opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » śr sty 06, 2010 19:15

arturbb pisze:Twardo czyli mocno twardo czy da sie jezdzic ?
to drugie zdecydowanie :helm: jak wolisz to pierwsze polecam Weiteca i Eibacha :grin:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » śr sty 06, 2010 23:27

arturbb, eibach + MTS... całkiem miłe połączenie.... małych nierówności nie czuć dopiero większe... po za tym... nikt Tobie dokładnie nie napisze tutaj jakie rozwiązanie jest dobre bo... każdy ma inną miarę twardości. Musisz kupić założyć i sam się o tym przekonać czy to twarde czy bardzo twarde zawieszenie :) .


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sty 07, 2010 00:16

arturbb pisze:no bo ja sie zastanawiam czy - 40 duzo odbiega od normalnego zawieszenia nei chce twardego poniewaz czesto podrozuje z rodzinka i takie zawiszenie deprymowalo by mnie troche
kolego zawsze nizej znacyz twardziej.. jak bys sobie wyobrazal taki komfort jak seria to by musialo tak samo bujac czyli miska non stop o asfalt...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » czw sty 07, 2010 08:38

arturbb pisze:
waciak pisze:Jeżdzę od miesiąca na kicie MTS -40 i jest bardzo fajnie :) Jest odpowiednio twardy :bajer: Polecam.
Twardo czyli mocno twardo czy da sie jezdzic ? na kazdej dziurce podskakuje ?
jakie mocno twardo ? chcesz mieć beton kup TaTechnix-a :jezor: :jezor: :jezor:
MTS daje w miarę komfortu :hmm: :hmm: :hmm: wiem co piszę bo przesiadłem sie z takiej zawiechy
Obrazek
na taką
Obrazek
:jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor: :jezor:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

mikew_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1185
Rejestracja: pn mar 16, 2009 18:26

Post autor: mikew_86 » czw sty 07, 2010 08:48

lipass pisze:
arturbb pisze:Twardo czyli mocno twardo czy da sie jezdzic ?
to drugie zdecydowanie :helm: jak wolisz to pierwsze polecam Weiteca i Eibacha :grin:
Przecież Weitec nie jest taki twardy. :D Miałem kiedyś TA-Technix, a obecnie Weitec i ten drugi jest bardzo komfortowy względem pierwszego. :D



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » czw sty 07, 2010 17:03

arturbb pisze:wiec co polecacie zeby bylo komfortowo i nie za nisko
ja bym się zdecydował na komplet MTS



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw sty 07, 2010 22:08

arturbb pisze:kolega masz teraz - 40 ?? na tym autku na drugim zdjeciu ??
troche wiecej jak -40 ciezko okreslic bo to gwint
arturbb pisze:gdzies tam czytalem ze zawiecha do td jest inna niz do benzyny
wiadomo ze inna bo inna masa silnika jeszcze zalezy jaka benzyna


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » sob sty 09, 2010 22:25

arturbb pisze:...kolega masz teraz - 40 ?? na tym autku na drugim zdjeciu ??..
na tym drugim foto to tak bardziej - 60 jest :grin: kolega ma kit-a -60 i przy dolnym ustawieniu talerzyka ma dokładnie tak samo :hmm:


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » ndz sty 10, 2010 16:47

arturbb pisze:da ktos zdjecia na mts technik na - 40 :) przed wstawieniem i juz z gleba - 40 :) pozdr dzieki
Mam tylko fotki swojego MK3.
Przed:
Obrazek

Po:
Obrazek

Mówią, że usiadł niżej niż -40, ale to bardzo dobrze, bo teraz jest dla mnie idealnie. Guma 195/50/15.



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » pn sty 11, 2010 17:55

W_I_T_E_K pisze:Generalnie jak zauważyłem to golf IV na kicie mts nie stoi równo.
Tył jest niżej niz przód , a gdy jeszcze masz bagażnik dociążony np. butla gazową to bedzie jeszcze niżej.
Witam Panowie mam pytanko bo tu kolega pisze ze w mk4 tył siedzi niżej mam sprężyny FK obniżaja od -35 do -40 chcem kupic amorki MTS'a i teraz nie wiem bo nie chcem zeby tył siedział niżej ma ktos z was w mk4 amorki mts'a i podobne obniżenie ewentualnie jakies foto jak to wygląda :chytry:


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pn sty 11, 2010 18:01

wav, za obniżenie odpowiadają sprężyny



Awatar użytkownika
wav
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 204
Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontakt:

Post autor: wav » pn sty 11, 2010 18:27

lipass pisze:wav, za obniżenie odpowiadają sprężyny
czli amorki generalnie nie mają znaczenia?? czy jest jakaś możliwośc regulacji na amorkach??


Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511

lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pn sty 11, 2010 19:48

wav pisze:amorki generalnie nie mają znaczenia??
po prostu przy niższym zawiasie amorki muszą mieć skrócony skok
wav pisze:czy jest jakaś możliwośc regulacji na amorkach??
pytasz o reg. twardości czy wysokości? ;-)



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn sty 11, 2010 19:56

wav pisze:czy jest jakaś możliwośc regulacji na amorkach??
w nielicznych przypadkach jest
np golf 2 , 3 polo 6n
w mk4 nie ma


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości