Strona 42 z 75

: śr cze 09, 2010 08:43
autor: MAPET
maja i nie maja.. a skad wiemy o jakie amorki pytasz?

: śr cze 09, 2010 18:10
autor: carrion
MAPET pisze:a skad wiemy o jakie amorki pytasz?
Amortyzatory były zakupione razem ze sprężynami jako kit, więc nie bardzo wiem, jak mam określic, jakie amory mam...Jakaś pomoc?

: śr cze 09, 2010 20:09
autor: MAPET
hehe chodzi mi o model auta :) bo nie podales
jesli mk3 to tak kazde na tyl maja regulacje

: śr cze 09, 2010 20:18
autor: k0nr4d
Jeśli masz wyżłobienia na amortyzatorze takie jak w aukcji poniżej (tam akurat jest TA) to masz regulację na talerzykach. Jeśli nie, to nie ma takiej regulacji.
http://moto.allegro.pl/item1067436468_v ... chnix.html

: śr cze 09, 2010 21:31
autor: carrion
MAPET pisze:jesli mk3 to tak kazde na tyl maja regulacje
MK3 mam, To super, bo tył wizualnie jest nieco nizej niz przód. Czyli mogę sobie trochę pokombinować. Ale... jak?
W jaki sposób można nieco "podnieść" tył samochodu wiedząc, że ta regulacja na amortyzatorach jest? Podnoszę tył auta na podnośniku, zdejmuję koła i...?

: śr cze 09, 2010 21:38
autor: k0nr4d
Jeśli masz talerzyk w najwyższym położeniu to nic nie zrobisz. Jeśli nie, to najlepiej wyjąć amortyzator, zdjąć sprężynę i potem zdjąć talerzyk, podnieść go wyżej i złożyć wszystko. Jak się zdejmuje talerzyk nie powiem, bo sam u siebie nigdy nie zdejmowałem.

: śr cze 09, 2010 22:04
autor: MAPET
masz sprezyne pdo tym talrzyk pod nim taki pierscien i pod pierscieniem w frezie pierscien zabezpieczjacy
zeby go wyjac i przelozyc do rowka wyzej to musisz podniejsc wyzej talrzyk i ten ring metalowy
najelepiej robic to na wyjetym amorku

: śr cze 09, 2010 22:10
autor: carrion
Dzięki Panowie za informacje. Rozumiem też, że potem najlepiej geometrię zrobić, prawda? W końcu amory będa zdemontowane i ponownie założone.

: śr cze 09, 2010 22:17
autor: MAPET
z tylu jak tylko bedziesz grzebal to nie musisz nic z geometria robic... przod sie ustawia...

: pt cze 11, 2010 19:53
autor: jakub372
czy w mk4 zeby zmienic tylne sprezyny to wystarczy odkrecic amortyzator i sie ja wyjmie czy jest jakos przymocowana?

: pt cze 11, 2010 20:10
autor: MAPET
wystarczy..

: pt cze 11, 2010 20:45
autor: jakub372
no dzieki pozdrawiam

: pn cze 14, 2010 09:10
autor: W_I_T_E_K
Kupiłem gwint MTS Technik i muszę powiedzieć że jeździ się fajnie. Jest sztywniej niż na tym co miałem czyli eibachach ale tragedii nie ma. Żona stwierdziła nawet że jest lepiej. :blush:
Co mnie kompletnie zdziwiło.

BTW Dzięki Mapet za szybką i bez problemową transakcje.
Pozdrawiam.

: wt cze 15, 2010 16:22
autor: baciano
witam ja mam pytanie troche z innej beczki przeczytalem caly temat ale nadal mam niejasnosci. sprawa wyglada tak ze mam w mk3 kit -40mm z gt cupline kupiony 1,5roku temu.
bylem na sprawdzaniu amorow i 3 amorki maja po ok 80% sprawnosci a jeden tylni umarl 0%. i teraz pytanie czy moge dokupic jeden nowy amor na tyl z mts? czy musze kupic dwa nowe? bo z tego co szukalem gt cupline juz nie ma w sprzedazy. czy gt cupline i mts maja taka sama charakterystyke i mozna je laczyc? pzdr. ;)