Strona 4 z 75

: czw cze 12, 2008 07:40
autor: MAPET
masz jakies fotki ;)?

: czw cze 12, 2008 20:45
autor: phanteon
Adek pisze:tył mam obnizony o -40 i mam felge 9cali z tyłu i ranty nie mam wycinanych i przy koplecie osub nic mi nie trze
To nie lepeij kita było trzeba kupic?Przy 40mm twardość pewnie ta sama a cena sporo niższa

: czw cze 12, 2008 20:59
autor: Adek
no może i taniej ale zawsze gwint to gwint moze kiedyś się zmieni felgę i bede chciał nizej i przy kicie by była pupa a tak pujdzie w duł :chytry:

: śr cze 18, 2008 22:24
autor: _bartex_
To teraz moja ocena sprężynek.

Jeździ sie o niebo lepiej, auto ładnie się trzyma, na zakrętach tak nie buja. Pierwsza wrażenia sa w porządku nie mam zastrzeżeń. Tak więc jakby ktoś szukal spręzyn w niewysokiej cenie i w miare twarde to polecam. Dla mnie wielki PLUS do MTSa :grin:

: czw cze 19, 2008 08:06
autor: waciak
Jeżdzę od miesiąca na kicie MTS -40 i jest bardzo fajnie :) Jest odpowiednio twardy :bajer: Polecam.

: czw cze 19, 2008 18:16
autor: vik316
ja latam od 2 dni na gwincie MTS...wrażenia narazie bardzo pozytywne, sztywno jest i dość twardo :bajer:

: sob cze 28, 2008 11:36
autor: Panther
dzisiaj zalozylem springi....musze przyznac ze fajnie sie jezdzi. Nie jest zbyt twardo ale jak potrzeba to sie robi sztywno...jak zrobie fotke to zamieszcze. Dzieki Mapet, jestem ze springow zadowolony... :bigok:

: ndz cze 29, 2008 23:36
autor: kogiro
a czy ktoś z łódzkiego ma to zawieszenie od Mapeta i ma chęć mnie przewieźć bo się zastanawiam nad kupnem gwintu..?? no gdyby ktoś z Warszawy miał czas i chęć to tez byłbym zainteresowany..

: śr lip 02, 2008 22:10
autor: MK_TRE
kogiro, ja juz nie dlugo bede smigal na gwincie wlasnie od naszego kolegi mapeta dzis mi go przywieziono mega szybko juz nie dlugo bedzie na golfie napisze wtedy jak pierwsze wrazenia

: sob lip 05, 2008 15:51
autor: Condi
Tyle tu pozytywów ze chyba sam skusze sie na zakup kita MTS, wydaje mi ze jest to lepsze rozwiazanie niz kupowanie uzywek np. na allegro :bajer:

: sob lip 05, 2008 22:09
autor: MK_TRE
kogiro, w tym tygodniu juz bedzie na golfie bo maly remont w chacie narobil mi opóznienie tak juz bym smigal ale warto bedzie poczekac :bigok:
Condi, tez mialem ten dylemat i wybór padl na gewinde bo jak tu sprawdzic gwint na allegro jak koles mieszka w drugim koncu polski heeee

: pn lip 07, 2008 00:00
autor: Spid3r
A zakładał może ktoś amorki MTS'a ze sprężynami Jamexa ?
Pytam, bo właśnie taki zestaw polecał mi gość w sklepie z Shift-R. Fakt faktem podliczył mi na około 1100, a tu widzę że jakby chcieć brać kit MTS to wyszłoby około 800 zł jeśli dobrze liczę, dlatego pytam. A interesowałoby mnie obniżenie 60/40 do mk2.

: pn lip 07, 2008 00:21
autor: MAPET
Spid3r pisze:a tu widzę że jakby chcieć brać kit MTS to wyszłoby około 800 zł jeśli dobrze liczę,
chyba 100 taniej! cos zle liczysz :D

: wt lip 08, 2008 22:08
autor: MK_TRE
radzilbym ci wziac calego kita od mapeta i bedzie tez taniej
MAPET, dzis zalozylem gwinta ale tylko na tyl zajelo mi to 3 godzinki ale wiekszosc tego czasu zajelo mi odkrecanie srub trzymajacych amory :grrr: :grrr:
kogiro, jutro bede mial juz calego gwinta na aucie wiec beda foty to sobie lukniesz tyl juz jest nizej o ok.60mm i wyglada zajebiscie :bigok: