Strona 50 z 75

MTS technik, warte:)?

: sob sty 29, 2011 08:54
autor: Mongolski
witam!
mam pytanie, czy w amortyzatorze MTS do a6c4 wystepuje regulacja wysokosci połozenia springów tylnych -tak jak ma to miejsce w amorkach np do golfa 3 ?
pozdrawiam !

Re: MTS technik, warte:)?

: sob sty 29, 2011 13:21
autor: KoRcZuS
MAPET pisze:jakosc taka sama brak oslon i odbojow w fk
A z twardością jak to wygląda? Na którym lepiej się jeździ? Polecił byś mtsa czy fk gdyby miał wybrać z tych 2? ;)

MTS technik, warte:)?

: ndz sty 30, 2011 14:27
autor: MAPET
Mongolski pisze:mam pytanie, czy w amortyzatorze MTS do a6c4 wystepuje regulacja wysokosci połozenia springów tylnych -tak jak ma to miejsce w amorkach np do golfa 3 ?
pozdrawiam !
pytasz o audi a6?
no to jak tam mozesz miec regulacje na amorku jak tam jest sprezyna osobno a nie makperson?
KoRcZuS pisze: MAPET napisał(a):jakosc taka sama brak oslon i odbojow w fk

A z twardością jak to wygląda? Na którym lepiej się jeździ? Polecił byś mtsa czy fk gdyby miał wybrać z tych 2? ;)
twardosc mysle ze bedzie podobna choc osobiscie na fk nie jezdzilem i do swojego auta wybralem mts bo jezdzilem na tym w wielu autach i sprawdzony duzo bardziej towar i warunki gwarancji
z zawieszeniami fk duzo wiecej motania jesli chodzi o rozpatrzenie gwarancji zreszta jak z wiekszoscia firm gdy trzeba odeslac towar do DE a tam to maja cie w du... i czekasz pozniej 2-3 mies na weryfikacje czasem czy to in.pro czy fk i jakikoliwek prodkukt nawet mts ale mts 99,9% reklamacji w pl jest uznawane juz wiec szybki czas

MTS technik, warte:)?

: ndz sty 30, 2011 14:54
autor: Mongolski
mylisz sie, audi a6 c4 posiada "mcpherson" rowniez z tyłu :pub:
Obrazek
-potrzebuje takie amorki jak na zdjeciu, komplet z mojej a6 c4

MTS technik, warte:)?

: ndz sty 30, 2011 15:36
autor: KoRcZuS
MAPET ok dzięki za odp :) jak będę kupował zawias to się do Ciebie zgłoszę bo widzę, że masz temat obeznany i prowadzisz sprzedaż pozdro :bigok:

Re: MTS technik, warte:)?

: ndz sty 30, 2011 20:33
autor: MAPET
Mongolski pisze:mylisz sie, audi a6 c4 posiada "mcpherson" rowniez z tyłu :pub:
Obrazek
-potrzebuje takie amorki jak na zdjeciu, komplet z mojej a6 c4
a nie zauwazylem ze to c4 bo to bardzij jako audi 100 mi podchodzi ;)

MTS technik, warte:)?

: ndz sty 30, 2011 21:16
autor: Mongolski
to to samo, wiec jak z ta regulacja?

MTS technik, warte:)?

: wt lut 01, 2011 01:01
autor: MAPET
nie nie ma

MTS technik, warte:)?

: wt lut 01, 2011 14:37
autor: Mongolski
dziekuje za odpowiedz!

Re: MTS technik, warte:)?

: czw wrz 22, 2011 13:39
autor: kubabn
Witam czy do gwintu mts mozna wrzucic inne twardsze sprezyny?bo jak dla mnie te z mts sa za miekkie i przy niskim ustawieniu kola ocieraja na zakretach

MTS technik, warte:)?

: czw wrz 22, 2011 13:59
autor: MAPET
mozna sprobowac z TA-technixa moze

Re: MTS technik, warte:)?

: czw paź 20, 2011 12:01
autor: premiero
Pytanie odnośnie zestawu gwintowanego - czy da się kupić same kolumny na przód? Moje Auto Seat Leon 1,8T ośka.
Mam w tej chwili gwinta KW wersja Street Comfort (kiedyś to się inaczej nazywało) i gwint ma już 8 rok. To cud że tak długo wytrzymał, ale auto mało jest jeżdżone, raptem 10 tys rocznie. Prawy amor bije już strasznie. Muszę koniecznie wymienić i zastanawiam się czy:
1. Wymienić wszystko na MTS - czyli przód i tył sprężyny i amory
2. Wymienić wszystkie amory na MTS, a zostawić sprężyny KW.
3. Wymienić tylko amortyzatory z przodu (tył jest w bardzo dobrym stanie)
Mapet - czy mógłbyś doradzić no i czy da się kupić pojedyncze elementy z zestawu gwintowanego? Z góry serdecznie dziękuję.

MTS technik, warte:)?

: czw paź 20, 2011 12:18
autor: MAPET
ja bym wymeinial to tylko i wylacznie na osiach razem zeby mialo charakterystyke ta sama

czyli jak sprezyny to albo wsyztskei dac KW albo MTS nie mieszalbym tylu z przodem
amorki predzej.. bo w mk4 z tylu jest amor osobno
jak by byly 4 kolumny gwintowane to bym tez nie mieszal

MTS technik, warte:)?

: czw paź 20, 2011 18:01
autor: Kowal_
premiero pisze:Muszę koniecznie wymienić i zastanawiam się czy:1. Wymienić wszystko na MTS - czyli przód i tył sprężyny i amory2. Wymienić wszystkie amory na MTS, a zostawić sprężyny KW.3. Wymienić tylko amortyzatory z przodu (tył jest w bardzo dobrym stanie)
żadne z tego, zregenerować KW.