Strona 39 z 75

: sob mar 20, 2010 19:19
autor: mateusz_kajtek
lukasz3112 pisze:Czy na gwincie MTSa tył buja się czy nie?
u mnie się trochę buja zwłaszcza przy pokonywaniu przeszkód na 1 biegu buda zakołysze troszkę ale ja nie mam z tyłu rozpórki i raczej na 90% mam do wymiany tuleje na tylnej belce więc nie moge powiedzieć że to przez gwint...
MAPET ponawiam pytanie, ile by mnie kosztował jeden amor (MTS technik) na przód?

[ Dodano: 20 Mar 2010 18:22 ]
lukasz3112, chyba zle zrozumiałem Twoje pytanko, zapewne nie chodziło o bujanie na boki tylko u to czy mocno sie ugina do dołu? Jeśli tak to musze przyznac że tył jest dość miękki (według niektórych zbyt miekki) i jak chcesz naprawde twardo to raczej inny gwincik byłby lepszy, za to przód jest twardszy, już twardszego gwinta bym nie założył :)

: sob mar 20, 2010 20:11
autor: lukasz3112
mateusz_kajtek, no dokładnie o tył mi chodzi góra dół.
nie wiem czy nie lepszym rozwiązaniem w takim wypadku będzie zestaw koni sport z regulacją twardości. Bo tam skrece na maxa i nic się nie ugnie. tylko cena... ;/

: sob mar 20, 2010 20:36
autor: Żirko
Witam serdecznie!
Mam Mk3 Variant i chcę zapodać mu gwint, do tego kapeć 195/50R15 na feldze... jeszcze nie wiem, bo chce poszerzyć stal, ale myślałem 8 cali na tył i 7.5 na przód.. Ogólnie jakieś sugestie do mojej koncepcji jeśli macie - poproszę :)
Natomiast pytanie moje brzmi, jako że chcę aby mój Golfik został użytkowym autem, żeby śmiało można było zapakować 5 osób i bagażnik. Czy przy takim kapciu (oczywiście z pewnością zależy jak ustawie gwint) nie będę miał problemów, że tył auta siądzie i będzie coś ocierać? Jaka jest twardość tego gwintu w tej kwestii?

: sob mar 20, 2010 22:56
autor: MAPET
mateusz_kajtek pisze:MAPET ponawiam pytanie, ile by mnie kosztował jeden amor (MTS technik) na przód?
amor zwykly MTS czy gwint?
gwint nie ma na sztuki

Żirko pisze:Natomiast pytanie moje brzmi, jako że chcę aby mój Golfik został użytkowym autem, żeby śmiało można było zapakować 5 osób i bagażnik. Czy przy takim kapciu (oczywiście z pewnością zależy jak ustawie gwint) nie będę miał problemów, że tył auta siądzie i będzie coś ocierać? Jaka jest twardość tego gwintu w tej kwestii?
kapec nei ma znaczenia tylko parametry felgi na jaka go zalozysz

ja w passacie np woze towaru po 200 kilo i jest ok ale kolo ladnie donadkola dopasowane...

gwint ma tez przewage ze masz zawsze ta regulacje ;)

: ndz mar 21, 2010 10:09
autor: mateusz_kajtek
Żirko pisze:Natomiast pytanie moje brzmi, jako że chcę aby mój Golfik został użytkowym autem, żeby śmiało można było zapakować 5 osób i bagażnik. Czy przy takim kapciu (oczywiście z pewnością zależy jak ustawie gwint) nie będę miał problemów, że tył auta siądzie i będzie coś ocierać? Jaka jest twardość tego gwintu w tej kwestii?
jeśli podniesiesz go do samej góry na gwincie to na 100% nic Ci nie bedzie obcierac bo ja już tak z golfem robiłem 5 osób + pełny bagażnik i bezproblemowo, ale jak chcesz na glebie jezdzić z kompletem osób i załadunkiem to napewno będzie dupka przycierać, zwłaszcza że kółka jakie planujesz za bardzo nie będą sie chowały w nadkola
MAPET pisze:amor zwykly MTS czy gwint?
no właśnie gwint
MAPET pisze:gwint nie ma na sztuki
no to mnie pocieszyłeś
:|
a sam przód można kupić? (2szt)?

: ndz mar 21, 2010 15:27
autor: MAPET
mateusz_kajtek pisze: a sam przód można kupić? (2szt)?
ciezko... ale czaasem sie trafi taka mozliwosc

: ndz mar 21, 2010 17:38
autor: raczyk2
Mapet a czy MTS występuje też do passata b5?

: ndz mar 21, 2010 22:56
autor: MAPET
tak wystepuje i kit i gwint i sprezyny

: pn mar 22, 2010 14:18
autor: SuperKartofel
Panowie jaki jest najrozsadniejszy pomysl na obnizenie golfa 4motion? Patrzylem na strone Mapeta i znalazlem tylko gwinty... czy istnieja sety w okolicach -30mm?
jak wychodzi cenowo gwint/set

: pn mar 22, 2010 14:19
autor: MAPET
nie ma z MTS sprezyn na tyl do 4-M

: pn mar 22, 2010 14:23
autor: SuperKartofel
czyli mts tylko gwint? cenowo kolo 1500 tak?

: pn mar 22, 2010 14:27
autor: MAPET
z mts tylko gwint

: pn mar 22, 2010 14:30
autor: SuperKartofel
a jakies inne alternatywy w tym przedziale cenowym?

: pn mar 22, 2010 17:53
autor: gitfunfel
MAPET, będę brał gwint od Ciebie najprawdopodobniej w przyszłym miesiącu w związku z czym mam pytanie: jak wygląda obniżenie minimalne w poszczególnych wersjach silnikowych? Bo mając diesel'a na pewno niżej mi siądzie niż np. 1,3 benzyna. W opisie tego gwintu masz że 25-80 mm ale czy z klekotem nie siądzie mi niżej niż te 25 mm ?