opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn wrz 21, 2009 22:03

trava, a nie przyszło Ci do głowy żeby porównać nowy amortyzator ze starym? Też mam kit MTS i tylne amorki przyszły w pozycji środkowego nacięcia. Aby miały seryjną wysokość trzeba je ustawić na najwyższym.



trava
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: trava » pn wrz 21, 2009 22:46

piori pisze:trava, a nie przyszło Ci do głowy żeby porównać nowy amortyzator ze starym? Też mam kit MTS i tylne amorki przyszły w pozycji środkowego nacięcia. Aby miały seryjną wysokość trzeba je ustawić na najwyższym.
Przyszło, przód różni się jedynie małą wypustką na talerzu. Tył - jak napisałem, leżąc obok starego na oko 50mm krótszy - z czego większość tej różnicy jest na tłoczyskach.
Myślisz, że błąd w wysyłce?
Problem jest taki, że właśnie wysłałem maila z pytaniem, czy paragon im gdzieś na biurku nie został. Na szczęście mam dowód wpłaty : )



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn wrz 21, 2009 22:54

Amortyzator ma mieć krótszy skok, więc zarówno tłoczysko jak i "cylinder" (czy "tuba", nie wiem jak to profesjonalnie się nazywa) muszą być krótsze od seryjnych - więc nie da się ich rozciągnąć na taką samą długość. Porównać należy tylko fragment od dolnego otworu na śrubę mocującą do kielicha sprężyny. Wszystko co jest wyżej nas nie interesuje.
Do mojego mk2 są takie same amorki jak do mk3, więc jestem niemal pewien (stawiam duże piwo :bigok: ), że jest tak jak u mnie, i że po podniesieniu kielicha na ostatnie wycięcie będzie OK.
Co do przodu to nie mam pomysłu - może po prostu coś zostało źle złożone, lub ewentualnie sprzedawca wysłał dwa różne amortyzatory (jeden obniżający a drugi standardowy) lub różne sprężyny, ale to naprawdę musiałbyś mieć dużego pecha.
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 22:59 przez piori, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » pn wrz 21, 2009 23:52

trava pisze:W mkIII nie ma regulacji a negatywy jak diabli : /
jest regulacja po to są właśnie w amorze przednim fasolki na śruby, żeby można było kąty ustawić :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

trava
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: trava » wt wrz 22, 2009 00:41

marcinas1983 pisze:
trava pisze:W mkIII nie ma regulacji a negatywy jak diabli : /
jest regulacja po to są właśnie w amorze przednim fasolki na śruby, żeby można było kąty ustawić :)
Kiedy tych "fasolek" brak w mts'ach. Z resztą w starych też ich nie było... Są w każdym amortyzatorze po 2 ucha a w każdym uchu po 2 dziury idealnie pasujące na śrubę - regulacji brak : /

Amortyzatory skręcone zostały w powietrzu, ale pod wahacze podczas dokręcania podstawiona była rura, która je unosiła (jak, jakby auto stało na ziemi (lub mocniej). Czy to może być powodem negatywu?



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt wrz 22, 2009 09:02

trava pisze:Kiedy tych "fasolek" brak w mts'ach. Z resztą w starych też ich nie było... Są w każdym amortyzatorze po 2 ucha a w każdym uchu po 2 dziury idealnie pasujące na śrubę - regulacji brak : /
Tylko te dziury nie są idealnie okrągłe , są jajkowate i dla tego jest możliwość ustawienia kąta koła. ( muszą być bo nie ustawisz inaczej w mk3 kątów )

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

kajman_pl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw sty 15, 2009 19:49
Lokalizacja: Polska

Post autor: kajman_pl » wt wrz 22, 2009 11:23

Mapet napisales na poprzedniej stronie :

ale powinno sie jeszcze ulozyc chyba ze masz LPG :)


ja wlasnie mam LPG i chce wlasnie zamontowac kit -40 i mowisz ze tyl bedzie siedzial nizej od przodu czy jak ? :chytry:



Awatar użytkownika
W_I_T_E_K
...
...
Posty: 461
Rejestracja: czw lip 24, 2008 22:02
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Kontakt:

