opinie o produktach MTS-technik

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » sob wrz 12, 2009 20:55

Jak na razie zrobiłem coś koło 150km wiec mam nadzieje, ze sie jeszcze ułoży ale w tym sensie, ze przód opadnie.;



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob wrz 12, 2009 20:58

ulozy sie napewno troszke
ale tez trzeba mies wiadomosc ze czesto gesto VW ROBIL UATA GDZIE W SERII PRZOD WYZEJ STOI JAK TYL i po zastosowaniu kita -40 na obie osie to tak moze wygladac

ale powinno sie jeszcze ulozyc chyba ze masz LPG :)

no i kumplowi po ok 2 tys km siadlo...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » sob wrz 12, 2009 21:06

Może i tak, ale własnie w serii wyrażnie tył stał wyżej od przodu, dlatego takie moje zdziwenie ze az tyle usiadł tył. Nie nie, LPG do TDI?? Haha, nigdy w zyciu, nawet do benzyny bym nie włożył LPG więc gaz odpada. Zobaczymy jak bedzie za 1 tys. km :bigok:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob wrz 12, 2009 21:18

AJM pisze:Nie nie, LPG do TDI??
nie napisales to skad moglem wiedziec... pytam
w serii po latach to sie rozne rzeczy dzieja u mojego ojca tez tylk tak wtsal ze szok :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » sob wrz 12, 2009 21:25

Mam jednak nadzieje, ze troche jeszcze opadnie a jak nie to trudno, i tak bede szczesliwy z tego co mam , na prawde zestaw jest super, moze to zbyt szybko na taką opinie, ale takie właśnie jest moje zdanie :grin:



Driveer
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: pt maja 08, 2009 11:53
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Driveer » wt wrz 15, 2009 00:10

A CZY KTOS DYSPONUJE FOTKAMI JAK WYGLADA GOLFIK IV PO ZALOZENIU TEGO ZESTAWU 35/35?? JEZDZE NA 17" I TAKA ZMIANA W ZAWIESZENIU BY MI SIE PRZYDALA. MAPET, A DLA FORUMOWICZOW MASZ TAKA SAMA CENE JAK DLA ALLEGROWICZOW??
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 07:43 przez Driveer, łącznie zmieniany 1 raz.


MÓJ GOLFIK ZAPRASZAM DO OCENY
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=262654

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt wrz 15, 2009 07:44

Driveer, nie pisz duzymi...
co do ew zakupów pisz w dziale gielda oferty specjalne lub na pw najlepiej
pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

AJM
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:45
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: AJM » wt wrz 15, 2009 17:58

Driveer, tu sobie zobacz jakto wygląda mniej wiecej z tym, ze na felgach 16"
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony wt wrz 15, 2009 18:01 przez AJM, łącznie zmieniany 1 raz.



Tomek77-89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: wt lip 01, 2008 21:51
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: Tomek77-89 » śr wrz 16, 2009 13:22

U mnie tak wygląda -35\-35
Obrazek



axit
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 15, 2009 12:46
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: axit » sob wrz 19, 2009 18:50

sikor_golf pisze:Przekopałem wiele wyszukiwarek, i niestety nic nie wiadomo o producencie
MTS Technik ? Skąd ta firma jest? Jaka jest specyfikacja amortyzatorów np?
Zero opinii na zagranicznych stronach, jedna tylko firma w PL sie zajmuje dystrybucja i MAPET.
Coś tu dziwnego jest z tymi MTS Technik... może sie ktoś wypowie kto na tym jeździ?
Jakieś dwa lata temu z MTstechnika zakupiłem komplet springów - tylko że do Nubiry. Miały dać przód -40 mm powstało -20 mm (nie wiem tylko czy te seryjne nie były już wytłuczone). Ale twardość mnie zaskoczyła pozytywnie.



Awatar użytkownika
_Marcin_
Fire and Ice
Fire and Ice
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 24, 2007 12:36
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: _Marcin_ » sob wrz 19, 2009 19:42

AJM pisze: 35/35 mts technik
Jedyny problem jaki wynikł to taki, ze tył dosyć sporo usiadł a przód mniej, teraz tył stoi ok. 1 -1.5 cm niżej od przodu. I tu moje pytanie, czy przód sie jeszcze ułozy i usiądzie troche czy nie zawsze to następuje?
Nie wiem jak w kitach do MKIV ale ja do mkII dostałem taki kit że tylny amortyzator ma kilka pozycji na zamontowanie talerzyka pod sprężynę. Po przymiarkach stwierdzilem ze obniżenie np ja mam -60mm na sprężynie i mam założony ten talerzyk na drugiej pozycji od góry i tył siadł o około 75-80 mm w stosunku to tego co miałem wcześniej. A jak talerzyk był dwie pozycje niżej to tył właśnie stał niżej niż przód, teraz optycznie jest równo.

Co do samego kitu MTS - zakupiłem u Mapeta, akurat mi auto po pomiarach (szczyt nakladki na błotniku) usiadło przód 7cm a tył wspomniane wyżej 8cm. Mam takie pytanie w związku z tym, która cyfra na sprężynie definiuje obniżenie - ostatnia? bo na przednich springach jest 7 a tylnich 6.



Awatar użytkownika
melon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 562
Rejestracja: sob paź 23, 2004 11:23
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: melon » ndz wrz 20, 2009 21:12

Cały czas jezdziłem w swoim mk2 na kicie Formel-K -80/-80 i zadko kiedy miałem problem z utrzymaniem auta na drodze( koleiny itp)

Dzis założyłem gwint MTS Technics podwyzszony na maksa ile sie dało.
Sprawa jest nastepująca :

- jadąc (przyspieszając ile fabryka dała) po prostym odcinku drogi z koleinami itp autem rzuca z lewego na prawy.Podejrzewam ,ze tu moze być winna zbierznośc.

- przypspieszając na zakręcie dość mocno i nastepnie na wyjściu z zakretu hebel w podłoge tył auta chce wyprzedzic przod

Opony były rozgrzane dośc mocno z heblami i korektorem siły hamowania na 10000% wszystko ok.

Dodam ,ze na kicie takich objawów nigdy nie miałem tylko ,ze było za nisko i padło na MTS.

Czy jest jakis sposób na zrobienie cos z tylnym zawieszeniem ,zeby nie stakało jak piłka kałczukowa? Czy to są uroki zawieszenie gwintowanego?


[img]http://forum.vwgolf.pl/images/photos/d9acee05471a6c296a0c6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Post autor: marcinas1983 » ndz wrz 20, 2009 22:18

_Marcin_ pisze:Nie wiem jak w kitach do MKIV ale ja do mkII dostałem taki kit że tylny amortyzator ma kilka pozycji na zamontowanie talerzyka pod sprężynę.
w mk4 masz osobno amortyzator i osobno sprężynę. Więc nic takiego nie zrobisz :)


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

trava
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lut 16, 2009 23:37
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: trava » pn wrz 21, 2009 21:53

Hej
Dziś doszły do mnie mts'y do mojego mk III.
Jest to 2.0 8V 20Jahre Edition 115KM AGG z 97 roku.

Fabrycznie, wg vid decodera - zawieszenie "standart" . Przez stronę venom zamówiłem kit 20/15 do 2.0 GTI.

Montujemy i pierwsze zdziwienie - tylne mtsy są sporo za krótkie (ok 50mm różnicy przy starych) - niby ok, ma być niżej, ale o 15mm (i czy to nie sprężyny za to odpowiadają?).

Po montażu okazało się, że cały golf słownie leży na glebie, przód jest w negatywie (z czego prawa strona wyraźnie mocniej) a tył po ruszeniu smaży opony, bo obcierają.

Z tyłem jutro będziemy walczyli, na amortyzatorach jest 5 nacięć i może uda się je ustawić tak, by nie obcierała opona (215stki na 16' bbs).
Ale co zrobić z przodem? W mkIII nie ma regulacji a negatywy jak diabli : /
I podczas jazdy auto ściąga w lewo jak szalone.

Oczywiście auto zostało w warsztacie.

Skąd tak ogromna gleba, negatywy i obcieranie? Zapewniono mnie, że to amory do tego modelu..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości