Strona 38 z 75

: śr mar 17, 2010 13:56
autor: piru
dekoder pisze:..... - nie jestem przekonany do gwintu MAPET :D i chcę sprawdzony sprzęt z dobrą gwarancją.
to się kolego musisz przekonać :grin: ale na poważnie jak nie chcesz gwintu to kup kit-a a i tak jak na tym polatasz trochę to będziesz żałował że nie kupiłeś gwintu :hmm:

a co do gwarancji to nie wiem czy gdzieś znajdziesz pewniejszą niż u mapeta :bajer: a dostaniesz gwarancję jak u większości producentów 2 letnia :hehe:

: śr mar 17, 2010 14:13
autor: dekoder
piru pisze:
dekoder pisze:..... - nie jestem przekonany do gwintu MAPET :D i chcę sprawdzony sprzęt z dobrą gwarancją.
to się kolego musisz przekonać :grin: ale na poważnie jak nie chcesz gwintu to kup kit-a a i tak jak na tym polatasz trochę to będziesz żałował że nie kupiłeś gwintu :hmm:

a co do gwarancji to nie wiem czy gdzieś znajdziesz pewniejszą niż u mapeta :bajer: a dostaniesz gwarancję jak u większości producentów 2 letnia :hehe:
słuchajcie - ok, rozumiem, więc tak, obecnie zaproponowano mi springi KYB z GTI, oraz do tego amortyzatory sachs advantage lub KYB gazowe - razem to w cenie około 1100 zł,

za 999 zł u mapeta miałbym gwint MTS'a jeżeli dobrze sprawdziłem,

teraz pytanie, czy dla jazdy na co dzień, po polskich (mazowieckich i lubelskich + warszawa) drogach będzie lepiej dla trakcji i komfortu wybrać MTS'a gwint, MTS'a kit czy to co mi zaproponowali ?

chcę aby bryka przestała się wozić jak łajba rybaka ale nie chce stracić odrobiny komfortu - i tak jeżdżę Fabią RS 180KM i tam jest sachs performance komplet, i jest fajnie :D choć trochę twardo na dziurach i trzeba uważać.

więc jakie rady ? MTS ?

: śr mar 17, 2010 21:39
autor: jacek_golf2
dekoder pisze:że chyba najlepiej spiringi z GTI -20/-20
to nie jest obnizenie wg mnie jak obnizac to konkretniej
piru pisze:jak nie chcesz gwintu to kup kit-a a i tak jak na tym polatasz trochę to będziesz żałował że nie kupiłeś gwintu
ja zaluje bo mogloby byc nizej
dekoder pisze:teraz pytanie, czy dla jazdy na co dzień, po polskich (mazowieckich i lubelskich + warszawa) drogach będzie lepiej dla trakcji i komfortu wybrać MTS'a gwint, MTS'a kit czy to co mi zaproponowali ?
zalezy jak chcesz nisko na gwincie mozesz sobie podniesc i opuscic czym wyzej tym twardziej jesli sie nie myle

: czw mar 18, 2010 11:47
autor: cibel8
Wiem MAPET ale nigdy nie miałem z glebowanego auta i nim jezdże do pracy chce go troszke zrobić żeby fajnie wyglądał gleba alumy itp

: czw mar 18, 2010 13:30
autor: MAPET
dekoder pisze:obecnie zaproponowano mi springi KYB z GTI
z twoim silnikiem obstawiam ze po zalozeniu tych sprezyn tyl pojdzie w dol a przod zostanie jak stoi bo masz lzejszy motor jak GTi

cibel8 pisze:Wiem MAPET ale nigdy nie miałem z glebowanego auta i nim jezdże do pracy chce go troszke zrobić żeby fajnie wyglądał gleba alumy itp
no to trzeba obnizac jak ma to wygladac ;) co wybierzesz Twoja wola...

: pt mar 19, 2010 12:30
autor: cibel8
ok dzięki MAPET To na wiosne kupie u ciebie zawieszenie zastanawiam sie tylko jakie mam do kupna FELGI RH 195/50/15 Z Rantem i coś do bierzemy do nich jakis zawias

: pt mar 19, 2010 17:22
autor: mateusz_kajtek
mam pytanie, czy da rady kupić gwint MTS-a na sztuki? tj jeden amor? bo chyba padł-pada mi prawy przód po kilku miesiącach uzytkowania, albo kupił np bym sam przód tj 2 sztuki, orientuje sie ktoś czy tak się da?

: pt mar 19, 2010 17:39
autor: jarekkoval
Pany wrocilem wlasnie z przejazdzki Correm na gwincie MTS'a i jest bajeczka.
Myslalem ze bedzie taczka, ale jeszcze komfort jest, dziury ladnie wybiera i jesli mialbym kase to bym smialo bral do siebie taki zestawik. No i o wiele lepiej klei w zakretach.

: pt mar 19, 2010 20:08
autor: MAPET
mateusz_kajtek pisze:mam pytanie, czy da rady kupić gwint MTS-a na sztuki? tj jeden amor? bo chyba padł-pada mi prawy przód po kilku miesiącach uzytkowania, albo kupił np bym sam przód tj 2 sztuki, orientuje sie ktoś czy tak się da?

da sie
tylko na 1 szt nie dostajesz gwarancji bo amorki wymienia sie parami...
a skoro ci padl po kilku mies to nie mozesz reklamowac? przeciez sa 2 lata gwarancji

: pt mar 19, 2010 22:20
autor: GeGi
mam pytanie: czy to prawda ze jak wymieni sie zawieszenie samemu lub w jakims "znajomym warsztacie" to w razie problemow z zawiasem moga byc problemy z gwarancja?

: pt mar 19, 2010 22:23
autor: mateusz_kajtek
MAPET, mogłbym reklamować ale... gwinta kupiłem w 2008 roku w pazdzierniku bo była kaska, na zime na śniegi go nie zakładałem tylko dopiero w 2009 roku w lipcu jak zjechałem z roboty do polski czyli użytkuje gwinta 8 miesięcy i wydaje mi się że jeden już się zaciera bo strasznie zgrzyta i wydawać by się mogło że wystarczy dać na gwarancję bo jeszcze do pazdziernika tego roku jest ważna (2 lata) ale przewertowałem wszystkie papiery i jakie trzymam meblach i nic kompletnie, żadnej faktury nic, zostało jedynie pudło :( póki co da sie na tym jezdzić normalnie i podczas jazdy nie słychać zgrzytów tylko jak auto stoi to nie idzie go rozruszać (jakby się blokował i wtedy zgrzyta ale jak się już rozrusza to się huśta i przestaje zgrzytać, ogólnie jeszcze będe na tym śmiagał do lata ale chce się zorientowac w temacie MAPET, powiedz jaki byłby koszt jednej sztuki?

: pt mar 19, 2010 22:23
autor: Tomek77-89
GeGi, Kupowałem u mapeta kit i na karcie gwarancyjnej musi być pieczątka warsztatu gdzie montowali zawieszenie :)

: pt mar 19, 2010 22:24
autor: mateusz_kajtek
Tomek77-89 pisze:na karcie gwarancyjnej musi być pieczątka warsztatu gdzie montowali zawieszenie
no to tym bardziej na nic mi moja gwarancja :/

: sob mar 20, 2010 14:36
autor: lukasz3112
Czy na gwincie MTSa tył buja się czy nie? Bo wsadziłem do swojej Octavii 8,5"x18" i konieczny jest tyłna prawie sztywno :)