Post autor: W_I_T_E_K » wt wrz 22, 2009 11:36

Generalnie jak zauważyłem to golf IV na kicie mts nie stoi równo.
Tył jest niżej niz przód , a gdy jeszcze masz bagażnik dociążony np. butla gazową to bedzie jeszcze niżej.



trava
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: trava » wt wrz 22, 2009 15:45

Hej
Sprawa wyjaśniona, dziękuję za pomoc!
Co się okazało :
Przód dało się nieco przesunąć - dzięki temu opona nie leży wewnętrzną krawędzią na ziemi : ) Negatyw został - ale ok 1,5 st, więc zupełnie do zniesienia.

Tył natomiast przestał obcierać po podniesieniu spinki o 1 rowek.
Niestety obniżenie jest imo sporo większe niż 20/15, a gleby nie chciałem, teraz nowy spojler jest zagrożony o_O

Pierwsze wrażenia z jazdy były niesamowite, kilka winkli, zjazdów, ostrzejszych manewrów pokazały, jak jest sztywno. Tak miało być. Koniec końców mtsy mnie cieszą. Zobaczymy, jak z żywotnością.

Dodam, że sprzedający okazali się również bardzo pomocni i chętni, by tej pomocy udzielić.

Pozdrawiam serdecznie!



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » wt wrz 22, 2009 17:04

trava, może pokaż zdj. jak siedzi teraz na glebie. Ja tam z MTS'ami nie miałem problemu tak samo nie było problemu z ustawieniem kątów :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
mendrek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 216
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 17:42
Lokalizacja: Podlaskie bielsk podlaski

Post autor: mendrek » wt wrz 22, 2009 18:18

czy w kazdym zawiasie tyl jest miekszy niz przód. Poniewa zma taki zestaw i tyl jest wyraznie mniej sztywny niz przód. Przód skala a tylem normalnie mozna bujnac. zprawdzalem na kilku autach i wszyscy maja podobnie.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr wrz 23, 2009 22:00

Dzis założyłem gwint MTS Technics podwyzszony na maksa ile sie dało.
tak nie powinno sie jezdzic!
melon pisze:Czy jest jakis sposób na zrobienie cos z tylnym zawieszeniem ,zeby nie stakało jak piłka kałczukowa? Czy to są uroki zawieszenie gwintowanego?
obnizyc!

to normalne ze tak sie zahcowuje gwint ktory ma scisnieta na maxa sprezyne i juz sporo bylo pisane ze gwintem nei powienno sie jezdzic ustawionym na maxa w gorze
to samo mialem na H&R gwincie

[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 10:01 pm ]
kajman_pl pisze:chce wlasnie zamontowac kit -40 i mowisz ze tyl bedzie siedzial nizej od przodu czy jak ? :chytry:
tak

[ Dodano: Sro Wrz 23, 2009 10:02 pm ]
trava pisze:Niestety obniżenie jest imo sporo większe niż 20/15, a gleby nie chciałem, teraz nowy spojler jest zagrożony o_O
foto?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
arturlax
16V Mafija
16V Mafija
Posty: 74
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:02
Lokalizacja: Olbrachcice
Kontakt:

Post autor: arturlax » śr wrz 23, 2009 22:52

MAPET, wiem był milion razy wałkowane w te i we wte ale jakoś mi się to ciągle miesza!!lepszy mts czy ta??ale w passacie 3bg i jaka regulacje mają w rzeczywistości mts od ciebie.aha widziałem twojego passka na parkingu na morskie oko :bajer:


mój :P http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4043696#4043696

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw wrz 24, 2009 08:12

arturlax pisze:lepszy mts czy ta??
to moze jako sprzedajacy nie bede sugerowal...
arturlax pisze:ale w passacie 3bg i jaka regulacje mają w rzeczywistości mts
przod spooora , a tyl to regulacji jest jak zwykle w zawieszeniach gdzie sprezyna jest osobno... czyli kilka cm rgulacji
arturlax pisze:widziałem twojego passka na parkingu na morskie oko
ano stal ;)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości