[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?
: ndz lut 03, 2013 13:46
Po co przechodzisz z weiteców na h&r? różnicy w wysokości na 100% nie będzie
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Roznica jest, H&R -35mm sa od Weitec -30mm krotsze o 5mm (rzetelnie mierzone) i o tyle nizej siadlo autoShmatan pisze:Po co przechodzisz z weiteców na h&r? różnicy w wysokości na 100% nie będzie
tego nikt Ci nie zagwarantuje co do mm, tym bardziej że podajesz, że są dedykowane do a3 porównaj sobie masy osi obu aut i sam możesz wysciagnać wnioskifisitko pisze:czy GOLF mi ładnie siądzie o te 30mm?
nie potrzebnie zapychasz temat fotkami, wiadomo jak mk4 wygląda na serii, mam wrażenie, że chciałes pochwalić sie felami a do tego jest osobny dział.golf3dawid pisze:Pod postem 3 fotki jak wygląda auto , mam fajne felgi które maja potencjal
napisz o co ci chodzi ale tym razem w naszym ojczystym jezykugolf3dawid pisze: A jak sie ma , porownujac do sprezyn ze gdy na kicie zapakuje auto ono ine siadzie na tyle by ocieralo ?
do takich zamierzeń to tylko gwint.golf3dawid pisze:dla mnie bedzie super jesli nie bedzie szpar miedzy opona a blotnikiem
jeszcze nie słyszałem, żeby komuś po założeniu samych sprężyn tył był niżej, po drugie nie ma amorków skróconych są ale o skróconym skoku i to nie ma nic wspólnego z obniżeniem tylko z charakterystyką pracy amora.patryk173 pisze:Jak dasz same sprezyny to tył moze siasc nizej niz przod, a jak dasz do tego amorki skrocone na przod powinno sie ladnie wyrownac
nie słuchaj takich pseudo porad, kto o zdrowym umyśle doradza ucinanie zwojów? takie rady to możesz usłyszeć ale od podchmielonego "mechanika" z pod remizyShmatan pisze:jak będzie przód wyżej to utniesz ćwierć zwoju z przodu i się wyrówna.