Strona 45 z 75

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 14:28
autor: rondell
W poniedziałek pojadę do gościa, będzie poprawiał! Jak mi się uda i auto będzie na podnośniku, to zrobię foto.
Zresztą postanowiłem, że jednak gwint zdemontuje i wrócę do moich Eibach -30mm. Kupię tylko 4 nowe amory Bilstein. Jak będzie ktoś chętny, to będę miał mój gwint na sprzedaż.

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 21:00
autor: W_I_T_E_K
Nie bądz miętki nie wymieniaj gwintu na zawieche dla bab. :blush: :grin:

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 21:21
autor: rondell
Miętki to jest ten gwint. Wygodniej mi się jednak jeździło na Eibach'ach. Nasze drogi nie są idealnie równe, auto po torze nie jeździ, jazda na co dzień może być trochę uciążliwa. Jadę jeszcze w poniedziałek na reklamację tego amatorskiego montażu, pojeżdżę trochę i będę myślał...

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 22:17
autor: MAPET
piszez ze drogi nie sa rowne i ze gwint mieki to ja juz nie rozumiem :)

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 22:24
autor: rondell
No cóż, trochę jestem wściekły sam na siebie, bo na nikogo innego nie mogę :) Mój wybór, myślałem, że będzie lepiej, mam mieszane uczucia. W poniedziałek pojadę i zareklamuję montaż, osobiście dopilnuję poprawy. Pojeżdżę i jeszcze się zastanowię.
Skrzypiący lewa strona, to może być łożysko i poduszka? Były wymieniane na nowe. Wygląda to dla mnie tak, jakby brakowało tam smarowania i stąd te skrzypienie.

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 22:50
autor: MAPET
co skrzypi na odkleglosc ci nikt nie powie...

dziwi mnie to poprostu ze piszesz z 1 strony ze polskei drogi sa kijowe (czyli w rozumieniu ze twardo to masakra dla ciebie) a z 2 storny piszesz ze gwint jest za komfortowy to ja juz nie czaje :)

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 23:05
autor: rondell
Komfort jazdy jest taki sam jak na standardowych amorach + springi Eibach. No może na większych nierównościach auto mocniej dobija. Jedyna różnica, jaką zauważyłem, jest to, że jest przynajmniej jak dla mnie za nisko. To jest już tylko i wyłącznie moja sprawa, ponieważ myślałem, że będzie mi się lepiej jeździło, jak auto będzie niżej. Póki co mam takie mieszane uczucia, ze względu na sp***ony montaż. Pojadę na poprawę, jeśli dalej mi nie będzie pasowało, kupuję sobie 4 nowe amory bilstein b4, zakładam z powrotem moje Eibachy, a gwint spróbuję pogonić, może uda się sprzedać?

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 23:13
autor: MAPET
bez sensu b4 jak juz masz kupwoac do sportowych sprezyn b6 a nie b4 seryjny amor

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 23:25
autor: rondell
Ale jaka jest ich cena? B4 znacznie tańsze, a Eibachy mam już sprawdzone i wiem jak działają ze standardowymi amorami :) Choć wiem jaka jest charakterystyka pracy i przeznaczenie B4 i B6. Jednak cena zestawu B6 jednak mnie trochę zabija :crazy: Jak na razie, zamierzam poprawić to, co jest i sprawdzić, czy mi to będzie pasowało? W planach jest jeszcze wymiana wydechu. Ulter wypadnie i wskoczy nówka standard wydech.

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 23:32
autor: MAPET
dobra bo powoli zrobilo sie nie na temat

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 23:53
autor: rondell
Spoko, z mojej strony to już wszystko. Reszta dla mnie wyjaśni się w poniedziałek. Dziękuję za pomoc!

MTS technik, warte:)?

: pn sie 02, 2010 18:53
autor: Aleksy
http://allegro.pl/item1161636403_sprezy ... m_mts.html" onclick="window.open(this.href);return false;

taki secik da rade wsadzić do b4 na tyle i z przodu do seryjnych amortyzatorów? zależy mi na tym zeby był twardy i nie za nisko;)

auto to golf 3 gti 16v

MTS technik, warte:)?

: śr sie 04, 2010 21:04
autor: Velthar
Witam mam pytanko.
Czy ktoś z was montował sam gwint z MTS? czy wyjmował ktoś te żółte wkłady co są w sprężynach na tyle? Bo mam wrażenie, że tył mi za bardzo odbija. Jadę po lekkich nierównościach i skaczę jakbym miał sprężyny w fotelu. Jeździłem już na twardym zawieszeniu, i takich odczuć nie miałem. Pozdrawiam

Re: MTS technik, warte:)?

: śr sie 04, 2010 21:27
autor: golfer_1984
Velthar pisze:Witam mam pytanko.
Czy ktoś z was montował sam gwint z MTS? czy wyjmował ktoś te żółte wkłady co są w sprężynach na tyle? Bo mam wrażenie, że tył mi za bardzo odbija. Jadę po lekkich nierównościach i skaczę jakbym miał sprężyny w fotelu. Jeździłem już na twardym zawieszeniu, i takich odczuć nie miałem. Pozdrawiam
pojeździj trochę, ułoży się :grin: ile tył siedzi??