Strona 44 z 75

: ndz lip 25, 2010 11:26
autor: Xabingo
Ok, dzięki za odpowiedzi :okej:

: pn lip 26, 2010 13:12
autor: BeEerT
Koledzy gleba zawitała w końcu i u mnie :). Pierwsze wrażenia z jazdy: jak ja mogłem na serii tyle czasu jeździć, teraz to chociaż czuje, że jadę. Całe szczęście, że w mojej okolicy drogi w miarę równe także jazda sprawia przyjemność :bigok: No i na wyglądzie samochodzik dużo zyskał.
p.s.
MAPET, dzięki za udane zakupy szybką przesyłkę :pub:

pozdro 600 :)

: wt lip 27, 2010 00:05
autor: seboljeiv
temat zaczal sie od pytania czy MTSy sa warte kupna, dlatego chcialbym skomentowac i ja ta firme.
Wiadomo ze kity zostaly w zasadzie wymyslone do sportowej jazdy, a po przejazdzce na takim zawiasie MTS/ta technix moge powiedziec ze sa conajwyzej do lansu po bulwarze 30km/h...
albo do chwalenia sie kolegom na miescie: " spojrzcie kupilem se GWINT" i jestem fajny...
jadąc z tym zawiasem szybko, na winklu na ktorym sa nierownosci poprzeczne, albo nawet nie duze dziury z tym zawiasem mozna pozegnac sie z duza predkoscią...w trakcie pokonywania zakretu z duza szybkoscią strach na tym hamowac i strach przyspieszac zeby bronic sie przed wypadaniem tylu albo przodu pojazdu, te zawiasy poprostu podskakują a nie wybierają...

dlatego jesli ktos ma ochote tylko na jazde 50/h i lans po miescie to spoko, wiadomo na glebie auto 100% lepiej wyglada, ale jesli chodzi o jazde to nie na tym, no chyba ze ktos ma dróżki rowne jak stół to jeszcze cos tam da rade na tym mtsie...

dlatego jesli ktos planuje rzeczywiscie szybciej jezdzic a nie ma kasy na np KONI, albo AGXy KYB proponuje zbierac kase i zbierac, a nie zastanawiac sie nad kupnem MTS ta technix jom czy innych podobnych...bo jak dla mnie sa one po to zeby auto ladnie na nich wygladalo a nie jezdzilo..

i smiem twierdzic ze na winklu z duzymi nierownosciami szybciej przejade na calkowitym nowym zawiasie serii niz na skreconym najnizej gwincie od MTS

: wt lip 27, 2010 00:34
autor: MAPET
ale to normalne ze luk z poprzecznymi nierownosciami gwint nie wybierze
u meni to samo sie dzieje na KW czy na H&R sie dzialo... gwint jedzie bdb po luku ale nie po wybojach... i nie ma znaczenia jaki bo na markowych tez nei zdarzy wybrac

: wt lip 27, 2010 17:36
autor: wilon
Dobry wszystkim mam pytanie odnośnie MTS-a a mianowicie, w jaki sposób mierzcie ustawienie gwintu aby z każdej strony był ustawiony równo?Czy jest możliwe że tylne lewe koło jest skręcone na cztery rowki w gwincie a prawe aby było równe na sześc.Z góry dzięki i sory jeżeli kogoś ubawiłem tym pytaniem ale po prostu nie wiem.

: wt lip 27, 2010 17:38
autor: k0nr4d
Tak, możliwe, że będzie różnica w skręceniu poszczególnych kolumn, aby auto stało równo. Ma na to wpływ nierówna masa auta, spasowanie elementów, ewentualny dzwon w przeszłości.

: wt lip 27, 2010 17:43
autor: wilon
k0nr4d pisze:Tak, możliwe, że będzie różnica w skręceniu poszczególnych kolumn, aby auto stało równo. Ma na to wpływ nierówna masa auta, spasowanie elementów, ewentualny dzwon w przeszłości.
a to trochę się uspokoiłem bo jedna strona jest dość mocno skręcona ale teraz rozumiem dzięki za info pozdrawiam....

MTS technik, warte:)?

: pt lip 30, 2010 18:41
autor: rondell
Takie pytanie do osób siedzących w temacie - po założeniu gwintu MTS przedni lewy amor skrzypi. To normalne? Nie mam jeszcze założonej rozpórki, założę ją na dniach. Gwint kupiony nówka sztuka od Venom24.

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 01:01
autor: MAPET
nnie powinno nic skrzypiec
chyba ze to nie skrzypi amor tylko poduszka lozysko odboj - sprawdz

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 08:43
autor: rondell
Poduszka i łożysko były wymieniane. Ale w poniedziałek jeszcze pojadę do chłopaka, który to montował, żeby jeszcze raz to sprawdził.
A jeszcze jedno pytanie. Przednie amortyzatory mają tak jakby takie 'uszy' do zamocowania, każde na otwór na śrubę. Każde takie 'ucho' powinno być przykręcone, czy wystarczy tylko jedno? Bo coś mi tu nie pasuje w tym moim montażu ...

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 10:23
autor: k0nr4d
Oczywiście obie śruby przy zwrotnicy muszą być przykręcone!

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 10:29
autor: MAPET
no oczywiscie ze 2!!! jak ktos zamontowal na 1 srube tylko to musi byc mega ulomny!

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 10:58
autor: rondell
Hmm, w takim razie jest to dziwna sprawa, ponieważ na wyjętym oryginalnym amorze jest ewidentnie widoczne, że było mocowanie tylko na 1 śrubę... Na dodatek pod 2 'uchem' nie ma w ogóle miejsca na 2 śrubę :crazy: Nie no jestem bliżej wymontowania tego gwintu, niż jeżdżenia na nim...

MTS technik, warte:)?

: sob lip 31, 2010 14:21
autor: MAPET
jak to na 1 srube? napewno jest miejsce na sruba pod 2 uchem tylko pewnie ktos zle geoemtrie ustawil i sie przesunelo tam ogolnie jak jezdziles na 2 srubie do tej pory to sie ciesz ze zyjesz :)

to nie ma nic wspolnego z gwintem ze tam sa 2 dziury bo kazdy amor przykreca sie na 2 sruby i nie potrafie sobei wyobrazic ze ktos mogl to skrecic na 1!
mozesz foto zrobic?