Golf IV na 17 i seryjny zawias

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Death_Proof
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
Lokalizacja: Allstein & Guttstadt

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Death_Proof » sob lut 16, 2013 19:52

szakulvip ma taki silnik jak jak Ty i jak widać po powyższym temacie sporo doświadczenie w kwesti obniżania.


~VAGSTYLE~

Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » pn lut 18, 2013 10:48

Death_Proof pisze:Kombi czy hatchback ?
hatchback 3d
4MK pisze:tył auta stoi wysoko przód jeszcze ujdzie chodzi mi żeby auto stało równo co polecacie:gwint czy sprężyny?
żeby wyrównać idealnie to tylko gwint, ale jesli zależy ci na komforcie to będziesz zawiedzony, optymalnym rozwiązaniem jest założyc eibach pro kit, są wmiare komfortowe, np h&r są już twardsze. jak masz problem z tyłem to miałem coś podobnego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=230270" onclick="window.open(this.href);return false; założyłem na tył tylko eibach i siadł wmiare i już auto wyglądało lepiej.


Obrazek

Awatar użytkownika
4MK
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: sob gru 11, 2010 15:28
Lokalizacja: okolice Nysy

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: 4MK » pn lut 18, 2013 21:04

Hatchback ale 5 drzwi i tez może tak zrobię że obniżę tylko tył.
Teraz tylko trzeba znaleźć jakieś springi w dobrej cenie. :smirk:



Awatar użytkownika
evo997
King of City
King of City
Posty: 504
Rejestracja: czw gru 08, 2011 23:34
Lokalizacja: SIEMIATYCZE

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: evo997 » śr lut 20, 2013 21:51

a co myślicie o takiej opcji jak przód -30 a tył -40 ?? czy jest to dopuszczalne ? może w takim rozwiązaniu usiądzie równiej , ktoś mądry niech wypowie się na ten temat :grin: oczywiście chodzi o springi nie gwint



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » czw lut 21, 2013 10:48

evo997 pisze:a co myślicie o takiej opcji jak przód -30 a tył -40 ??
cięzko to osiągnąc spręzynami, sam tak chciałbym mieć :) do takich "widzi mi się" służy gwint tzn wtedy sobie ustawiasz jak chcesz


Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Shmatan » czw lut 21, 2013 11:10

evo997, nie kombinuj. Między -30 i -40 nie ma różnicy bo sprężyny nigdy nie siadają dokładnie tyle ile mają zapisane. Lepiej przód mieć niżej niż jeździć jak motorówka z zadartym dziobem



Awatar użytkownika
evo997
King of City
King of City
Posty: 504
Rejestracja: czw gru 08, 2011 23:34
Lokalizacja: SIEMIATYCZE

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: evo997 » sob lut 23, 2013 19:40

oczywiście że lepiej mieć przód niżej ,a najlepiej równo , ale fakt faktem to gwint może dać w 100% taki efekt , a sprężyny i tak zejdą jak sobie będą chciały hehhe , dzięki za pomoc



Awatar użytkownika
Death_Proof
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
Lokalizacja: Allstein & Guttstadt

Re: Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Death_Proof » sob lut 23, 2013 20:02

Shmatan pisze:evo997, nie kombinuj. Między -30 i -40 nie ma różnicy bo sprężyny nigdy nie siadają dokładnie tyle ile mają zapisane. Lepiej przód mieć niżej niż jeździć jak motorówka z zadartym dziobem
Duże znaczenie jak auto usiadzie ma stan amortyzatorow. Jezdzilem na setupie Bilstein B4 + Eibach + oryginalny odbój (wszystko nowe) i nie odczulem dyskomfortu w prowadzeniu, a zdecydowanie auto lepiej prowadzilo sie przy predkosciach powyżej 100 km/h, w zakrętach było sztywno. Żadnego bujania.
Kolo to 17 cali VW, po wymianie auto mialo zrobiona geometrie zawieszenia.


~VAGSTYLE~

Rzepadg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 25, 2012 14:47
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Rzepadg » ndz lut 24, 2013 21:50

Panowie co myslicie o tym.
Aby do 17" do golfika 4 włozyć springi -40 na seryjne amory?
coś tego typu
H&R model 29768 HA/VA



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Shmatan » ndz lut 24, 2013 22:15

Amory się rozsypią po sezonie, i akurat na następny sprzedasz springi i kupisz gwint. Podobnie zrobisz z 17" - sprzedasz i kupisz 18".

Też się upierałem że mi 17" i -40 wystarczy ;] generalnie na początek pomysł nie jest zły. Poszperaj u mnie w temacie jak na santach i -40 stał mój golf kiedyś



Rzepadg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pn cze 25, 2012 14:47
Lokalizacja: Dabrowa Gornicza

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Rzepadg » ndz lut 24, 2013 22:29

Dzięki za informacje:) a co sądzicie /sądzisz o tych springach?



Awatar użytkownika
szakulvip
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 603
Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
Lokalizacja: WP
Auto: Audi a4 b8
Kontakt:

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: szakulvip » pn lut 25, 2013 11:24

Death_Proof pisze:Duże znaczenie jak auto usiadzie ma stan amortyzatorow.
Jestem zdania, że za obniżenie odpowiadają tylko i wyłącznie sprężyny, kolego chyba ci sie pomyliło bo piszesz wrażenia z jazdy a pierwsze zdanie przytaczasz : "jak auto usiadzie..." podejrzewam, że miałes na mysli stan amorków a komfort jazdy :)


Obrazek

Awatar użytkownika
Death_Proof
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 20:09
Lokalizacja: Allstein & Guttstadt

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: Death_Proof » wt lut 26, 2013 20:06

szakulvip, to wyjmij amortyzatory z tyłu i zostaw auto na sprężynach, zobaczysz jak to będzie wyglądało. Amortyzator ma ogromną rolę i nie polega ona tylko na tłumieniu drgań.


~VAGSTYLE~

Awatar użytkownika
diablosv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: ndz mar 21, 2010 17:39
Lokalizacja: Białystok

Golf IV na 17 i seryjny zawias

Post autor: diablosv » wt lut 26, 2013 21:14

Jak będziecie mieli przednie amory na wykończeniu to będziecie mieli glebę coś ok 50mm. Tak było u mnie, a jak wstawiłem nowe to znowu koza :hmm: .
Takie pytanie-prędzej siądą olejowe czy gazowe przy samej sprężynie, mam kyb?. Ale chyba nikt nie lata już na olejowych :jezor: ... .



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości