Strona 4 z 14

: pn maja 18, 2009 21:22
autor: ector
Abest pisze:To ogolnie warto ten TA technix kupic?
mts jest w promocji za 999PLNów, ale ten TA Technix chyba nie jest taki zły, ja będę jakiś z nich brał pod koniec miesiąca, ale jeszcze nie mogę się zdecydować.

może ktoś mi powie o ile na max można obniżyć mts'a? jak jest np napisane 30/70, bo z tego co wiem, to TA Technix ma 120/100.

: pn maja 18, 2009 22:44
autor: MAPET
mts ok 120 jest bodajrze w temacie o MTS
mowa o mk2/3 corrado itp oczywiscie

: wt maja 19, 2009 11:45
autor: 2RaZ
Co do MTS-a to nie wiem bo mam TA Technix i max obniżenie jest -120mm/-120mm
Ale chyba w żadnym aucie jak dasz taki gwint to nie pojezdzisz po naszych idealnie gładkich drogach :D pozdro! :smoke:

: sob maja 30, 2009 18:09
autor: stonebridge69
A jakie wrazenia z jazdy i eksploatcji gwintu TA TECHNIX w MK1?Moze ktoś sie podzieli?

: pt cze 05, 2009 22:39
autor: smad vw maniak
ja mam kit Ta T i jestem zadowolony, jakie ceny są normalne jak na taki sprzęt tej klasy? mam u znajomego rabat moglbym załatwić pare tych gwintów za 950zł z paragonem itp nówki ale czy to korzystna cena czy nie?

: ndz cze 07, 2009 22:46
autor: 2RaZ
no ja kupiłem za 900 z rabatem tez u ziomka i jak na gwint to taniej chyba nie znajdziesz.
nie jest to sprzet z najwyzszej półki ale stosunek jakość-cena bardzo dobry!

: pt cze 12, 2009 15:27
autor: LyszyK
ja już smigam moim sex_enem drugi rok i wszystko ok .. dobrze wybiera dziury, mógłby być delikatnie twardszy bo na dużej chopie łapie wahaczami o asfaltt :grrr:

: wt gru 01, 2009 18:40
autor: sol18
witam a co myslicie o tym http://moto.allegro.pl/item790041542_za ... ml#gallery czy fajnie mi to przyglepi golfa i mam jeszcze takie pytanie od kad sie mierzy ta wysokosc auta jak jest np -35mm-85 to jak od nadkolado opony????

: wt gru 01, 2009 19:43
autor: sas_gti
jest to prześwit więc od gleby do najniższego punktu podwozia - tak to teoretycznie wygląda.

: śr gru 09, 2009 10:37
autor: fosa!
pytanie do osób jezdzacych na gwincie ta-technix:
czy na łatanym lub pofałdowanym asfalcie oraz studzienkach, ktore sa zbyb wystajace lub zbyt schowane słychac takie odgłosy jakby amor dobijał ? (przod)
na innych nierównosciach wszystko ładnie wybiera i nie mozna mu nic zarzucic złego,dobrze trzyma i takie tam.
przypadłosc sprawdzona na dwóch identycznych samochodach z tym zawiasem na takim samym obnizeniu.
czy to wina amorków (nowe w obu przypadkach) czy spotykajacych sie zwojów sprezyn?
dodam za na gwincie AP cos takiego nie wystepowało.

: wt mar 16, 2010 23:34
autor: kozak
Hej, mam pytanie, zalozylem gwinta technixa, na razie sam tył, skrecony do polowy (sprezyny pomocnicze scisniete na maxa) i strasznie podskakuje, jak ping-pong, czy te zawieszenia tak maja ? czy moze po zalozeniu przodu to sie uspokoi ? jakby zdjac te sprezyny pomocnicze to bedzie bardziej miekko ?

dodam, ze gwint jest nowy, bo slyszalem, ze podobno musi sie ulozyc.

Pzdr

: śr mar 17, 2010 19:44
autor: ChabczaN
kozak, twarda zawiecha, bedzie podskakiwac jak ping-pong. załóż przod i zobaczysz ze po czasie sie przyzwyczaisz a mozliwe ze sie usiadzie :P
wyciagniecie pomocniczych nie ma nic wspolnego z twardoscią.

: śr mar 17, 2010 23:40
autor: kozak
Pojezdzilem dzisiaj troche i w sumie tragedii az takiej nie ma, troche auto uskakuje na duzych poprzecznych nierownosciach.

A jakby wyjac pomocnicze, to wtedy glowna sprezyna powinna sie troche rozciagnac, nie powinno byc wtedy bardziej miekko ?

: czw mar 18, 2010 19:05
autor: herbiasty
ja smigam bez pomocniczych (wymuszone kolami), i zadnej roznicy po wywaleniu nie odczulem.. sprezynki pomocnicze dzialaja wtedy jak dzwigasz auto na lewarku, zebyby sprezyna nie uciekla :)