Strona 31 z 75

: pn wrz 21, 2009 22:03
autor: piori
trava, a nie przyszło Ci do głowy żeby porównać nowy amortyzator ze starym? Też mam kit MTS i tylne amorki przyszły w pozycji środkowego nacięcia. Aby miały seryjną wysokość trzeba je ustawić na najwyższym.

: pn wrz 21, 2009 22:46
autor: trava
piori pisze:trava, a nie przyszło Ci do głowy żeby porównać nowy amortyzator ze starym? Też mam kit MTS i tylne amorki przyszły w pozycji środkowego nacięcia. Aby miały seryjną wysokość trzeba je ustawić na najwyższym.
Przyszło, przód różni się jedynie małą wypustką na talerzu. Tył - jak napisałem, leżąc obok starego na oko 50mm krótszy - z czego większość tej różnicy jest na tłoczyskach.
Myślisz, że błąd w wysyłce?
Problem jest taki, że właśnie wysłałem maila z pytaniem, czy paragon im gdzieś na biurku nie został. Na szczęście mam dowód wpłaty : )

: pn wrz 21, 2009 22:54
autor: piori
Amortyzator ma mieć krótszy skok, więc zarówno tłoczysko jak i "cylinder" (czy "tuba", nie wiem jak to profesjonalnie się nazywa) muszą być krótsze od seryjnych - więc nie da się ich rozciągnąć na taką samą długość. Porównać należy tylko fragment od dolnego otworu na śrubę mocującą do kielicha sprężyny. Wszystko co jest wyżej nas nie interesuje.
Do mojego mk2 są takie same amorki jak do mk3, więc jestem niemal pewien (stawiam duże piwo :bigok: ), że jest tak jak u mnie, i że po podniesieniu kielicha na ostatnie wycięcie będzie OK.
Co do przodu to nie mam pomysłu - może po prostu coś zostało źle złożone, lub ewentualnie sprzedawca wysłał dwa różne amortyzatory (jeden obniżający a drugi standardowy) lub różne sprężyny, ale to naprawdę musiałbyś mieć dużego pecha.

: pn wrz 21, 2009 23:52
autor: marcinas1983
trava pisze:W mkIII nie ma regulacji a negatywy jak diabli : /
jest regulacja po to są właśnie w amorze przednim fasolki na śruby, żeby można było kąty ustawić :)

: wt wrz 22, 2009 00:41
autor: trava
marcinas1983 pisze:
trava pisze:W mkIII nie ma regulacji a negatywy jak diabli : /
jest regulacja po to są właśnie w amorze przednim fasolki na śruby, żeby można było kąty ustawić :)
Kiedy tych "fasolek" brak w mts'ach. Z resztą w starych też ich nie było... Są w każdym amortyzatorze po 2 ucha a w każdym uchu po 2 dziury idealnie pasujące na śrubę - regulacji brak : /

Amortyzatory skręcone zostały w powietrzu, ale pod wahacze podczas dokręcania podstawiona była rura, która je unosiła (jak, jakby auto stało na ziemi (lub mocniej). Czy to może być powodem negatywu?

: wt wrz 22, 2009 09:02
autor: Dj Darecki
trava pisze:Kiedy tych "fasolek" brak w mts'ach. Z resztą w starych też ich nie było... Są w każdym amortyzatorze po 2 ucha a w każdym uchu po 2 dziury idealnie pasujące na śrubę - regulacji brak : /
Tylko te dziury nie są idealnie okrągłe , są jajkowate i dla tego jest możliwość ustawienia kąta koła. ( muszą być bo nie ustawisz inaczej w mk3 kątów )

PozdraVWiam

: wt wrz 22, 2009 11:23
autor: kajman_pl
Mapet napisales na poprzedniej stronie :

ale powinno sie jeszcze ulozyc chyba ze masz LPG :)


ja wlasnie mam LPG i chce wlasnie zamontowac kit -40 i mowisz ze tyl bedzie siedzial nizej od przodu czy jak ? :chytry:

: wt wrz 22, 2009 11:36
autor: W_I_T_E_K
Generalnie jak zauważyłem to golf IV na kicie mts nie stoi równo.
Tył jest niżej niz przód , a gdy jeszcze masz bagażnik dociążony np. butla gazową to bedzie jeszcze niżej.

: wt wrz 22, 2009 15:45
autor: trava
Hej
Sprawa wyjaśniona, dziękuję za pomoc!
Co się okazało :
Przód dało się nieco przesunąć - dzięki temu opona nie leży wewnętrzną krawędzią na ziemi : ) Negatyw został - ale ok 1,5 st, więc zupełnie do zniesienia.

Tył natomiast przestał obcierać po podniesieniu spinki o 1 rowek.
Niestety obniżenie jest imo sporo większe niż 20/15, a gleby nie chciałem, teraz nowy spojler jest zagrożony o_O

Pierwsze wrażenia z jazdy były niesamowite, kilka winkli, zjazdów, ostrzejszych manewrów pokazały, jak jest sztywno. Tak miało być. Koniec końców mtsy mnie cieszą. Zobaczymy, jak z żywotnością.

Dodam, że sprzedający okazali się również bardzo pomocni i chętni, by tej pomocy udzielić.

Pozdrawiam serdecznie!

: wt wrz 22, 2009 17:04
autor: marcinas1983
trava, może pokaż zdj. jak siedzi teraz na glebie. Ja tam z MTS'ami nie miałem problemu tak samo nie było problemu z ustawieniem kątów :)

: wt wrz 22, 2009 18:18
autor: mendrek
czy w kazdym zawiasie tyl jest miekszy niz przód. Poniewa zma taki zestaw i tyl jest wyraznie mniej sztywny niz przód. Przód skala a tylem normalnie mozna bujnac. zprawdzalem na kilku autach i wszyscy maja podobnie.

: śr wrz 23, 2009 22:00
autor: MAPET
Dzis założyłem gwint MTS Technics podwyzszony na maksa ile sie dało.
tak nie powinno sie jezdzic!
melon pisze:Czy jest jakis sposób na zrobienie cos z tylnym zawieszeniem ,zeby nie stakało jak piłka kałczukowa? Czy to są uroki zawieszenie gwintowanego?
obnizyc!

to normalne ze tak sie zahcowuje gwint ktory ma scisnieta na maxa sprezyne i juz sporo bylo pisane ze gwintem nei powienno sie jezdzic ustawionym na maxa w gorze
to samo mialem na H&R gwincie

[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 10:01 pm ]
kajman_pl pisze:chce wlasnie zamontowac kit -40 i mowisz ze tyl bedzie siedzial nizej od przodu czy jak ? :chytry:
tak

[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 10:02 pm ]
trava pisze:Niestety obniżenie jest imo sporo większe niż 20/15, a gleby nie chciałem, teraz nowy spojler jest zagrożony o_O
foto?

: śr wrz 23, 2009 22:52
autor: arturlax
MAPET, wiem był milion razy wałkowane w te i we wte ale jakoś mi się to ciągle miesza!!lepszy mts czy ta??ale w passacie 3bg i jaka regulacje mają w rzeczywistości mts od ciebie.aha widziałem twojego passka na parkingu na morskie oko :bajer:

: czw wrz 24, 2009 08:12
autor: MAPET
arturlax pisze:lepszy mts czy ta??
to moze jako sprzedajacy nie bede sugerowal...
arturlax pisze:ale w passacie 3bg i jaka regulacje mają w rzeczywistości mts
przod spooora , a tyl to regulacji jest jak zwykle w zawieszeniach gdzie sprezyna jest osobno... czyli kilka cm rgulacji
arturlax pisze:widziałem twojego passka na parkingu na morskie oko
ano stal ;)