Jeżdze nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie :)

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Wojtek
VW Baron
VW Baron
Posty: 3003
Rejestracja: sob cze 17, 2006 14:06
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Wojtek » sob gru 29, 2007 17:18

$iwy pisze:Jesli masz GT to powinien siedziec -35mm w orginale,chyba ze ktos juz kombinowal cos
$iwy pisze:Jak szukalem po katalogach to wychodzilo mi ze GT/GTI mialo -30
troche sprzecznie sie wypowiadasz... a tak z tego co zawsze wszednie było mowione i pisane to
Marioo pisze:mk3 gt powinno siedziec -10mm, Gti sa -20mm


Obrazek

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » sob gru 29, 2007 17:49

no to nie wiem...



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » ndz gru 30, 2007 00:20

Witam, mam pytanie dotyczące sprężyn obniżających o -40: Czy auto mocno siada jak na tyle zasiądą 3 osoby???na wiosnę zakładam ATS CUP 15'' i oponki 195/50 i nie wiem czy będzie obcierało



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz gru 30, 2007 00:28

na wiosnę zakładam ATS CUP 15'' i oponki 195/50 i nie wiem czy będzie obcierało
ATSy były z dwoma rodzajami et , et28 i et20 , przy et28 powinno byc bezproblemowo, ale przy et20 do tego -40 i 3 osoby z tyłu - bedzie tarło , no chyba że spręzyny bedą na tyle twarde że tył mocno nie bedzie sie uginał pod obciążeniem.

Jakie masz et ???


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz gru 30, 2007 01:06

Obrazek



to jest 195/45 , nic nie tarło , 45 nie tarło, 55 tarło, na ten sezon bede probował 50 , zobaczymy , jak bedzie tarło to wywalam kanape z tyłu i nie ma jezdzenia z tylu!
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 01:06 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz gru 30, 2007 11:46

guti pisze:to jest 195/45 , nic nie tarło ,
guti, z jakim ET są te ATSy na fotach ??? Druga rzecz : tył wygląda jakby stał na seryjnej wysokości ?


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » ndz gru 30, 2007 11:52

Nie wiem ile moje ATS mają ET, parapet jest na cały mój palec wskazujący (ok 8-9 cm ) :grin: felgi mam takie jak guti, tylko całe w polerce :grin:
Ostatnio zmieniony ndz gru 30, 2007 11:53 przez tomek860, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » ndz gru 30, 2007 13:42

homsky pisze:guti, z jakim ET są te ATSy na fotach ???
no wlasnie tu jest problem , bo nic nie jest napisane, a pogobno to tez nie ATS tylko GOTTI :) z przodu mam ATS , jest napisane ET ale nie pamietam juz ile, rancik maja mniejszy to na pewno wiem :)

homsky pisze:Druga rzecz : tył wygląda jakby stał na seryjnej wysokości ?
to jst zdjecie jeszcze jak na strone włozone były dwie gumy w sprezyny, musialem troszeczke podniesc bo wadzilem przewodami paliwowymi na jakis wertepach, raz przetarlem, i 20 litrow psu w dupe :(
tomek860 pisze:felgi mam takie jak guti, tylko całe w polerce :grin:
dajno fotke tych polerkowanych :D bo moje sie poleruja , znaczy na razie zdjalem oponki , jedna felge w polowie zrobilem, a reszta czeka na lepsze dni :) Daj mi jakiegos kopa jak to ma wygladac to moze po Nowym Roku zaczne działac :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » sob sty 12, 2008 15:21

jaka jest roznica miedzy zwieszeniem GTI a GT a VR6 a seryjnym?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob sty 12, 2008 16:08

Włochaty pisze:jaka jest roznica miedzy zwieszeniem GTI a GT a VR6 a seryjnym?
Według http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=11 :

- GT jest niższy od serii o 10mm
- GTI/VR6 niższy o 20mm


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Włochaty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1054
Rejestracja: pn sty 22, 2007 13:51
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Włochaty » ndz sty 13, 2008 15:18

no czyli musze szukac od gti i vr6, czy przy dieslu nizej to siadzie?



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » ndz sty 13, 2008 15:54

Witam.

Mam pytanie - przechodził ktoś z -40 na -60 na przodzie?

Jak wrażenia? Czy jest dużo twardziej? Teraz mam seryjne amorki.

mało mi i chciałbym trochę niżej... ale czy -60+ skrócony gazowy amor to nie będzie zbyt betonowaty zawias?

I jeszcze jedno pytanie - gdzie Wy kupujecie jakieś skrócone amorki? Bo na allegro same gt cupline a używki jak się pojawiają to rzadko, a stan wiadomo loteria jest...
Ostatnio zmieniony ndz sty 13, 2008 15:55 przez Kowal_, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kaktus_dj
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: wt paź 03, 2006 22:25
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: Kaktus_dj » ndz sty 13, 2008 22:28

Włochaty pisze:no czyli musze szukac od gti i vr6, czy przy dieslu nizej to siadzie?
siądzie niżej ..diesel ok. 100 kg cieższy



maciu_s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sty 24, 2008 17:22
Lokalizacja: Radziszów k.Krakowa

Post autor: maciu_s » czw sty 24, 2008 17:28

Witam, mam pytanie do golfiarzy co do oznaczeń sprężyn weitec, bo znalazłem je w garażu i chce je sprzedać, a do końca nie wiem do czego są wiem, że golf mk2 i -60mm
Numery które są widoczne na sprężynach VW039HA/041, 78406-9 27/01
oraz VW039VA/041, 78360-1 27/01

Domyślam się, że końcówka tych drugich to tydzień i rok produkcji czy mam racje?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości