupić jakie inne, posiadam mk4
MTS technik, warte:)?
: czw paź 25, 2012 05:34
autor: rambo83
Witam
Niestety u mnie po 2 latach wylało jeden tylni amortyzator mts'a. Na drugim zastałem wżer. Przód sprawował sie dobrze
MTS technik, warte:)?
: czw paź 25, 2012 08:43
autor: szakulvip
a ile km przelatałes? ja 2 mc temu kupowałem amorki mtsa, wyszły mnie nie całe 100zł za szt, wiec nawet niech mi padną po 2 latach to koszty w przeliczeniu na te lata wychodzą i tak małe wieć podejrzewam, że znów bym kupił to samo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
MTS technik, warte:)?
: czw paź 25, 2012 09:20
autor: marcinas1983
Pany nie ma co biadolić... kupiłem amory MTS'a jeden padł ( przedni ) a zrobiłem może na nich 7 tys km, kupiłem drugi komplet i jeżdżę na nich 2 lata zrobione ze 20 tys km i wszystko jest ok. Tylne od zakupu do teraz jeżdżą w aucie, czyli jakieś 2.5 roku. Jako ciekawostkę dodam, że... u brata amory TRW nie wytrzymały roku na seryjnym zawiasie... amor z wierzchu cały bez wycieków a w środku coś latało. Kupiliśmy na przód w ich miejsce KYB i co... nowy w pudełku już się pocił, a po wciśnięciu tłoczyska strużka oleju leciała po korpusie. Tak więc nie ma co płakać... dostajemy to za co płacimy i ile płacimy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
.
MTS technik, warte:)?
: czw paź 25, 2012 17:30
autor: Rasti
Mi tylni amor padl po 3 miesiacach
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
Najgorszy z gwintow jakie mialem,a jezdzilem juz na jomie,Fk no i MTS. Teraz jakies dziwne odglosy mi wychodza z przodu,wymienilem gumy lozyska itp i dalej wali,nie polecam tego gwintu!!!!!!!