Strona 42 z 128

: pt lut 15, 2008 22:28
autor: WoLnY
Witam.Zalożylem springi -40/-35 do mojego MK3 1.6 i efekt widac wiadomo...moze nie powalajacy ale jest. Jednak nie jestem do konca przekonany czy przod to -40 ;/
Mam szeroki hokej i od niego do ziemi mam jakies 13cm;/ Czy to normalne czy powinien bardziej siedziec? Moze tależyki obnizajace troszke pomoga? Jakies porady? Pozdro
Obrazek Obrazek

: sob lut 16, 2008 12:34
autor: SToRM
WoLnY, poczekaj, awias zawse chwile musi pojedzic zanim sie "ulozy"..

: sob lut 16, 2008 13:14
autor: haps
WoLnY, no faktycznie jakos malo usiadl...ja w swoim mam taki sam przeswit miedzy kolem za blotnikiem a sprezyny orginalne.. wchodza 3-4palce miedzy kolo a blotnik (3tak luzno, a 4to tak juz na styk...) przeswitu jest ok 5cm, a u Ciebie?

: sob lut 16, 2008 22:23
autor: WoLnY
SToRM pisze:musi pojedzic zanim sie "ulozy"..
dokladnie...zobaczymy za jakis czas jak bedzie :grin:
haps pisze:przeswitu jest ok 5cm, a u Ciebie?
Pomierze jutro i napisze narazie wiem ze od hokeja do ziemi mam 13cm

: sob lut 16, 2008 22:44
autor: Młoda
WoLnY pisze:ze od hokeja do ziemi mam 13cm
Ja mam 12 z tym, ze zwykły hokej :bajer:

: sob lut 16, 2008 22:48
autor: WoLnY
Młoda pisze:12 z tym, ze zwykły hokej :bajer:
haha no wlasnie, dlatego pytam czy to normalne, czy jeszcze jak STORM powiedział ze siądzie po jakims czasie...Zobaczymy :)

: ndz lut 17, 2008 00:09
autor: AndreV
To ja mam takie pytanko opłaca mi sie zakładać zawieszenie weitec -40/40 czy nie???
dostałem je za darmoche i wiem ze jest dobre i strasznie twarde, było założone w polo 6n i miałem okazje jeździc tym autkiem z tym zawieszeniem i zajebioza. Nie wiem co mam robić? Zakładać czy nie?? :bigok:

: ndz lut 17, 2008 00:50
autor: haps
AndreV pisze:miałem okazje jeździc tym autkiem z tym zawieszeniem i zajebioza
no sam sobie odpowiedziales :bigok:

hehe a jesli to same springi, to jesli masz dobre amory to mozesz sobie zalozyc, ale licz sie z tym ze padna ci amortyzatory duzo szybciej niz przy seryjnych springach no i + koszt zbieznosci

: ndz lut 17, 2008 01:45
autor: SToRM
AndreV pisze:było założone w polo 6n
Tyl z Polo 6N nie pasuje do mk2/mk3

: ndz lut 17, 2008 22:59
autor: krzys-jeruzal
Witam Wszystkich !!!
podpowiedzcie mi co mam zrobic bo chce kupic spręzyny -40/-40
mam vento tdi czesto jezdze z pełnym bakiem i bagaznik pełen nazedzi i od czasu do czasu jezdze z przyczepką. sporo jezdze w 4 osoby i często mi dobij tył albo zaczepiam .
z przodu chciał bym obnizyc i utwardzic 35-40mm tył w zasadzie nie tyle ze obnizyc ale utwardzic amorki maja niecały rok. myslałem zeby wsadzic spręzyny od golfa kombi tdi?? co o tym myslicze i czy te spręyny bedą mi z tyłu pasowac bo nie wiem???

[ Dodano: 17 Lut 2008 22:02 ]
Samochu słuzy do jazdy do roboty jak i do szkoły czy do znajomych.preferuje jazde szybszą i lubie twardsze zawieszenie.

: pn lut 18, 2008 12:40
autor: jgkurczak
A ja proszę o wypowiedź osób które założyły same springi do seryjnych amortyzatorów...
Jak na razie wszystko u mnie seria, ale chciałbym go rzucić na -40/-40 :food:
Pytanie jest jak się zachowuje samochód po obniżeniu ? Czy staje się nerwowy itp itd ? Jak się generalnie prowadzi, lepiej od serii ? Bo kiedyś na tvn turbo mówili że staje się nerwowy po obniżeniu na seryjnych amorach.

Ile wytrzymają amory na krótszych sprężynach ?
Czy może zdarzyć się tak że po jakimś czasie pójdzie amor przy większej prędkości i kaplica ?

Z góry dzięki za info :pub:

: pn lut 18, 2008 13:08
autor: haps
jgkurczak, ile ludzi tyle opinii na ten temat...jedno jest pewne, szybciej wysypie ci sie cale zawieszenie, nie chodzi tu tylko o amory, ale sworznie, stabilazatory itp itd, niby *#cenzura#*, ktore nie sa drogie, ale jesli zbierzesz to do kupy plus robocizna jesli sam nie zrobisz, no i ustawienie zbieznosci przy kazdym dlubaniu z przodu w zawieszeniu, to uzbiera sie juz sumka za ktora mozesz sobie kupic uzywany gwincik albo jakis dobry kit..

sam sie najaralem na takie springi, juz nawet zamowilem, ale nie odberalem paczki i cale szczescie, jak chcesz miec niski i bezpieczny samochod i bedziesz nim dluzej niz rok jezdzil to nie warto sie bawic w takie polsrodki, no chyba ze trafisz za flache takie springi to mozna sprobowac :grin:

: pn lut 18, 2008 14:08
autor: jasiek21
w sobotę założyłem gwinta H&R i wymieniłem wszystkie gumy. Autko poszło w dół o 55mm.
na razie co zauważyłem to jest twardo ,nisko, nie smyka tak auta po koleinach.
Jeszcze nigdzie nie zahaczyłem a dzisiaj nawet wygrałem z progiem zwalniającym.

: pn lut 18, 2008 15:15
autor: luki202
jezdze na -40/-40 i twardy jak beton ale za to trzyma sie drogi zajebiscie:)