co sądzicie o takim gwincie

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Alex299
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 21, 2008 22:55
Lokalizacja: Pleszew

doradzcie

Post autor: Alex299 » sob sie 23, 2008 20:46

Ja też zastanawiałem sie nad tym gwintem.....QAP

ale doradzcie mi czy nie lepiej kupic ten gwint czy moze inne amortyzatory plus sprezyny...chce obnizyc auto o 2-4 cm



Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » sob sie 23, 2008 21:55

Alex299, lepiej lepszy kit, wg mnie ten gwint to kupa!! i nie pisze "bo słyszalem" tylko z tego co mialem okazje na wlasne oczy zobaczyc... no chyba ze ktos preferuje miekkie skrzypiace zawieszenie to polecam!



Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Post autor: Fredi88 » sob sie 23, 2008 22:02

Alex299 pisze:chce obnizyc auto o 2-4 cm
heh do takich rzeczy sie gwintu nie kupuje ;)



Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » sob sie 23, 2008 22:32

MAPET pisze:melon napisał/a:
- DZIĘKI ZASTOSOWANIU WZMACNIANYCH SPRĘŻYN O MNIEJSZEJ ŚREDNICY ZWOJU - MOŻNA SPOKOJNIE MONTOWAĆ SZERSZE OPONY A TAKŻE ALUFELGI Z SZERSZYM RANTEM BEZ OBAW O OCIERANIE OD WEW. STRONY.

hehe dam 9 cali i et 30 i bedzie obeciearac nei ma bata :) to typowo jak w innych gwintach przeciez jest
Zgadza się , w gwintach większe szanse o obcieranie felgi o sprężynę lub śruby .

PozdraVWiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

Kuman

Post autor: Kuman » sob sie 23, 2008 22:39

jedrekk, A możesz się konkretniej wypowiedzieć co do przodu ? Chowa się nawet co Cupline etc? Może skusiłbym się tymczasowo na ten gwint ale z drugiej strony szkoda pakować kasę w coś co jest określane "kupą". Na betonie mi nie zależy,generalnie to oczekuję żeby przelatało max sezon.



Awatar użytkownika
Fredi88
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1821
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 18:52
Lokalizacja: Hönigsberg
Kontakt:

Post autor: Fredi88 » sob sie 23, 2008 23:11

Kuman, to kup jakies gt cupline, ta technixa albo cos podobnego. Sprawdzone zawiasy, wiara na tym lata. A nowe ta technixy mati sprzedaje teraz za 860zl :)



Awatar użytkownika
Alex299
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 21, 2008 22:55
Lokalizacja: Pleszew

jakto nie uzywa

Post autor: Alex299 » ndz sie 24, 2008 09:31

czemu nie mozna uzywac gwintów do obnizenia 2-4cm....

powiedzcie mi co kupic zeby obnizyc o 2-4 cm... jakis zestaw 4 amorków i sprezyn do MKIII kombi i ile trzeba floty na to szykowac



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz sie 24, 2008 10:44

czemu nie mozna uzywac gwintów do obnizenia 2-4cm....
bo minimalne obnizenie to czesto ok 3 cm a poza tym jak skreci sie gwint na sama gore to nei dosc ze bedzie ci auto skakac jak pinpong i bedzie mega twarde - nie da sie prawie jezdzic...bo beda tak scisniete sprezyny ze nie bedzie co amortyzowac to amorki szybko się wyleją bo beda caly czas wysuniete
sprawdzone w kilku przypadkach


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » ndz sie 24, 2008 10:52

To jak swoje auto dam w dół z przodu o -60mm a z tyłu -40mm to jest szansa, że tył szybko padnie, tak? Czy przy -40mm to już spokojnie można dawać gwint?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Alex299
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 21, 2008 22:55
Lokalizacja: Pleszew

spoko!!!

Post autor: Alex299 » ndz sie 24, 2008 10:54

To jak to zrobic inaczej.... chce miec auto obnizone o te powiedzmy 4cm i w miare komfortowe nie znowu deska. Mam samochód do coodziennego uzytku wiec musi pokonac i jakis kraweznik i mulde na osiedlowych alejkach...


A widze ze MAPET jest z cz-wy ... spoko bo aktualnie tam studiuje i mieszkam...



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » ndz sie 24, 2008 11:06

To jak swoje auto dam w dół z przodu o -60mm a z tyłu -40mm to jest szansa, że tył szybko padnie, tak? Czy przy -40mm to już spokojnie można dawać gwint?
wszystko zaley od gwintu.. chodzi o to ze nie powienien byc na samej górze skrecony bo nie dasz rady tym jezdzic nawet bo to testowelem m.in u siebie... musisz dac min te 2 cm w dol od meijsca jak sie zaczyna gwint na amorku mysle ze ok te -50 np jestes w stanie osiagnac bo w sumei - 40 to bardzo malo i sadze e napewno zejdziesz wiecej jak zobaczysz -40 :)
To jak to zrobic inaczej.... chce miec auto obnizone o te powiedzmy 4cm i w miare komfortowe nie znowu deska. Mam samochód do coodziennego uzytku wiec musi pokonac i jakis kraweznik i mulde na osiedlowych alejkach...
to ew KIT czyli amorki i sprezyny sportowe
A widze ze MAPET jest z cz-wy ... spoko bo aktualnie tam studiuje i mieszkam...
chetnei pomoge i chetnei cos sprzedam hehe


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

TOMMy_VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 435
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 11:24
Lokalizacja: SY

Post autor: TOMMy_VW » ndz sie 24, 2008 11:20

No widzisz Mapet, bo ja się łamię... Moja zawiecha nadaje się już do wymiany i nie wiem co kupić, kit czy gwint... Przód max -60 i więcej nie, a myślisz, że tył -40 to mało?


[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].

Awatar użytkownika
Alex299
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw sie 21, 2008 22:55
Lokalizacja: Pleszew

no własnie

Post autor: Alex299 » ndz sie 24, 2008 11:23

ogladałem na twojej stronce ... zawieszenia było chyba za 899zł do kombika ... tylko jak to bedzie jezdzić.... miałem juz MKII z zawieszeniem jak deska i juz wiecej nie chce :ass: ... MKIII kupiłem niedawno i zawieche i tak musze wymienic... bu juz skacze... wiec odrazu wsadze lekko obnizone... podajcie jakis konkterny link to pasujacego zestwau...

[ Dodano: 24 Sie 2008 11:24 ]
no ja maksymalnie tak jak kolega powyzej...60/40



Awatar użytkownika
jedrekk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 860
Rejestracja: pn sty 22, 2007 08:44
Lokalizacja: południe

Post autor: jedrekk » ndz sie 24, 2008 11:50

co do przodu qap'a to nawet spoko twardosc ok, cos jak moj cupline, a co do tylu to chodzi mi o to ze auto sie buja, wiec nie ma szans zeby nie obcierało nadkoli o fele..

rozmawialem ostatnio na PW z ziomkeim z polski co tez ma ten gwint i ma te same objawy, miekki tył, i skrzypi...., ale jak nie masz szerokich felg i rzeczywiscie na sezon to mozna kupic i cos pokminic z tym skrzypieniem, bo jest to dobijające



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości