Strona 40 z 128

: sob gru 29, 2007 17:18
autor: Wojtek
$iwy pisze:Jesli masz GT to powinien siedziec -35mm w orginale,chyba ze ktos juz kombinowal cos
$iwy pisze:Jak szukalem po katalogach to wychodzilo mi ze GT/GTI mialo -30
troche sprzecznie sie wypowiadasz... a tak z tego co zawsze wszednie było mowione i pisane to
Marioo pisze:mk3 gt powinno siedziec -10mm, Gti sa -20mm

: sob gru 29, 2007 17:49
autor: $iwy
no to nie wiem...

: ndz gru 30, 2007 00:20
autor: tomek860
Witam, mam pytanie dotyczące sprężyn obniżających o -40: Czy auto mocno siada jak na tyle zasiądą 3 osoby???na wiosnę zakładam ATS CUP 15'' i oponki 195/50 i nie wiem czy będzie obcierało

: ndz gru 30, 2007 00:28
autor: homsky
na wiosnę zakładam ATS CUP 15'' i oponki 195/50 i nie wiem czy będzie obcierało
ATSy były z dwoma rodzajami et , et28 i et20 , przy et28 powinno byc bezproblemowo, ale przy et20 do tego -40 i 3 osoby z tyłu - bedzie tarło , no chyba że spręzyny bedą na tyle twarde że tył mocno nie bedzie sie uginał pod obciążeniem.

Jakie masz et ???

: ndz gru 30, 2007 01:06
autor: guti
Obrazek



to jest 195/45 , nic nie tarło , 45 nie tarło, 55 tarło, na ten sezon bede probował 50 , zobaczymy , jak bedzie tarło to wywalam kanape z tyłu i nie ma jezdzenia z tylu!

: ndz gru 30, 2007 11:46
autor: homsky
guti pisze:to jest 195/45 , nic nie tarło ,
guti, z jakim ET są te ATSy na fotach ??? Druga rzecz : tył wygląda jakby stał na seryjnej wysokości ?

: ndz gru 30, 2007 11:52
autor: tomek860
Nie wiem ile moje ATS mają ET, parapet jest na cały mój palec wskazujący (ok 8-9 cm ) :grin: felgi mam takie jak guti, tylko całe w polerce :grin:

: ndz gru 30, 2007 13:42
autor: guti
homsky pisze:guti, z jakim ET są te ATSy na fotach ???
no wlasnie tu jest problem , bo nic nie jest napisane, a pogobno to tez nie ATS tylko GOTTI :) z przodu mam ATS , jest napisane ET ale nie pamietam juz ile, rancik maja mniejszy to na pewno wiem :)

homsky pisze:Druga rzecz : tył wygląda jakby stał na seryjnej wysokości ?
to jst zdjecie jeszcze jak na strone włozone były dwie gumy w sprezyny, musialem troszeczke podniesc bo wadzilem przewodami paliwowymi na jakis wertepach, raz przetarlem, i 20 litrow psu w dupe :(
tomek860 pisze:felgi mam takie jak guti, tylko całe w polerce :grin:
dajno fotke tych polerkowanych :D bo moje sie poleruja , znaczy na razie zdjalem oponki , jedna felge w polowie zrobilem, a reszta czeka na lepsze dni :) Daj mi jakiegos kopa jak to ma wygladac to moze po Nowym Roku zaczne działac :)

: sob sty 12, 2008 15:21
autor: Włochaty
jaka jest roznica miedzy zwieszeniem GTI a GT a VR6 a seryjnym?

: sob sty 12, 2008 16:08
autor: homsky
Włochaty pisze:jaka jest roznica miedzy zwieszeniem GTI a GT a VR6 a seryjnym?
Według http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=11 :

- GT jest niższy od serii o 10mm
- GTI/VR6 niższy o 20mm

: ndz sty 13, 2008 15:18
autor: Włochaty
no czyli musze szukac od gti i vr6, czy przy dieslu nizej to siadzie?

: ndz sty 13, 2008 15:54
autor: Kowal_
Witam.

Mam pytanie - przechodził ktoś z -40 na -60 na przodzie?

Jak wrażenia? Czy jest dużo twardziej? Teraz mam seryjne amorki.

mało mi i chciałbym trochę niżej... ale czy -60+ skrócony gazowy amor to nie będzie zbyt betonowaty zawias?

I jeszcze jedno pytanie - gdzie Wy kupujecie jakieś skrócone amorki? Bo na allegro same gt cupline a używki jak się pojawiają to rzadko, a stan wiadomo loteria jest...

: ndz sty 13, 2008 22:28
autor: Kaktus_dj
Włochaty pisze:no czyli musze szukac od gti i vr6, czy przy dieslu nizej to siadzie?
siądzie niżej ..diesel ok. 100 kg cieższy

: czw sty 24, 2008 17:28
autor: maciu_s
Witam, mam pytanie do golfiarzy co do oznaczeń sprężyn weitec, bo znalazłem je w garażu i chce je sprzedać, a do końca nie wiem do czego są wiem, że golf mk2 i -60mm
Numery które są widoczne na sprężynach VW039HA/041, 78406-9 27/01
oraz VW039VA/041, 78360-1 27/01

Domyślam się, że końcówka tych drugich to tydzień i rok produkcji czy mam racje?