Strona 4 z 10

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: ndz lut 03, 2013 13:46
autor: Shmatan
Po co przechodzisz z weiteców na h&r? różnicy w wysokości na 100% nie będzie

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 21, 2013 23:03
autor: cieszyn
Witam.

Teraz ja mam pytanko ... pewnie mnie zbesztacie :P , ale co tam ... :>

Chcialem załozyć springi max -40mm czy tam ile one maja...

Amorki mają ok. 75%sprawności...

Opona 195/65/15 na kołpakach :P ( nie znam parametrów felg, bo auto sprowadzone ) ... chcialem przesmigac na nich ten sezon jeszcze co najmniej bo są dobre, jedynie co to od wujka moge miec 195/55/16(za free), ale musialbym dokupic jakies fele ...

Chciałem zejśc troche niżej, ale czy jest sens dokupywać samych springów ? Na takie balony ?

Re: [mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: czw mar 21, 2013 23:21
autor: Steryd
Shmatan pisze:Po co przechodzisz z weiteców na h&r? różnicy w wysokości na 100% nie będzie
Roznica jest, H&R -35mm sa od Weitec -30mm krotsze o 5mm (rzetelnie mierzone) i o tyle nizej siadlo auto :hmm: Z przodu rzeczywiscie na pierwszy rzut oka nie widac, ale tyl optycznie lepiej usiadl na nowym setupie :bajer:
H&R wydaje sie byc ciut sztywniejszy, ale lepiej wybiera dziury i auto mniej podskakuje niz na Weitecu :helm:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pt mar 22, 2013 15:53
autor: fisitko
jeździł ktoś z was na sprężynach -30/40 MTSa do seryjnych amorów?
jak to chodzi?
warto dołożyć do Eibach Pro-Kit lub H&R?

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pt mar 22, 2013 16:51
autor: szakulvip
czy to mts czy eibach do serii amor to i tak będzie "kupa" z jazdy :D

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pt mar 22, 2013 17:49
autor: Shmatan
fisitko, nie warto - kup dowolne używane springi, a na następny sezon i tak zainwestujesz w gwint lub kupisz konkretny kit.

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: sob mar 23, 2013 13:09
autor: siwy17tg
czy sprężyny takie jak podał kolega http://moto.allegro.pl/vw-golf-iv-audi-" onclick="window.open(this.href);return false; ... 16958.html podejdą pod golfa IV kombi???? bo nie ukrywam że planuje na wiosnę troszkę posadzić niżej mojego MK IV i kompletnie nie wiem jakie sprężyny kupić do seryjnych amorków.... felga dosyć mała bo 16"

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: ndz mar 24, 2013 16:23
autor: fisitko
mam opcje kupić okazyjnie prawie nowe springi H&R a z tego co czytam to ludzie zadowoleni z jazdy na nich
na gwint nie będę zrzucał na bank bo używam wszędzie auta i musi pozostać w miarę "normalny" komfort
teraz pytanie czy na pewno podejdą mi sprężyny H&R od Audi A3 silnik ASZ (130hp) i czy GOLF mi ładnie siądzie o te 30mm?

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: pn mar 25, 2013 11:30
autor: szakulvip
fisitko pisze:czy GOLF mi ładnie siądzie o te 30mm?
tego nikt Ci nie zagwarantuje co do mm, tym bardziej że podajesz, że są dedykowane do a3 porównaj sobie masy osi obu aut i sam możesz wysciagnać wnioski

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: śr mar 27, 2013 22:23
autor: patryk173
Witam. Porównując seryjne amory + sprezyny eibach sport line(ok -50mm) do amorow mts technik + ta sama sprezyna ile mts bedzie nizszy? Chodzi mi o przod :grin:

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: sob mar 30, 2013 03:05
autor: golf3dawid
Dobry temat dla mnie :)

Wiem , że każy pomyśle że głupie pytanie itp itp , pewnie sam się z tego będę śmiał za kilka miesięcy ale muszę spytac :D Tak samo bałem się 17.. i profilu 45 pytałem , oglądałem , w końcu po pierwszej jeździe byłem pozytywnie zaskoczony ,myslalem ze profil 45 to jest nie wiem jakas bariera , ze trzeba wolno jezdzic itp itp :) Wiadomo to nie balon 195/60 ale da się normalnie jeździć , jest tylko delikatnie twardziej :)

Do rzeczy

Pod postem 3 fotki jak wygląda auto , mam fajne felgi które maja potencjal ale... nie ma efektu bo auto jest za wysoko . Trzeba cos z tym zrobic , autem robie okolo 2000km miesiecznie , wiec musi byc jakis tam komfort .

