Strona 42 z 75
: śr cze 09, 2010 08:43
autor: MAPET
maja i nie maja.. a skad wiemy o jakie amorki pytasz?
: śr cze 09, 2010 18:10
autor: carrion
MAPET pisze:a skad wiemy o jakie amorki pytasz?
Amortyzatory były zakupione razem ze sprężynami jako kit, więc nie bardzo wiem, jak mam określic, jakie amory mam...Jakaś pomoc?
: śr cze 09, 2010 20:09
autor: MAPET
hehe chodzi mi o model auta
bo nie podales
jesli mk3 to tak kazde na tyl maja regulacje
: śr cze 09, 2010 20:18
autor: k0nr4d
Jeśli masz wyżłobienia na amortyzatorze takie jak w aukcji poniżej (tam akurat jest TA) to masz regulację na talerzykach. Jeśli nie, to nie ma takiej regulacji.
http://moto.allegro.pl/item1067436468_v ... chnix.html
: śr cze 09, 2010 21:31
autor: carrion
MAPET pisze:jesli mk3 to tak kazde na tyl maja regulacje
MK3 mam, To super, bo tył wizualnie jest nieco nizej niz przód. Czyli mogę sobie trochę pokombinować. Ale... jak?
W jaki sposób można nieco "podnieść" tył samochodu wiedząc, że ta regulacja na amortyzatorach jest? Podnoszę tył auta na podnośniku, zdejmuję koła i...?
: śr cze 09, 2010 21:38
autor: k0nr4d
Jeśli masz talerzyk w najwyższym położeniu to nic nie zrobisz. Jeśli nie, to najlepiej wyjąć amortyzator, zdjąć sprężynę i potem zdjąć talerzyk, podnieść go wyżej i złożyć wszystko. Jak się zdejmuje talerzyk nie powiem, bo sam u siebie nigdy nie zdejmowałem.
: śr cze 09, 2010 22:04
autor: MAPET
masz sprezyne pdo tym talrzyk pod nim taki pierscien i pod pierscieniem w frezie pierscien zabezpieczjacy
zeby go wyjac i przelozyc do rowka wyzej to musisz podniejsc wyzej talrzyk i ten ring metalowy
najelepiej robic to na wyjetym amorku
: śr cze 09, 2010 22:10
autor: carrion
Dzięki Panowie za informacje. Rozumiem też, że potem najlepiej geometrię zrobić, prawda? W końcu amory będa zdemontowane i ponownie założone.
: śr cze 09, 2010 22:17
autor: MAPET
z tylu jak tylko bedziesz grzebal to nie musisz nic z geometria robic... przod sie ustawia...
: pt cze 11, 2010 19:53
autor: jakub372
czy w mk4 zeby zmienic tylne sprezyny to wystarczy odkrecic amortyzator i sie ja wyjmie czy jest jakos przymocowana?
: pt cze 11, 2010 20:10
autor: MAPET
wystarczy..
: pt cze 11, 2010 20:45
autor: jakub372
no dzieki pozdrawiam
: pn cze 14, 2010 09:10
autor: W_I_T_E_K
Kupiłem gwint MTS Technik i muszę powiedzieć że jeździ się fajnie. Jest sztywniej niż na tym co miałem czyli eibachach ale tragedii nie ma. Żona stwierdziła nawet że jest lepiej.
Co mnie kompletnie zdziwiło.
BTW Dzięki Mapet za szybką i bez problemową transakcje.
Pozdrawiam.
: wt cze 15, 2010 16:22
autor: baciano
witam ja mam pytanie troche z innej beczki przeczytalem caly temat ale nadal mam niejasnosci. sprawa wyglada tak ze mam w mk3 kit -40mm z gt cupline kupiony 1,5roku temu.
bylem na sprawdzaniu amorow i 3 amorki maja po ok 80% sprawnosci a jeden tylni umarl 0%. i teraz pytanie czy moge dokupic jeden nowy amor na tyl z mts? czy musze kupic dwa nowe? bo z tego co szukalem gt cupline juz nie ma w sprzedazy. czy gt cupline i mts maja taka sama charakterystyke i mozna je laczyc? pzdr.