Strona 5 z 10

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: wt mar 01, 2011 10:17
autor: szczep
slaww, przód w granicach 100-120zł, ale są warsztaty co robią za 200zł, tył jakieś 80-100zł, ale większej filozofii przy wymianie raczej nie ma więc można się samemu pobawić

Re: MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: wt mar 01, 2011 10:56
autor: slaww
TNX jeszcze jedno pytanko.Przy wymianie na gwint bym chcial kupic ten zestaw poliuretanowy i wymienic wszystko.

http://www.venom24.pl/volkswagen-golf-c ... _4227.html" onclick="window.open(this.href);return false; na allegro widzialem po 250pln.Warto to kupowac?


W aucie mam sprezynki czerwone tyl jest prawie na zero, przod jakies 3cm.Strasznie na dziurach mi tlucze przod.Dobrze sie jezdzi tylko huk straszny.
W zyciu na gwincie nie jechalem, musze gdzies sie przejechac i zobaczyc.Auto kupilem z niem, wiec tam sie dobrze jechalo.Fotka



Obrazek

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: wt mar 01, 2011 12:58
autor: MAPET
slaww pisze:http://www.venom24.pl/volkswagen-golf-c ... _4227.html na allegro widzialem po 250pln.Warto to kupowac?
poka zmi za 250zl to sam kupie kilak zestawow
a poczytaj na forum o poliuretanach bo bylo

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: ndz mar 13, 2011 15:04
autor: _bartex_
Witam
chciałbym podpiąc sie pod temacik:
Czy wkłady z gwintu FK bedą pasowały do gwinty MTSa lub TA. Chodzi mi tylko i wyłącznie o to że ma moim FK skończyła sie już regulacja a w TA i MTS jest tego gwintu jeszcze ok 4 cm.

Jeśli moge prosić o pomoc.
Pozdrawiam

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: śr mar 16, 2011 13:51
autor: KoRcZuS
Zastanawia mnie jedna rzecz, bo na stronie MAPETa w opisie gwintu MTS jest napisane, że powyżej 40mm obniżenia trzeba wymieniać łączniki stabi, także kolejny wydatek. Przy TaTechnixie takiej wzmianki nie ma więc nie jest to konieczne i można posadzić niżej bez problemów na tym zawiasie?

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: śr mar 16, 2011 18:20
autor: MAPET
przeciez to to samo... wiec tak samo bedzie wygladac ze stabi
ogolnie zaleznie od modelu mk4

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: czw mar 17, 2011 00:34
autor: KoRcZuS
No właśnie jak to wygląda w 1.6sr, bo znajomy ma TaTechnixa i mówi, że stabi przeszkadza dopiero jak ma przód na maxa opuszczony...

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: śr kwie 06, 2011 15:24
autor: jucek_l17
Wymienilem zawieszenie na mts gwint.
Dzien pozniej wypadla mi polos i rozpadl sie przegub. Mechanik ktory wymienial zawieszenie i 6 mies wczesniej zeminial przeguby stwierdzil ze samochod byl zbyt obnizony?
Mozliwe ze to przez to? Byl obnizony max 4-4,5cm
Mam jeszcze pytanie odnosnie ustawiania wyoskosci.
W przodzie sa dwie nakretki jedna ustawiam wysokosc druga kontruje,tak?
A w tyle jedna ze sruba na imbus ktora luzuje.
Ustawilem mierzac przy gwincie z dwoch stron tak samo. A jak postawie samochod to z lewej (od strony kierowcy) samochod stoi nizej o okolo 4-5mm (mierzac do blotnika)

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: śr kwie 06, 2011 22:34
autor: MAPET
jucek_l17 pisze:W przodzie sa dwie nakretki jedna ustawiam wysokosc druga kontruje,tak?
tak
jucek_l17 pisze:A w tyle jedna ze sruba na imbus ktora luzuje.
z tylu sa rozne opcje zalezy od gwintu
jucek_l17 pisze:Ustawilem mierzac przy gwincie z dwoch stron tak samo. A jak postawie samochod to z lewej (od strony kierowcy) samochod stoi nizej o okolo 4-5mm (mierzac do blotnika)
bo czasem moze ta byc auta maja nierowna mase np....

przegub mogl pasc szybciej bo byl przyzywczajony do innego kata pracy

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: śr kwie 06, 2011 22:51
autor: jucek_l17
bo czasem moze ta byc auta maja nierowna mase np....
Czyli ustawic samochod rowno mierzac od ziemi do blotnika?
bo czasem moze ta byc auta maja nierowna mase np....
Przegub wymieniony na gwarancji. Teraz jak jest nizej, chyba nie jest w zaden sposob narazony na szybsze zuzycie?

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: sob kwie 09, 2011 18:07
autor: mlodyTDI
Moim skromnym zdaniem wysokość nie ma nic do przegubu ale mogę się mylić...
Przeguby raczej dostają w tedy jak ktoś wzmocni samochód nie wymieniając tych części :)

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: pn maja 02, 2011 13:36
autor: czarnykurczak
A który z wyżej wymienionych gwintów jest w miarę komfortowy? Tzn. nie ma być bujający jak stary cadillac ale też nie chcę, żeby wybierał nierówności jak blok betonu.

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: pn maja 02, 2011 15:06
autor: Dejvw
A ja przyłączę się do pytania czarnegokurczaka i zapytam przy okazji który z gwintów jest najbardziej miękki i komfortowy?

MTS, Ta Technix, FK AK Street czy RACELAND?

: pn maja 02, 2011 18:24
autor: Abest
komfortowo= seria i profil rolniczy :bigok: niezla dyskusja ale malo faktow no poza info mapeta a ja pojde pod prad i sprawie sobie FK bo wszyscy na mts przewaznie no i fajnie sie na fk jezdzi, mialem okazje sprawdzic na wlasnym tylku ;P albo ta z tej klasy budrzetowej gwintow jesli chodzi o twardosc to jest tak od najtwardszego: TA tech i tuning art czy co tam> Mts > FK gdzie TA jest naprawde beton ;D co do Raceland to slyszalem wypowiedzi ze to nowa jakas marka producenta mts no ale naprawde nie wiem na ile jest to informacja prawdziwa, takze jak tos ma dokladniejsze dane to fajnie by bylo zeby dla potomnych zweryfikowal :) Pozdro