Podkładki podnoszące silnik, czyli miska wyżej niż sanki
: czw maja 15, 2014 07:55
Ja mam za to inne pytanie... Co z Golfem 3 afn wszędzie widzę posty o mk4 a nigdzie nie umie znalesc info o biednej 3
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
to racja, przy kicie który miałem wcześniej podkładki spisywały się wyśmienicie, teraz na gwincie nie mogę zejść na maxa, bo przegub zapiera się o podłużnicę, jakbym wywalił podkładki to miałbym te 2cm luzuShmatan pisze:Jak dla mnie to te podkładki mają jeden zasadniczy minus - nie można dość spuścić samochodu (poza 4motion, ale to inna dyskusja). Czemu? W miejscu oznaczonym strzałką na wskutek zmiany kąta półosi zmniejsza się jej dystans do stabi (co można prosto rozwiązać) i podłużnicy (co już wymusza jej cięcie) - są tacy co bez podkładek musieli podłużnicę ciąć (palcami nie będę wytykał, bo niektórzy na otwartym forum się do tego nie przyznają), a w tej sytuacji to myślę że dodatkowy centymetr/dwa trzeba podnosić.
to samo pytaniedawid199099 pisze:Ja mam za to inne pytanie... Co z Golfem 3 afn wszędzie widzę posty o mk4 a nigdzie nie umie znalesc info o biednej 3
mateusz.995 pisze:to samo pytaniedawid199099 pisze:Ja mam za to inne pytanie... Co z Golfem 3 afn wszędzie widzę posty o mk4 a nigdzie nie umie znalesc info o biednej 3
Daj link to tej aukcji. Może to są do golfa 4?SexiMiki pisze:z allegro, wszędzie na necie sa zdjęcia gdzie są 4 tulejki i sam nie wiem po co ta czwarta
Można, w niczym to nie przeszkadza raczej.xXKrystianXx pisze:Jak to jest z tymi podkładkami, można je założyć na serii ? (AXR) ,czy najpierw gwint,później podkładki. Mam zamiar założyć gwint na wiosnę,a teraz by mi mechanik ogarnął temat z tymi podkładkami.
E tam, lepiej właśnie mieć nieco uniesiony silnik, bo przeguby nie są tak bardzo wygięte, jak bez nich.Paviarotti pisze:nie zazdroszczę przegubom przy takim obniżeniu i jeszcze podkładkach