Gwint jak narazie odpada chyba , głownie chce sprezyny lecz jest jedna rzecz ktorej sie boje :) Czy przy -40/-30 gdy zapakuje sie samochod tyl nie bedzie ocieral ? Czytalem wasze posty i nie powinien ,w koncu obnizajaca sprezyny sa troszke twardsze od ori :)

Druga opcja to KIT , tylko ze koszta sa wieksze i przypuscmy kit -60/-40 kupuje i nie mam regulacji , -60 jest juz troche sporawo jak na przod , w zime moze byc lipa . A jak sie ma , porownujac do sprezyn ze gdy na kicie zapakuje auto ono ine siadzie na tyle by ocieralo ? :)

Moze i pytania banalne , ale wole sie dwa razy upewnic niz stracic kase ktorej juz w pewnej czesci nie odzyskam a jak narazie jestem uczniem wiec ciezko :) Z drugiej strony fajna felga ktora dzieki obnizeniu moze zyskac na wygladzie .

Aha :) Ja nie oczekuje szurac czymkolwiek , dla mnie bedzie super jesli nie bedzie szpar miedzy opona a blotnikiem , ze bedzie ona duzo mniejsza niz na fotkach .

Fotki tylko takie , porobie moze lepsze :) nie wiedzialem ze bede je umieszczal w tym temacie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: sob mar 30, 2013 11:38
autor: patryk173
Kup sobie sprezyny eibacha pro kit i ewentualnie amorki mtsa na przód. Nic nie bedzie zacierac i bedzie sie fajnie jezdzic. Jak dasz same sprezyny to tył moze siasc nizej niz przod, a jak dasz do tego amorki skrocone na przod powinno sie ladnie wyrownac :bigok:
ps. Fajne te felgi masz

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: sob mar 30, 2013 15:50
autor: Shmatan
Kup same sprężyny pojeździsz sezon i kupisz gwint (miękki, np. fk).

To czy będzie tarło i jak siądze na springach to loteria zależna głównie od samych sprężyn - jak by tak przypadkiem jednak tarło na full załadunku do dołożysz odboja za 15zł i przestanie, a jak będzie przód wyżej to utniesz ćwierć zwoju z przodu i się wyrówna. Springi to sprawa przejściowa

[mk4] Gwint czy sprężyny do seryjnego koła?

: ndz mar 31, 2013 12:57
autor: szakulvip
golf3dawid pisze:Pod postem 3 fotki jak wygląda auto , mam fajne felgi które maja potencjal
nie potrzebnie zapychasz temat fotkami, wiadomo jak mk4 wygląda na serii, mam wrażenie, że chciałes pochwalić sie felami a do tego jest osobny dział.
golf3dawid pisze: A jak sie ma , porownujac do sprezyn ze gdy na kicie zapakuje auto ono ine siadzie na tyle by ocieralo ?
napisz o co ci chodzi ale tym razem w naszym ojczystym jezyku
golf3dawid pisze:dla mnie bedzie super jesli nie bedzie szpar miedzy opona a blotnikiem
do takich zamierzeń to tylko gwint.

Co do twojego tematu to samych sport spręzyn na serie amorki ci nie polecam, bo po roku będziesz musiał bulić na nowe amorki, gwintu nie chcesz, dlatego dla ciebnie rozwiązaniem będzie kit np eibach pro kit + amorki MTS i bedziesz zadowolony.
patryk173 pisze:Jak dasz same sprezyny to tył moze siasc nizej niz przod, a jak dasz do tego amorki skrocone na przod powinno sie ladnie wyrownac
jeszcze nie słyszałem, żeby komuś po założeniu samych sprężyn tył był niżej, po drugie nie ma amorków skróconych są ale o skróconym skoku i to nie ma nic wspólnego z obniżeniem tylko z charakterystyką pracy amora.
Shmatan pisze:jak będzie przód wyżej to utniesz ćwierć zwoju z przodu i się wyrówna.
nie słuchaj takich pseudo porad, kto o zdrowym umyśle doradza ucinanie zwojów? takie rady to możesz usłyszeć ale od podchmielonego "mechanika" z pod remizy :D