opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

MTS technik, warte:)?

Post autor: stillo » ndz kwie 01, 2012 14:05

witam, czy kit mts 30/30 ktory jest przeznaczony do wszystkich silników przy TDI siądzie bardziej niż w benzynie? Zamowiłem taki i mam nadziję, że nie będzie dużej różnicy i przy tdi przód zejdzie max -40



Awatar użytkownika
KoRcZuS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 346
Rejestracja: pn maja 24, 2010 16:52
Lokalizacja: Leszno

MTS technik, warte:)?

Post autor: KoRcZuS » wt kwie 03, 2012 15:57

Ja MTS moge polecić bo już latam drugi rok na nim ale do 50tysi to mi daleeko ;)


Strona mojego MK4 =>> viewtopic.php?f=89&t=367588
Zrealizowano - [95%]

PatrykSuchy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr maja 07, 2008 19:54
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: PatrykSuchy » pt kwie 06, 2012 10:34

Hehe no tak chyba jak każdy;) gwint od Mapeta już mam w samochodzie. Jest wygodny - nie za twardy i trzyma się na zakrętach wzorowo. Duży zakres regulacji, nawet na 15" wyglada fajnie. Ogólnie jak za tą Kase to polecam gorąco! Może wrzucę jakieś foto....



matias31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: pn sie 02, 2010 11:27

MTS technik, warte:)?

Post autor: matias31 » ndz kwie 08, 2012 09:04

To jak to jest z tym tyłem w kicie bardzo miękki i dobija :jezor: ? Auto chce używać a nie jeździć w max 2 osoby i tyle :jezor: a na seryjny zawias patrzeć się nie mogę :kac:



Awatar użytkownika
oli26
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: pt gru 31, 2010 10:54
Lokalizacja: Inowrocław CIN

MTS technik, warte:)?

Post autor: oli26 » pn kwie 09, 2012 11:07

Też myślałem, najpierw o kicie, ale chyba odłożę jeszcze trochę kasy i pójdę na całość i będzie gwint MTS


regulamin odnośnie wielkości obrazka w podpisie
MOJA CZARNULA<<<<< ZAPRASZAM!

stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

MTS technik, warte:)?

Post autor: stillo » wt kwie 10, 2012 11:58

ja miałem gwint ta technix i bylo cholernie twardo, auto na starcie zeszlo o -8cm. Darlem miska prawie na kazdym progu zwalniajacym... teraz czekam na kit mts -30



Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: driVWer » czw kwie 12, 2012 18:01

stillo pisze:auto na starcie zeszlo o -8cm.
a wiesz do czego służy regulacja w gwincie? :bajer:


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

MTS technik, warte:)?

Post autor: Ral1n » pt kwie 13, 2012 21:26

Panowie, a co chcecie powiedzieć, że jazda na max wysokości (czyli -40mm na dzień dobry) jest niewskazana? Czyli, co zakładając gwint MTS muszę (powinienem) zejść niżej, niż standardowe 40mm? 45-50mm wystarczy? Auto MK4 na 18". ... bo chciałbym normalnie wjeżdżać na krawężnik. :chytry: :chytry: :chytry: :bajer:



Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6258
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

MTS technik, warte:)?

Post autor: k0nr4d » pt kwie 13, 2012 21:32

Po co kupować gwint dla obniżenia 4cm?


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
Tkaczu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw cze 26, 2008 12:04
Lokalizacja: Bełchatów

MTS technik, warte:)?

Post autor: Tkaczu » pt kwie 13, 2012 21:36

a po co wjezdzac na kraweznik? :o



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

MTS technik, warte:)?

Post autor: Ral1n » pt kwie 13, 2012 21:37

Może inaczej, ja nie wiem ile to jest obniżenie 4cm na 18"?

Dlatego załączam obrazek poglądowy. Może ktoś życzliwy zechciałby się ustosunkować, ile mniej więcej jest obniżone auto na załączonym zdjęciu.

Thx. Obrazek



Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Re: MTS technik, warte:)?

Post autor: Ral1n » pt kwie 13, 2012 21:41

Tkaczu pisze:a po co wjezdzac na kraweznik? :o
A jak zaparkujesz auto na chodniku jak nie będzie normalnego park platzu? :chytry:



Awatar użytkownika
Tkaczu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: czw cze 26, 2008 12:04
Lokalizacja: Bełchatów

Re: MTS technik, warte:)?

Post autor: Tkaczu » pt kwie 13, 2012 22:39

Ral1n pisze:
Tkaczu pisze:a po co wjezdzac na kraweznik? :o
A jak zaparkujesz auto na chodniku jak nie będzie normalnego park platzu? :chytry:

na taki do 10 cm sobie poradze sposobem wjechac :P na inne nie wjezdzam :D



stillo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: śr lis 19, 2008 15:43
Lokalizacja: rybnik

Re: MTS technik, warte:)?

Post autor: stillo » sob kwie 14, 2012 16:28

driVWer pisze:
stillo pisze:auto na starcie zeszlo o -8cm.
a wiesz do czego służy regulacja w gwincie? :bajer:
wiem do czego służy i tyle miał na max podkręceniu do góry, do końca zostało jakieś 0,5 cm gwintu i dalej leżało na ziemi, miedzy miska a ziemia mialem ok 9cm. w zime robilbym za plug



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości