Strona 29 z 226

Air Ride

: pt paź 22, 2010 21:06
autor: lukas.g60
fiu fiu,to juz wyzsza szkoła jazdy hehe,a po co ci to??Tak zeby miec czy jak?

Air Ride

: pt paź 22, 2010 21:20
autor: xxl24h
Nie żeby zobaczyć czy jeszcze da się w warunkach domowych trochę poprawić zawieszenie pneumatyczne żeby było szybko komfortowo i użytecznie. Ale to grubszy całościowy projekt modyfikacji całej fury. :helm: A na pewno ten system poprawi stabilność w zakrętach i uchroni podwozie przed przecierką. Oczywiście ręczne sterowanie też będzie i regulacja wysokości osiami. :okej:

Air Ride

: pt paź 22, 2010 21:34
autor: lukas.g60
ja tam mam na 2 zaworach i jest ok,choc nie powiem w zakretach niby chuśta(ja tego nie czuje ale kumpel jechal za mna i mowił) teraz bede robil drugi na zaworach 1/2 calowych juz na 8śmiu wiec ciekawe jak to bedzie.Luknij na accuair,w uk jest modny ten zestaw,zakalda sie tam takie ciegna na wachacz i na belke i robioa one za czujniki.

tu masz swoj system http://www.accuairsuspension.com/produc ... _tpad.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Air Ride

: sob paź 23, 2010 17:18
autor: xxl24h
Tak tylko nie piszą jaki ma system stabilizacji a tu zonk bo ma na cztery koła i wątpię żeby to był system aktywny on tylko wyrówna koła przy obciążeniu a w zakrętach nie będzie się spisywał rewelacyjnie. A ja robię to ciut inaczej bo przód będzie stabilizował czyli 4 zawory na 2 koła i 2 czujniki wychylenia wahaczy a tył z 2 zaworami będzie sterował wysokością a będzie się dostosowywał do przechyłu samoczynnie i tylko jeden czujnik na środku przez co jak wiedziesz na górki kołami po przekątnej to samochód nie zawiśnie. Przód zachowa wysokość wahaczy a tył dopasuje się do nierówności!

Air Ride

: ndz paź 24, 2010 12:26
autor: 1 6 D
Ja mam u siebie z tyłu rękawy a z przodu bałwanki. Różnica jest zakres ciśnień, przód na maksa w górze potrzebuje 5-6 bar(bałwanki) a tył 3,5 bara(rękawy)

Air Ride

: czw paź 28, 2010 11:06
autor: szuan
Obrazek
takie coś udało mi się dostać :food: 100pln/szt. mały skok ale przynajmniej średnicą pasuje do b4.

ps. w sklepie mnie *#cenzura#* z poduchami i je sprzedali, a mialybyc odlozone bez okuc ale z tymi pierscieniami i pytanie, czy jest mozliwosc dostac gdzies te pierscienie, czy uderzyc w waiss'a i kupic poduchy z pierscieniami bez okuc?

Air Ride

: czw paź 28, 2010 17:14
autor: xxl24h
szuan może u tego gościa spróbujesz http://allegro.pl/miech-poduszka-balwan ... 77573.html? I możesz jeszcze u tego ale on ma same poduchy http://allegro.pl/miech-poduszka-podnos ... 16038.html. Jak by co to od jutra chyba będę miał nadmiar mosiężnych kolanek ma 1\8 cala, wąż 6 mm po 4zł sztuka.

Air Ride

: czw paź 28, 2010 18:19
autor: M@rtin
Okucia tył gotowe. Zero cięcia, sztukowania itd.

Obrazek

Air Ride

: pt paź 29, 2010 20:45
autor: dawid018
a czy ktoś wykorzystywał kompressor od klimy do pompowania powietrza w air?? widziałem takie rowiązanie gdzieś w googlach

Air Ride

: pt paź 29, 2010 21:57
autor: szuan
a do b4 limo coś takiego sie składa w wolnym czasie 8) - tył.
Obrazek
dotoczyć tulejki na amor + dodatkowy dekiel na góre z uszczelniaczem i można zakładać.

Air Ride

: pn lis 01, 2010 23:31
autor: Psh
Czy przy wyborze bałwanek/rękaw kierujecie się tylko wygodą montażu? co lepiej sprawdza się w air. Mam w planie użyć 4szt. bałwanków 2 lub 3 komorowych, z tym, że u mnie występują 4 mcphersony. Czy wymagania co do wartości ciśnienia w układzie bardzo wzrosną przy poduchach 3 komorowych względem 2? pozdrawiam i powodzenia przy modach.

Air Ride

: wt lis 02, 2010 00:22
autor: lukas.g60
chyba spadną,ja mam u siebie bałwanki 2 komorowe i max co moge zrobic/podniesc to 9,5 bara na dwie poduszki,z 3 komorową chyba przy tej wartosci stał by duzo wyzej.

Air Ride

: wt lis 02, 2010 18:50
autor: Psh
Czyli 3 komorowe bałwanki mniej obciążą (zmuszą do ciągłości pracy) kompresor niż 2 komorowe bądź rękawy?

Air Ride

: śr lis 03, 2010 01:26
autor: lukas.g60
rekawy nie wiem,ja musze w 2komorowe dmuchac ostro,przy jednym kompresorze i tak dziw ze jeszcze sie nie spie6olił