
jeśli o mnie chodzi to jest bosko

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Jak odkręcisz troche gwintu to auto jest minimalnie bardziej komfortowe...Komas pisze:Jasne ze warto. Jedziesz na zlocik zapodajesz auto na glebe a na codzien do góry. Nie wiem tylko czy jak auto dajesz do gory to zawiecha jest miekka i komfort rosnie?
teoretycznie tak powinno być.w praktyce wygląda to tak że ustawia sie gwint na najniższym polożeniu jakie chce sie mieć i jedzie sie ustawiać.a zimą jezdzi się z pozmienianymi kątami.tylko trzeba dokładnie zmierzyć o ile sie opuściło lub podniosło.ja tak właśnie robieKomas pisze:jak to po kazdym podkreceniu na geometrie?
ma! jesli cisnienie jest nierówne to auto nie spoczywa równo na 4 kołach, tylko siada bardzije na tym z mniejszym cisnieniem.tek102m5 pisze:moze ja jestem jakis zielony w tych sprawach ale co ma cisnienie do geometrii ??
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości