Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kipek21
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 229
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:22
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: kipek21 » sob kwie 19, 2008 20:08

Witam, jestem jakiś tydzień po założeniu zawiechy 40/40, tylko coś wydaje mi się, że przód za wysoko stoi, co by szanowane grono fachowców od gleby mogło zerknąc i napisać tak ma być, dodam jeszcze, że amorki ( seryjne ) wymieniałem razem ze springami, fotki :dol:


Obrazek

Obrazek

Golf stoi na kapciach 185/60/14


[img]http://img155.imageshack.us/img155/9865/jedzepd6lu6zm8.jpg[/img]

Sprzedam Nokie 5310.

Awatar użytkownika
*daniel*
Forum Master
Forum Master
Posty: 1366
Rejestracja: wt sty 24, 2006 12:15
Lokalizacja: z garażu
Kontakt:

Post autor: *daniel* » sob kwie 19, 2008 22:49

na moje oko wina amorów przerabiałem ten temat kiedyś i sportowy amor wyrownał auto


moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » wt kwie 22, 2008 18:46

siema panowie ja moje autko posadzilem nie wiem na jakim zawiasie ani springach ale na dzien dzisiejszy mam tylko zalozony tyl jutro przod i autko jest tak sztywne ze na dziorach to sie ono odbija a nie amortyzuje czego moze to byc wina a moze tak ma byc przy takim obnizeniu nie wiem nawet ile to mm :goof: :goof: :goof:
przed wymiana auto stalo 6cm a teraz zaledwie 2cm ???

foto:
Obrazek


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt kwie 22, 2008 19:17

może Ci po prostu leży na odbojach?


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » wt kwie 22, 2008 19:18

a jesli tak to co zrobic zeby bylo dobrze ??


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt kwie 22, 2008 19:22

obciąć trochę odboju...


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » wt kwie 22, 2008 19:36

a przez obciece odboju nie siadzie mi auto baredziej w dol i jaka to moze byc zawias -ile??

a gdybym zalozyl te springi na serie do tylu a na przod sportowe bedzie jakas roznica ??


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
jasiek21
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 672
Rejestracja: pn lis 13, 2006 13:01
Lokalizacja: Pszów / Karczów
Kontakt:

Post autor: jasiek21 » wt kwie 22, 2008 20:20

rozumiem, że wymieniłeś tylko sprężyny, amorki masz stare?
Bo możliwe, że przełożyłeś stare odboje, a że zawieszka mi wygląda na jakieś -60 to po prostu jak przedtem było 6 cm luzu i potem dobijało do odboja, to teraz jest tak, że jest 1cm luzu i od razu dobija. Dwa mi się też wydawało, że strasznie sztywne jest jak miałem tył gwint, a przód serie, ale to albo tak jest, albo po prostu pierwsze starcie z twardym zawieszeniem przeraża.


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/228972.html][img]http://images.spritmonitor.de/228972.png[/img][/url]

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » wt kwie 22, 2008 20:29

Nadeszla wiekopomna chwila i moj mk2 poszedl nizej także: :hmm:
Obrazek



Awatar użytkownika
mocny87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pt lut 23, 2007 21:26
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: mocny87 » wt kwie 22, 2008 21:19

_zakix_ pisze:
VWosiu pisze:moje autko jest troche jak by ubogie w porownaniu do tego
spoko ... ja np teraz latam na felgach 14' i skręconym nawet gwincie ... choć znajomi mi mówią że jestem wariat że tak nisko jak ja mam latać się nie da ... a ja latam wszędzie na nim :P
Da się niżej latać :jezor: ja mam zrobione 60-70 tyś. przez rok czasu.Bo tyle mam MK3 gwinta wstawiłem dopiero niedawno.Miałem kita na przodzie 80 mm a na tyle same sprężyny ok 60-70 mm.

:dol:
Obrazek fotka przodu.przód na prostym może 1 cm podejdzie bo tył jest na małej górce
pozdrawiam VW mania-kó



Awatar użytkownika
lukasz041287
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: wt lut 26, 2008 17:54
Lokalizacja: chorzóVW
Kontakt:

Post autor: lukasz041287 » wt kwie 22, 2008 21:54

ja mam mk2 max zglebowane -dostosowane tylko tak aby nie obcierały opony-ogólnie niewyobrazam sobie auta bez gleby :bigok: - :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images41.fotosik.pl/250/677f9ad25e411cacmed.jpg[/img][/url]
Nie da Ci tego żadna blachara,co może dać Ci 1,5 bara
sprzedam:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=12&t=411472

Awatar użytkownika
grabiec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr sty 30, 2008 19:34
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: grabiec » wt kwie 22, 2008 22:52

jasiek21 pisze:rozumiem, że wymieniłeś tylko sprężyny, amorki masz stare?
Bo możliwe, że przełożyłeś stare odboje, a że zawieszka mi wygląda na jakieś -60 to po prostu jak przedtem było 6 cm luzu i potem dobijało do odboja, to teraz jest tak, że jest 1cm luzu i od razu dobija. Dwa mi się też wydawało, że strasznie sztywne jest jak miałem tył gwint, a przód serie, ale to albo tak jest, albo po prostu pierwsze starcie z twardym zawieszeniem przeraża.
nie nie mam jakies zolte amory i sa o jakies 4cm (amory ze springami nic nie przekladalem jakie bylo takie wkladalem) krotsze od seri tylko wlasnie nigdy wczesniej nie mialem auta na glebie i nie wiem jak to jest ale wiem jedno o wiele lepiej sie auto prowadzi i trzyma w zakretach sprawdzone przed chwila mamy taki zakret ze jak sie 80km w niego wchodzilo to juz zucalo a ja dzisiaj 105km i nic bardzo plynnie po prostu ZAWIAS TO PODSTAWA SZYBKIEJ JAZDY :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :okej:


GrabarZ
teraźniejsze A3 8P 3.2 Quattro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=525739
moje byle mk4 4motion
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329054

Awatar użytkownika
aurel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1168
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 10:56
Lokalizacja: Z krainy Deszczowców
Kontakt:

Post autor: aurel » śr kwie 23, 2008 18:41

masz poprostu twardy zawias kolego znajomy sekator tez ma tak twardo an kicie KONI.


UjazdóVWka 2007,2008,2009,
MajóVWka 2009,2010,2011,2012,2013,2015,2016,2017
VAG EVENT 2009,2010,2011,2012,2013,2014,2015,2016,2017
DynóVWka 2012,2013,2014,2015
DUB IT 2012,2013,2014,2015,2016,2017
"Best of"2012,2013
Topornia 2013,2014
Auto Tuning Show 2008, 2009,2013,2014
Moto Event East 2014,2016
Worthersee 2014

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości