Strona 51 z 75

Re: MTS technik, warte:)?

: czw paź 20, 2011 19:14
autor: premiero
Kiedyś pisałem do KW i odpowiedź była taka, że za regenerację zapłacę więcej niż za cały gwint MTS-owy, a na dodatek będę musiał im to wysłać (demontaż) i oczekiwanie na regenerację około miesiąca (kto chce auto miesiąc trzymać w warsztacie)! Wiesz, nie mogę sobie pozwolić na taki przestój auta. A na zakup nowego zestawu KW mnie nie stać niestety, bo trzeba wybulić prawie 4 tysie, dlatego szukam alternatywy. Nie wiem jak twarde są te sprężyny MTS-owe w porównaniu do KW, dlatego miałem wątpliwości co do wymiany samych amorów z przodu.

MTS technik, warte:)?

: pt paź 21, 2011 07:07
autor: Kowal_
Nie musisz regenerować w KW, jest sporo firm, które się tym zajmują i nie zapłacisz więcej niż 200-250zł za sztukę. Jakościowo jest przepaść dlatego pozostałbym przy zregenerowanym KW.

MTS technik, warte:)?

: pt paź 21, 2011 08:45
autor: MAPET
ale po zregenerowaniu KW juz nie ma KW :) wiec ... poza tym porzadna firma to np nagengast.pl i tam juz wolaja chyba teraz powyzej 300zl szt
zalezy wszystko jaki dokladnie stan ma ten gwint ...

Re: MTS technik, warte:)?

: pt paź 21, 2011 16:41
autor: premiero
Wiecie co, ja tam się tak średnio znam na tym, więc może powiecie na czym dokładnie polega regeneracja? Płacąc chciałbym mieć pewność, że amortyzator po regeneracji będzie zachowywał się dokładnie tak samo jak nowy i że regeneracja nie wiąże się z większym ryzykiem wycieków. Tak jak pisałem - prawy amor jest w fatalnym stanie, ma duże luzy i dużo wylał. Mam wrażenie że cała amortyzacja jest na sprężynie. Lewy o niebo lepiej.
Na dodatek wczoraj żona zgubiła klocki z tyłu z prawej strony, ale oczywiście nie słyszała że coś trze :banghead: Efekt - tarcza do wymiany :rozpacz:

MTS technik, warte:)?

: ndz gru 11, 2011 21:36
autor: truckman
kostek, twarde odboje w amor i tyle.

MTS technik, warte:)?

: śr lut 08, 2012 12:06
autor: 7iben
Siema. Panowie ze względu na nasze kochane drogi, mam nieźle zużyte amortyzatory po prawej stronie golfizny. Dosłownie mogę nim po bujać ale tylko po prawicy. Samochód zamierzam sobie zostawić ma parę dobrych lat, używam go do normalnej jazdy do roboty i czasem na zloty. Chce obniżyć samochód koło 30, 40mm i nie zależy mi na tak bardzo na komforcie jazdy, bo 90% czasu jeżdżę sam.
Moje pytanie dotyczy samego zawieszenia. Czy według was lepiej zainwestować w gwint MTS czy gotowy kit?

MTS technik, warte:)?

: śr lut 08, 2012 13:57
autor: k0nr4d
Gwint ma na "dzień dobry" -40 względem serii, a jazda na takim setupie nie jest dobra dla tego rodzaju zawieszenia. Jeśli nie ma zamiaru iść do dołu, kup kit.

MTS technik, warte:)?

: śr lut 08, 2012 14:15
autor: 7iben
Jak zaczynać to od razu ;] przy okazji chce wymieniać gumy. Z tego co zrozumiałem poliuretan nie jest za dobry przy normalnej eksploatacji. Ale czy przy -40 warto zainwestować w czerwony poliuretan?

MTS technik, warte:)?

: czw lut 16, 2012 16:14
autor: Tkaczu
hmmmmm tak sie zastanawiam nad tym czy poliuretan jest potrzebny? ja jezdze prawie 2 lata na swoim gwincie mtsa, zrobilem 50 tys. (jezdze rowniez w zime) i wymienilem tylko koncowke drazka ktora juz wczesniej byla rozwalona... takze jak dla mnie gwint nie zuzywa szybciej podzespolow innych ... to tez kwestia naszego stylu jazdy... sa ludzie ktorzy lubia jezdzic po dziurach a inni je omijaja :goof: inna kwestia jesli ktos musi wymienic kilka gum i chce pojezdzic jeszcze pare latek to wrzucilbym poliuretany :bigok:

MTS technik, warte:)?

: wt mar 20, 2012 19:26
autor: PatrykSuchy
Zamierzam kupić od mapeta w najbliższych dniach Mtsa do golfa i IV i powiedzcie koledzy czy ktoś juz przeleciał na nim wiecej niż 50 tyś????

MTS technik, warte:)?

: wt mar 20, 2012 20:40
autor: truckman
PatrykSuchy, kolega wyżej przecież napisał :blush:

MTS technik, warte:)?

: czw mar 22, 2012 09:38
autor: PatrykSuchy
Tak zauważyłem jedna osoba;) a co z reszta????

MTS technik, warte:)?

: czw mar 22, 2012 14:21
autor: Yaro1981
PatrykSuchy, reszta na gwincie jeżdzi dla przyjemności a nie bicia kilometrów :grin: