Strona 34 z 75

: pn lut 01, 2010 21:29
autor: kurekpit
Panowie a czy ktos mial zamontowany w/w zestaw w Golfie MK5?
Jak to sie spisuje na naszych drogach?
Czy duzo sie traci na komforcie jazdy?
Wlasnie zastanawiam sie nad takim kompletem.
A moze ktos cos poleci sprawdzonego do MK5?
Pozdr. :pub:

: śr lut 03, 2010 00:01
autor: marcuso86
Koledzy a jeździ ktoś na zestawieniu amorów mts + springi eibach? Jeśli tak to proszę o opinie.

: śr lut 03, 2010 00:12
autor: marcinas1983
marcuso86, tak mam zamontowany taki zestaw na przodzie... tylko, że mam mk2 oraz jeździłem na takim zestawie również w mk3 jak dla mnie dobre połączenie :) . Mnie się podoba. Drobnych nierówności nie czuć, dopiero te średnie jak i większe czuć "odpowiednio" :) .

: śr lut 03, 2010 00:20
autor: marcuso86
Chce właśnie coś jak najbardziej komfortowego a eibach taki niby jest. Napisz coś wiecej i czy masz jakies porównanie tego zestawu do kompletnego kitu msta?

: śr lut 03, 2010 00:53
autor: marcinas1983
marcuso86, niestety nie miałem porównania z kompletem MTS'a więc jeśli chodzi o to to nie pomogę Tobie. Więcej info mogę udzielić na P.W. co by tematu tutaj nie zaśmiecać.

: śr lut 03, 2010 01:39
autor: 007yankes
arturbb,
arturbb pisze:da ktos zdjecia na mts technik na - 40 :) przed wstawieniem i juz z gleba - 40 :) pozdr dzieki
wejdz do mnie ja mam 40/40

[ Dodano: 03 Lut 2010 00:40 ]
i serie tez masz :P

: śr lut 10, 2010 20:06
autor: Maximus-83
MAPET, może zadaje głupie pytanie ale porównując MTS i TA które byś polecił w cenie ok 1000 zł? bo niebawem chcę założyć gwint. Oczywiście nie oczekuję jakiś wodotrysków za tą kwotę ale też nie chcę wyrzucić pieniędzy w błoto. Auto mam obecnie obniżone na springach Jamex-a o jakieś 35mm i to dla mnie stanowczo za mało. Ale z drugiej strony chcę mieć możliwość regulacji wysokości bo auto jest bardziej użytkowe niż pokazowe.

: śr lut 10, 2010 20:14
autor: jarekkoval
Maximus-83, jeszcze QAP jest w tej cenie co podales i takze mam rozkminke ktory zawias wybrac...

: śr lut 10, 2010 21:13
autor: MAPET
ja nie bede polecal bo to bez sensu skoro handluje MTS

tyle ze QAP napewno bym sobie odpuscil

: śr lut 10, 2010 21:30
autor: GeGi
MAPET, a mozesz napisac czy miales jakies zwroty na gwarancje ? jesli tak to czego dotyczyly ?

: śr lut 10, 2010 22:33
autor: MAPET
mysle ze to jest tajemnica firmy ;)

ale co mi tam

na gwint reklamacje mialem 2
kolegi z forum golf 4 przod od nowosci pukal - > wymiana przodu na nowy

2 reklamacja byla gwintu z 1 serii gdzie nie mial olson gwint kilka bylo takich kompletów do mk3 i ktos nie zalozyl oslon i wyslal gwint z mega wzerami - brak wymiany

amorki kilka - kilkanascie sztuk trafilo na reklamacje
ze 3 sie wylaly
reszta poprostu trzeszczala
wszystkie wymiana na nowe

procent reklamacji nie dochodzi nawet do 1% sprzedanych przeze mnie artykulow MTS

mozecie wierzyc teraz lub nie ;)

: śr lut 10, 2010 23:02
autor: GeGi
MAPET, tylko grzecznie zapytalem, nie chcialem wyciagac zadnych tajemnic, bron boze ;p chodzi o to ze jak czytam opinie ludzi, co im sie dzieje z gwintami z tej samej polki cenowej, w okresie gwarancyjnym, to mysle ze juz wiem na jaki sie zdecyduje ;-) Pozdrawiam

: czw lut 11, 2010 13:39
autor: piru
MAPET pisze: .... procent reklamacji nie dochodzi nawet do 1% sprzedanych przeze mnie artykulow MTS ....
i tak ma być :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm:

: czw lut 11, 2010 20:40
autor: Kamtar
mam właśnie MTS od MAPET, jeżdżę już ponad pół roku i jestem bardzo zadowolony, przy -40sprezynach fajnie się jeździ, jedynie mam pytanie jakie największy profil opony można założyć na fele 16" do amortyzatorów obniżonych, bo miałem wcześniej 15" z 185/65 i niestety przód mi tarł o talerz trzymający sprężynę, teraz na wiosnę zamierzam założyć 16" i nie wiem jaki profil opony kopic raczej jakaś 205 no ale właśnie jaka wysokość