Strona 34 z 226
Air Ride
: pn gru 27, 2010 23:59
autor: lukas.g60
jezeli cchesz miec jeden zawór na oś musi byc 5/3.albo 2/2 i 2sztuki na oś.ja mam takie tylko ze 1/2,no i duzoo taniej
http://allegro.pl/zawor-elektromagnetyc ... 59963.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Air Ride
: śr gru 29, 2010 14:45
autor: mcgiwerr
a to moje dzielo. Troche ulepszona wersja mojego starego amorka z B5.
Air Ride
: śr gru 29, 2010 14:56
autor: azizi
Super to wygląda. Jak robisz uszczelnienie między gwintem a tuleją poduszki?
Air Ride
: śr gru 29, 2010 19:38
autor: Zaba91
Chcę zbudować zestaw air do golfa 2 i od jakiegoś czasu powoli się do tego zabieram. Mam tylko jedno pytanie... czy budował ktoś aira na seryjnych amorkach? Wszyscy piszą o sportowych z reg twardości, ciekawi mnie jaki efekt będzie na seryjnych... Pomoże ktoś?
Air Ride
: śr gru 29, 2010 20:03
autor: Piter_NS
myślę że na seryjnych amorkach to nie wytrzyma takie zawieszenie zbyt długo
- może być za miękko przy sporym obniżeniu
- szybko się zużyją amorki bo mają inna charakterystykę pracy
Air Ride
: śr gru 29, 2010 20:06
autor: azizi
auto będzie pływać, będzie za miękko stanowczo
Air Ride
: śr gru 29, 2010 21:31
autor: lukas.g60
przod na pewno musi byc utwardzony,tył natomiast u siebie w pasku próbowqałem tylko tak dla sprawdzenia i nie bylo zle.aczkolwiek mam amorki z gwintu
Air Ride
: śr gru 29, 2010 23:44
autor: sash997
a robiliście to na serii że sie wypowiadacie że za miękko i te inne bzdety?? ja zrobiłem to na serii i jest twardziej niż na sprężynie,jakoś nie czuje aby pływało...
Re: Air Ride
: czw gru 30, 2010 02:37
autor: xxl24h
Ale NooN i tak ma racje że amory szybciej padną bo nie są przystosowane do pracy na innej wysokości (długi czas) niż fabryczna i powiem tylko tyle że w moim dupo-wozie amory trzymają 7 lat i mają 75% ale zawieszenie jest fabryczne beż obniżania i innych modów a śmigam nie tylko asfaltami i amory nie są od koni. Po za tym kumpel przy obniżenie zawieszenia w polo o 60 mm zajechał amory w niecałe 2 lata a miał nówki wcale nie najgorszej firmy.
Air Ride
: czw gru 30, 2010 09:24
autor: azizi
tak tam zrobione, tył jest ok ale przód jest za miękki
ogólnie ma jeszcze na to wpływ jaka jest poduszka (czytaj ile komór) i jak nisko jest zamontowana, bo wiadomo jak będzie się jeździć na większym ciśnieniu będzie bardziej twardy
Re: Air Ride
: czw gru 30, 2010 10:52
autor: mcgiwerr
azizi pisze:Super to wygląda. Jak robisz uszczelnienie między gwintem a tuleją poduszki?
Jeżeli chodzi o uszczelnienie to ja dalem dobry silikon (w moim wypadku byl to klej do szyb SIKAFLEX czy jakos tak) a naprawde trzyma bardzo dobrze.
A jeżeli chodzi o zwykle amory to jak budowalem AIr to jedna strone z przodu mialem na zwyklym amorku a druga na sportowym i musze powiedziec ze nie odczuwalem zbytnio roznicy ale w pompowaniu troche byla-bo jednak sportowy sie wolniej wysowa i ta strona szla troszke wolniej niz druga.
A tak moge uniesc na maxa na gore i na dol. Mam poduszki na 3 balwankach.
Jak macie pytania to dawajcie to postaram sie odpowiedziec systematycznie. Dodam ze teraz bede robil koledze amorki do GOLFA I i zobaczymy jak wyjdzie.
Air Ride
: czw gru 30, 2010 10:58
autor: azizi
Fajnie się chowają koła w auto
Dobra pytanie numer jeden, dawałeś jakieś gumy/tuleje na czpień amora aby przy opadzie auta zamortyzować/ograniczyć (do pożądanego poziomu) obniżenie? Jak ktoś ma np wystające koła to wiadomo można sobie błotniki pogiąć
Druga sprawa jeździsz passkiem w zimie teraz?
Air Ride
: czw gru 30, 2010 18:04
autor: mcgiwerr
Latam, teraz na AIR i wszystko gra.trzeba tylko pilnowac wody w odstojniku zeby nie zamarzla bo jest zimno.Ale wszystko gra. Dzis robie rysunki czesci do golfa 1 dla kolegi na AIR. Pomiary porobione-zrobic rysunki i do tokarza.
Air Ride
: czw gru 30, 2010 21:05
autor: azizi
...a jakie elektrozawory konkretnie masz i gdzie je umieściłeś, chodzi mi o to jak znoszą niskie temperatury