Strona 35 z 75

: pt lut 12, 2010 08:18
autor: piru
Kamtar pisze:mam właśnie MTS od MAPET, jeżdżę już ponad pół roku i jestem bardzo zadowolony, przy -40sprezynach fajnie się jeździ, jedynie mam pytanie jakie największy profil opony można założyć na fele 16" do amortyzatorów obniżonych, bo miałem wcześniej 15" z 185/65 i niestety przód mi tarł o talerz trzymający sprężynę, teraz na wiosnę zamierzam założyć 16" i nie wiem jaki profil opony kopic raczej jakaś 205 no ale właśnie jaka wysokość

kolego to nie ten temat aby o takich rzeczach pisać :grrr: :grrr: :grrr:

: pt lut 12, 2010 22:09
autor: jacek_golf2
pozwole dopisac sie do tego tematiciku otoz kupilem ta technixa kit ze springami komplecik -60/40 i mam pytanko otoz zakladajac odbojniki na teleskopy od seryjnego zawieszenia czy musze je skracac? aha i jeszcze jedno do kompletu mam rowniez rozporke na przod i jak ja zamontowac bo w rozporce sa mocowania na 4 sruby a amortyzator przykreca sie do kielicha na jedna i nie ma innych czy musze wiercic otwory w kielichach? i mniej wiecej jak to wszystko zrobic ?

: ndz lut 14, 2010 02:16
autor: teczka
jacek_golf2 pisze:pozwole dopisac sie do tego tematiciku otoz kupilem ta technixa kit ze springami komplecik -60/40 i mam pytanko otoz zakladajac odbojniki na teleskopy od seryjnego zawieszenia czy musze je skracac? aha i jeszcze jedno do kompletu mam rowniez rozporke na przod i jak ja zamontowac bo w rozporce sa mocowania na 4 sruby a amortyzator przykreca sie do kielicha na jedna i nie ma innych czy musze wiercic otwory w kielichach? i mniej wiecej jak to wszystko zrobic ?
Rozporke nie przykrecasz do amortyzatora tylko na jego kielich, czyli musisz nawiercic otwory na kielichu i zamocowac zgodnie tak jak sie mocuje rozporke, wiec trzeba to robic na uniesionym przodzie auta skoro mowa o przodzie i uwarznie zaznaczac otwory oraz wiercic co by potem jaj nie bylo jak ponownie przylozysz rozporke. Troche fantazji, checi i dasz rade, a jak nie czujesz sie na silach zlec to komus co zrobi to jak nalezy. :helm:

: pt lut 19, 2010 01:06
autor: zajac
a jakie macie wrazenia z jazdy na gwincie mts'a w mk4 tdi?
chodzi mi o to czy bardzo sie tlucze w aucie i czy nie dobija na dziurach,

w tej chwili mam amory sachsa i sprezyny -35 h&r i jest kupa bo auto z tyłu sterczy , przod jest nawet spoko nisko ale jest dramat z bujaniem sie auta na dołkach (zapadnięciach asfaltu)bo podbija i dobija i bardzo chcialbym sie tego pozbyc , nie chce super betona tylko sztywniejsze zawieszenie no i takie zeby auto stalo rowno z przodu i z tyłu a nie jak duzy fiat z super resorem z tyłu.
jakie rozwiazanie byloby najlepsze

[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 00:22 ]
teraz auto stoi tak , ale w rzeczywistosci tyl stoi troche wyzej

Obrazek

czy po dołożeniu amorków sportowych opadnie(zwłasza chodzi o tyl) i bedzie bardziej sztywne czy caly kit lepszy , a te hr wywalic

: sob lut 20, 2010 16:58
autor: carrion
Pytanie:
Jest załozony kit -40/-35. Jest chęć podniesienia nieco auta. Czy na amory z kitu -40/-35 można załozyć sprężyny -20/-15? Czy trzeba cały zestaw wymieniać?

: ndz lut 21, 2010 00:27
autor: MAPET
mozna
amorki do kazdego kita sa takie same
pzdr

: ndz lut 21, 2010 04:54
autor: zajac
a mi ktos napisze jak to bedzie czy jak wymienie amorki na sportowe to auto opadnie na dol na springach h&r ????

: ndz lut 21, 2010 10:50
autor: carrion
MAPET, dzięki za info. W takim razie wkrótce nabędę od Ciebie springi MTS -20/-15. Ale to odezwę się juz na PW.
Pzdr

: pt lut 26, 2010 16:00
autor: piori
MAPET, mam od Ciebie w mk2 zestaw amortyzatorów MTS o skróconym skoku. Orientujesz się czy te amortyzatory pasują do passata B4 sedan? Patrząc po numerach w Twoim sklepie przód jest taki sam, ale tylne mają nieco inny numer... Wiesz czym się różnią?
Druga sprawa to czy można na amortyzatory o skróconym skoku założyć seryjne sprężyny?

: sob lut 27, 2010 17:57
autor: GeGi
_asmo_, byla juz dyskusja na ten temat jakies 10 stron wczesniej, o tutaj: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... torder=asc

: sob lut 27, 2010 19:57
autor: BlukeR
W poniedzialek dam foty na potwierdzenie słów ASMO .
Pod naklejka MTS mam fabryczne bicie lub jak to nazwac grawerke TA Technix .
Haha wachalem sie miedzy MTS a TA , kupilem MTS a po prawie roku uzytkowania , okazuje sie ze mam TA technix .

Pozdro

: sob lut 27, 2010 21:30
autor: saduwa
hym bylo juz o tym gadane...
pozatym wszyscy pisza ze ta to beton a mts przeciez wmiare komfortowy jest :bigok:

: sob lut 27, 2010 21:51
autor: marcinas1983
BlukeR, a skąd wiesz co jest w środku?? To że na zewnątrz jest TA nie znaczy, że w środku jest TA :) . Ja mam MTS'a i mogę napisać, że to beton nie jest... na małych nierównościach nic nie czuć, dopiero głębsze dziury czuć na własnych nerkach :) . I tak samo jak wyżej napisano... na obudowie amortyzatora można odczytać wygrawerowane TA, ale naklejka sugeruje, że MTS i tak jak MAPET napisał... mimo obudowy TA jednak jest to MTS :) . Ja mam zamiar zakupić jeszcze MTS'a na tył... będzie to mój drugi już komplet :) . Gdyby te amortyzatory były nic nie warte to na pewno bym ich nie zakupił :) . Sorry za takie pisanie, ale jest weekend i %% :helm: .