Strona 6 z 226

: pt gru 12, 2008 20:34
autor: kaczor4011
mustang7, zalecane jest wkladanie sportowych amorów-najlepiej z regulacja twardosci- one sa wytrzymalsze

: pt gru 12, 2008 22:54
autor: D1_PITER
Jakie są odczucia z jazdy? Czy jest bardziej komfortowo? Bo np. Citroën'a zawieszenia pneumatyczne są bardzo chwalone za komfort jazdy ;>

: sob gru 13, 2008 00:54
autor: 1 6 D
Ja ma ciągle sam tył na air, jednak już kupiłem poduszki na przód w czekają na modzenie w auto. Jeśli nie ustawisz minimum lub maks to jest miło z komfortem jak dla mnie, ja mam u siebie amorki koni z regulacją twardości, są one teraz ustawione na najmiększy tryb.

[ Dodano: 12-12-2008, 23:55 ]
Co do moich postępów dodaje ze mam już pilot do tego zawieszenia dołożony.

: sob gru 13, 2008 00:56
autor: D1_PITER
Jak się ma komfort do powiedzmy seryjnego zawiasu?

: sob gru 13, 2008 01:44
autor: 1 6 D
Ja dwa lata jeździłem na twardej glebie więc i tak dla mnie komfort jest, bym musiał pasażera któregoś spytać.

: czw sty 29, 2009 16:15
autor: dj domin1
Panowie takie pytanko. Do tych którzy mają lub też budują Air, powiedzcie mi jaki macie skok zawieszenia? Ile cm od max do min. Tak orientacyjnie. Głównie chodzi mi o przód :bigok:

: czw sty 29, 2009 19:22
autor: sas_gti
z tego co kojarze jednego golfa mk2 z ogłoszeń na allegro (który miał airride homemade) to było 16 cm

: pt sty 30, 2009 00:10
autor: 1 6 D
Skok w sumie zależy jakie amorki użyjesz i jak wykonane są elementy okucia, np ja mam koni skracane o 5 cm i z przodu przez kształt górnego okucia tracę około 2 cm gleby, jednak jak nisko golf będzie leżał to się okaże jak złożę przód. W linku do mojego tematu na ostatniej stronie są fotki z pracy nad przodem.

Tu jest widoczny skok mojej roboty tyłu.

: śr lut 04, 2009 23:17
autor: lukas.g60
a ja dzieki koledze 1 6 D zakupilem cos takiego,i jest to pierwsza rzecz do air,mam nadzieje ze pojdzie dalej gladko,dzieki lukasz za porady :pub:

Obrazek

: śr lut 11, 2009 18:33
autor: czarnykocur
Kiedyś widziałem w jakiejś gazetce Opla Admirala '70 zrobionego na low-ridera.
Powalił mnie i od tej pory choruję na takie coś :)

Mój staruszek miał kiedyś Wołgę i koniecznie chciałem wydębić ją od niego - jak w końcu przestał nią jeździć i mogłem z nią robić co chciałem, to okazało się, że zrobił się z niej negatywny kabriolet - miał dach, ale zero podłogi...
W końcu poszła na zlom, bo nie miałem warunków, żeby ją ratować. Do dziś żałuję.

W sumie na lowridery to jednak im większy wózek, tym fajniejszy - na hydraulikę i akumulatory do zasilenia tego ustrojstwa trzeba mieć kawał bagażnika... Ten koleżka od Admirala miał chyba zasadzone 8 akumulatorów, zbiornik i 4 niezależne pompy - jeśli mnie pamięć nie myli.

PS Obawiam się, że odbiegłem od tematu :)
PS2 Może ktoś ma to pisemko czy jakiś namiar na stronkę z tym wózkiem - sporo facet roboty w niego wsadził i warto by było obejrzeć mody.


Mam! Mam!

[youtube][/youtube]

Zajedwabiście zrobił bagażnik i zapas z tyłu, nie?

: pn lut 16, 2009 17:25
autor: mcgiwerr
A ja mam pytanko?? ma moze ktos link gdzie mozna tanio kupic jakies poduszki i zawory?? bo na allegro jakos nie widac nic sensownego??

: śr lut 25, 2009 13:53
autor: 1 6 D
Zaworki część osób bierze od LPG.

: śr lut 25, 2009 14:12
autor: mcgiwerr
a nadadza sie ?? bo z butla to tez myslalem o butli po gazie w kolo zapasowe?? poduchy juz mam upatrzone tylko kaske uzbieraz i kupywac!!

: ndz mar 08, 2009 02:08
autor: gacus
mcgiwerr pisze:a nadadza sie ??
one są nawet na dużo wyższe ciśnienia (jak się nie mylę do 25 atmosfer ? )
mcgiwerr pisze:butli po gazie w kolo zapasowe??
ciężar :grrr: nie lepiej jakiś mniejszy zbiornik ? może gaśnicę, choć zdaje mi się i tak za ciężka :(