Strona 37 z 75

: pt mar 12, 2010 20:51
autor: _Marcin_
gracjan685 pisze:dlaczego moga sie szybko skonczyć.
ponieważ będą pracować w innej charakterystyce skoku, krótszej, o te 35mm z powodu krótszych sprężyn tych co kupisz w stosunku do seryjnych.

: pt mar 12, 2010 20:53
autor: Tomek77-89
Jak zapodasz sprężyny -30mm na seryjny amor to będzie dobijać do końca co nie jest dobre i po czasie może się wylać.

: pt mar 12, 2010 21:35
autor: Tomek77-89
gracjan685, Tak każdy producent pisze :green_fuck:
Każdy na forum powie ci że sport sprężyny są do sportowych amorów i koniec :P

: pt mar 12, 2010 22:34
autor: gracjan685
Tomek77-89 pisze:gracjan685, Tak każdy producent pisze :green_fuck:
Każdy na forum powie ci że sport sprężyny są do sportowych amorów i koniec :P
Git. dzięki.

: pt mar 12, 2010 23:50
autor: MAPET
kolego poczytaj to forum troche i bedziesz wiedzial co jak i dlaczego...

: sob mar 13, 2010 12:16
autor: marcinas1983
Sportowe sprężyny do seryjnych amortyzatorów to jest pseudo tuning... to tylko ładnie wygląda nie ma nic wspólnego z poprawieniem zachowania się auta. Dlatego sportowe sprężyny do sportowych amortyzatorów i od razu lepiej się jeździ.

: sob mar 13, 2010 13:01
autor: gracjan685
marcinas1983 pisze:Sportowe sprężyny do seryjnych amortyzatorów to jest pseudo tuning... to tylko ładnie wygląda nie ma nic wspólnego z poprawieniem zachowania się auta. Dlatego sportowe sprężyny do sportowych amortyzatorów i od razu lepiej się jeździ.
Ale na tych sprężynach sie dobrze jezdzi i sa w miare twarde tzn sprężyste. dlatego nie chce ich wymieniać. wydaje mi sie to nie potrzebne.

: sob mar 13, 2010 13:39
autor: skibszczok
gracjan685, zobaczysz ze bedzie potrzebne jak przejedziesz jakies 3 tysiace moze :P wyleja Ci amory zaraz, zalozysz amory serie i znow wyleja zaraz. No i tak w kolko. Poszukaj kogos kto ma kita obnizajacego zalozonego, przejedz sie z nim i zobaczysz roznice.

: ndz mar 14, 2010 02:25
autor: reksio06
Ja ci powiem że różnica jest nie ziemska wiem to z własnej autopsji przez miesiąc jeździłem na seryjnych amorkach z -60 teraz mam sportowe jedzie się płynnie nic nie dobija jak wcześniej i tak nie skacze na dziurach przy szybszej jeździe :bajer:

: wt mar 16, 2010 23:18
autor: jacek_golf2
kozak pisze:czy te zawieszenia tak maja ? czy moze po zalozeniu przodu to sie uspokoi ? jakby zdjac te sprezyny pomocnicze to bedzie bardziej miekko ?
z tego co wiem to ta technix jest jednym z twardszych gwintow za dobra cene i mysle ze jesli wyjmiesz te sprezny pomocnicze to powinno byc lepiej ale mapet odpowie ci dokladnie bo ja pewnosci nie mam
Gonzo99 pisze:witam chce posadzic swojego golfa na glebe nie chce zeby było za twardo tylko w miare miekko co polecacie czy mts technik czy ta technik <-------- wszystko - 40

Czy seryjne amory i jakies sportowe springi ??

Posiadam golf II gtd sb

Ma ktoś jakies fotki jak by siedział na takim obniżeniu ??


Koło 15 7j opona 195/50
jak zalozysz seryjne amory i sportowe springi to moze ci dobijac i co chwile mozesz wymiec amorki jezeli chodzi o twardosc to chyba mts jest miekciejszy
co do fotek to w moim temacie jest jobnizenie -60/40 i kolo takie jak twoje tylko ze z opona 185/45

: śr mar 17, 2010 08:26
autor: lukasz3112
Panowie mam Octavię I HB. Na lato będę zakładał 8,5x18" z oponami 225/40. Obecnie mam gazowe amorki i sprężyny -30mm KAW. Ale auto skacze jak piłeczka ping pongowa i tył się dalej buja (jest miękki).
Chcę kupić gwint MTS. Czy wtedy będe miał pewność że nie będzie nic obcierać? Nawet przy załadowanym aucie? bo jeśli ma być tył tak jak tutaj to bez sensu. przód jest twardy a nie wiem czemu tył taki.
prosze o pomoc.

: śr mar 17, 2010 13:06
autor: cibel8
MAPET, kolego mapet mam vw golfa 3 i chce założyc mu sportowe zawieszenie i kupic felgi aluminiowe jaki bys polecal zawias

: śr mar 17, 2010 13:20
autor: MAPET
ale to juz sam musisz wybrac ja to zawsze polece gwint :)

: śr mar 17, 2010 13:28
autor: dekoder
Dołączę do tematu skoro aktywny.

Panowie, szukam amorków i sprężyn do mojego VWózka, silnik 1,8ABS z gazem zbiornik 35 litrów z tyłu w miejscu zapasowego koła.

Muszę wymienić komplet i tak myślę, że chyba najlepiej spiringi z GTI -20/-20 do serii mojej (czyli GL) oraz amorki gazowe KYB lub Sachs advantage lub performace ... co polecicie ?

wymienić muszę, bo siadł mi jeden z tyłu a przód nie jest kompletem o podobnym zużyciu, co więcej, tył mi się wozi, jak dorzucę 70kg do bagażnika to trę nadkolem i jak są większe dziury odbijam odbojami na amorach z tyłu.

chcę: poprawić trakcję i muszę wymienić amorki, chętnie trochę utwardzę - nie jestem przekonany do gwintu MAPET :D i chcę sprawdzony sprzęt z dobrą gwarancją.