Strona 4 z 5

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: ndz kwie 08, 2012 13:04
autor: KoJ@K
Zapodaj od razu foto jak to wyglada. A cenowo jak to widzisz ? A na tyl jaki patent na sprezyny ?

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: ndz kwie 08, 2012 18:09
autor: -=RAFAL=-
jak wykonany zostanie jeden komplet dla mnie to zrobię fotki, podam cenę itp
na tą chwilę to czekam
na tył nic nie wykombinowałem - nie mam pomysłu

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn kwie 09, 2012 09:40
autor: KoJ@K
A material jakis konkretny ? Glowkuj nad tylem. ;D

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn kwie 09, 2012 10:37
autor: -=RAFAL=-
materiał nie przemakalny - będą testy
-derma
-eko skóra
-naturalna skóra
-brezent

być może coś jeszcze z tej palety będę dobierał
http://www.tatonka.pl/index.php/firma/6-materiay" onclick="window.open(this.href);return false;

czekam aż moja mama przyjedzie ze świąt to ją poproszę o uszycie i dobranie odpowiedniego materiału - jest krawcową a więc siedzi w temacie bardziej niż ja.

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: sob mar 16, 2013 06:20
autor: KoJ@K
Tak se siedze i myślę z rana, jakby tak zabezpieczyc gwint Plastidipem, co by to było i jak się sprawowało ?! :-k

Re: [all vw] zabezpieczenie gwintu

: ndz mar 17, 2013 12:51
autor: Yaro1981
KoJ@K pisze:Tak se siedze i myślę z rana, jakby tak zabezpieczyc gwint Plastidipem, co by to było i jak się sprawowało ?! :-k
budowlana folia w płynie dużo lepsza i tańsza

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: ndz mar 17, 2013 17:07
autor: -=RAFAL=-
tylko, że budowlana jest bardzo płynna i 90% jej spłynie zanim przylgnie do amora

wydaje mi się, że smarowanie gwintu jakimiś farbami, i innymi mazidłami to kiepski pomysł bo jest to na tyle skomplikowany element że ciężko będzie wydłubać niepożądaną farbę czy inny specyfik

ja uszyłem sobie takie pokrowce ze specjalnego wojskowego materiału który jest powlekany gumą od środka i nic nie ma prawa przemiękać a tym bardziej gromadzić się syf na lagach czy na gwincie

viewtopic.php?f=119&t=503462" onclick="window.open(this.href);return false;

jak by ktoś chciał to śmiało pisać

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: ndz mar 17, 2013 20:18
autor: KoJ@K
-=RAFAL=-, a widziales kiedys tego plasti, lub miales okazje dotknac go jak zaschnie? Jest forma takiej gumowej powloki, z ktora w razie checi i potrzeby nie ma problemu z zerwaniem tego. A przez te Twoje pokrowce nic faktycznie nie wlatuje do srodka, sprawdzales to? :chytry: a jak wyglada sytuacja z tylem w mk4 ?

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn mar 18, 2013 01:31
autor: lukasz3001
pokrowiec mowisz ale jak cos jakims cudem wpadnie to juz nie wyjdzie i przy roznicy temperatur bedzie sie woda skraplac ktora zostanie pod pokrowcem

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn mar 18, 2013 09:01
autor: Shmatan
A ja znów podrzucam oklejanie taśmą duct tape - sam gwint i sprężynę smaruje wcześniej (zwykle ceramikiem), potem kleje od mocowań na przewody (tam gdzie nie smarowałem)\ aż do poduszki (końca sprężyny, talerzyka). Z tyłu zaś oklejam całą podstawę gwintowaną - poprzedniej wiosny po ściągnięciu taśmy nakrętki chodziły w palcach

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn mar 18, 2013 10:02
autor: KoJ@K
Shmatan, i jak zdjales tasme to amor byl suchy, czysty, nie bylo tam jakiegos piasku itp? To pytanie kieruje tez do-=RAFAL=-, jak po zdjeciu pokrowcow wygladaja amorki? Woda jest taką mendą, ze wszedzie wlezie...

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn mar 18, 2013 17:55
autor: -=RAFAL=-
dipplastem się bawiłem a więc wiem co to jest, jak się nakłada, jak się zrywa itp itd zrywałem cienką warstwę jak i grubą. widziałem też co się dzieje jak kawałek zacznie odłazić (w przypadku amorów to sporo syfu i kamyczków leci z pod kół).

jeśli chodzi o pokrowce to owszem testowane były przez prawie rok czasu - co prawda na zupełnie innej marce (nie vw) ale zdały egzamin. auto używane na co dzień (w słoneczne dni i deszczowe). wszystko było OK, po zdemontowaniu cały amor był czysty, nic nie było zardzewiałe- nie było nawet nalotów rdzawych - zawiecha zwykła nie inox), nakrętki pięknie się kręciły. co do wody to ciężko mi powiedzieć ale jeśłi amor był czysty i suchy to obstawiam, że nie dostała się. jeśli chodzi o tył z mk4 to nie mam pojęcia jak go zabezpieczyć - ochraniacze się do "normalnych" amorów - lag.

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: pn mar 18, 2013 18:38
autor: Shmatan
KoJ@K, miejsca gdzie taśma była przyklejona do kolumny troche narosły klejem, ale jak pisałem fragment gwintowany i sprężynę smarowałem smarem przed oklejaniem, przez co z taśmy robił się taki pokrowiec montowany tylko na górze i na dole na kleju z taśmy.

Odpowiadając na pytanie - amorek był czysty, suchy i możnaby nawet bez osłon tłoczyska jeździć;]

[all vw] zabezpieczenie gwintu

: wt mar 19, 2013 00:52
autor: KoJ@K
Jak mi dojdzie gwint to na przód chyba sobie wykombinuje te pokrowce, a tył dam tak jak miałem, czyli smarem grafitowym + obkleję jeszcze tak jak Shmatan, pisze.