Strona 40 z 226

Air Ride

: śr sty 12, 2011 21:02
autor: sash997
aha i trzeba pamiętać ,że jak sie podnosi jedną strone np z przodu bez rozkręconego drążka dróga strona też znacznie sie uniesie...z tyłu jest tak samo bo jest belka (o golfie mowa)

Air Ride

: śr sty 12, 2011 21:30
autor: Street
Panowie mam pytanko do 1/2" zaworkow lepiej weze fi10 czy fi12? Ma byc szybki i nie wiem czy przy 12 nie bedzie zbyt duzy przeplyw powietrza co moze z kolei stworzyc jakies problemy z zaworami. Ale to tylko takie moje gdybanie.

Air Ride

: śr sty 12, 2011 21:35
autor: lukas.g60
Street, tu masz taki setup

" onclick="window.open(this.href);return false;

Air Ride

: śr sty 12, 2011 21:36
autor: Zaba91
hmmm pokombinuje coś :) może coś wymyślę :bigok:

Air Ride

: śr sty 12, 2011 21:42
autor: sash997
zawór 1/2" jest dlatego 1/2" aby tyle przepuszczał przy takich zaworach już tylko od węży zależy szybkość, oczywiście węży do średnicy samego zaworu,wjęc nawet jesli jest techniczna możliwość przy poduszkach to i fi 14 możesz montować

Re: Air Ride

: śr sty 12, 2011 22:29
autor: kacper_zet
FlatcherFaS pisze:Panowie sprawa jest potrzebuje rysunków/projektów okuć na gwint do mk3, będę wdzięczny za pomoc.
Panowie ja mam plan zrobić okucia na amory koni do mk3 do poduszki 130 3 komorowej. Prosiłbym o jakie kolwiek materiały, rysunki/projekty. z góry dzię ki za pomoc :) pozdrawiam

Re: Air Ride

: śr sty 12, 2011 22:40
autor: ...:::BRYLANT:::...
sash997 pisze:Obrazek
moje mają 40mm,podświetlane oczywiście
Widzę że masz każde koło osobno sterowane a tylko 3 zegary czyli powietrze ci przepływa między kołami przez niego?? czy jak to rozwiązałeś?

Air Ride

: śr sty 12, 2011 22:43
autor: Zaba91
a jak jest w końcu z czymś takim jak przelatywanie powietrza z jednej poduchy do drugiej (kiedyś to się tu przewijało). Czy przy większej prędkości wchodząc np. w zakręt powietrze nie przeleci i nie uniesie 2 strony? Przy air sterowanym tylko przód tył (jeden zawór dmucha 2 poduchy).

Air Ride

: śr sty 12, 2011 23:00
autor: Zaba91
...:::BRYLANT:::..., u sash997 jest sterowanie przód tył a nie na 4 koła :) jedyne wyjście (prawdopodobnie) żeby widzieć ciśnienie 4 kół i zbiornika na 3 manometrach to należy mieć 2 manometry z dwiema iglicami (czyli podwójne :D ) i jeden zwykły do zbiornika :)

Air Ride

: śr sty 12, 2011 23:03
autor: ...:::BRYLANT:::...
a no fakt te przyciski mnie zmyliły :grin:

Air Ride

: śr sty 12, 2011 23:18
autor: sash997
ale można zrobić sterowanie na każde koło i 3 zegary...poprostu zrobić odcięcie między prawą a lewą stroną a zegar podpiąć do którejś z nich bo jeździć dłużej chyba nie zabardzo tak z jedną stroną podniesioną,zaba91 niema czegoś takiego jak przepływanie powietrza z prawej do lewej poduchy,co najwyrzej może sie ciśnienie zmienić nieznacznie ale przy bardzo ostrym i bardzo długim zakręcie,zresztą jeśli ktoś ma 5 zegarów może sie szeżej wypowiedzieć

Air Ride

: śr sty 12, 2011 23:40
autor: Zaba91
sash997, chodzi mi o to że obie poduchy będą połączone ze sobą wężem (zawór-trójnik-poduchy) i właśnie zastanawia mnie co z tym ciśnieniem się dzieje. Przy sterowaniu 4 kołami jest to od siebie niezależne bo oddzielone zaworem tu tak by nie było...
Ale skoro ludzie śmigają i nic im nie jest to chyba będzie ok :P

Air Ride

: czw sty 13, 2011 17:58
autor: sash997
bedzie ok bo np ja nic nie odczuwam na zakrętach...nawet jest sztywniej niż na sprężynach

Air Ride

: czw sty 13, 2011 20:31
autor: ...:::BRYLANT:::...
a macie jakieś wymiary okuć do poduchy bałwanka? można na wysłać jak ktoś ma??
i mam do was jeszcze jedno pytanie co myślicie o rozkręceniu firmy zajmującym się czymś takim i nie tylko :jezor:
bo powiem wam szczerze że myślimy o tym z kumplem i mamy obmyślane co i jak z montażem takiego zestawiku tzn chyba znalazłem złoty środek na montaż poduszek na każdym amorku ale tego nie zdradzę bo trzeba coś złożyć i przetestować :hmm:
i stad moje pytanie czy byli by chętni montaż u nas :jezor:
a co do ceny to powiem że konkurencja dla algrundo by była :helm:


myśleliście żeby zrobić sobie dodatkowo np jak w audi 3 poziomy jazdy??? czyli tzn nisko komfort i teren wysoko