Strona 28 z 75

: czw wrz 03, 2009 22:29
autor: MAPET
MłodyGT, ale ty chyba mowisz o mk3 a wallec o mk4

: pt wrz 04, 2009 08:03
autor: Bolo GTI
Ma ktoś może ten kit -60/-35 w MK3? Planuje zakupić, ale boję się troszkę, że będzie za nisko. Jedno auto mam na gwincie i wystarczy, drugie ma być troszkę bardziej nadające się do jazdy :D
Jest ktoś w stanie mi pomóc, bo muszę już zamawiać zawias, bo aktualny się w ogóle nie nadaje..

: pt wrz 04, 2009 16:15
autor: marcinas1983
Bolo GTI, masz na poprzedniej stronie mk3 carrion'a na kicie -40/40 więc ja na Twoim miejscu bym się poważnie zastanowił nad tym co Ty chcesz kupić.... bo może się okazać, że będziesz szurał przodem po ziemi. Ja miałem mk3 GT założone springi Eibacha -40 do tego na przodzie amory MTS'a co dało łącznie -50 i czasem udawało mi się przyhaczyć wózkiem przedniego zawieszenia :P . Chyba, że... carrion'a kit jest obniżający od tego co GTI miało czyli od -20mm seryjnie obniżył 40mm i w sumie wyszło -60mm. Niech się lepiej MAPET, wypowie :)

: pt wrz 04, 2009 17:48
autor: carrion
marcinas1983 pisze:Chyba, że... carrion'a kit jest obniżający od tego co GTI miało czyli od -20mm seryjnie obniżył 40mm i w sumie wyszło -60mm.
Na to wygląda. Ale i tak jest w sam raz jak dla mnie. Choć przed zimą pewnie wsadzę gumy w springi, żeby chociaż ciut wyżej poszedł.

: ndz wrz 06, 2009 10:39
autor: _zakix_
marcinas1983 pisze:Bolo GTI, masz na poprzedniej stronie mk3 carrion'a na kicie -40/40 więc ja na Twoim miejscu bym się poważnie zastanowił nad tym co Ty chcesz kupić.... bo może się okazać, że będziesz szurał przodem po ziemi. Ja miałem mk3 GT założone springi Eibacha -40 do tego na przodzie amory MTS'a co dało łącznie -50 i czasem udawało mi się przyhaczyć wózkiem przedniego zawieszenia
Trochę rozbawił mnie ten koment :D

Bolo na co dzień lata na -100 i daje rade więc co to dla niego -50 czy tam -60 ;)

: ndz wrz 06, 2009 23:23
autor: MAPET
marcinas1983 pisze:miałem mk3 GT założone springi Eibacha -40 do tego na przodzie amory MTS'a co dało łącznie -50
ale to kupiles rozumiem specjalne amorki obnizajace?

carrion,
a co ty tam masz i co dokladnie brales?
aczkolwiek lezy ladnie tak powinno byc

do mk3 vento mk2 itp polecam brac przod nizszy niz tyl
np 60/40
bo w tych autach czesto przod jeest w serii wyzej i tak tez pozniej po obnizeniu...

: pn wrz 07, 2009 00:02
autor: _zakix_
MAPET pisze:do mk3 vento mk2 itp polecam brac przod nizszy niz tyl
np 60/40
bo w tych autach czesto przod jeest w serii wyzej i tak tez pozniej po obnizeniu...

Dobrze prawisz kolego. przy 40/40 tył wydaje się niżej od przodu

: pn wrz 07, 2009 00:54
autor: marcinas1983
MAPET pisze:ale to kupiles rozumiem specjalne amorki obnizajace?
niee... kupiłem zwykłe MTS'y, teraz do mk2 kupiłem amory MTS'a o niżej wspawanym kielichu pod sprężynę.
_zakix_ pisze:Dobrze prawisz kolego. przy 40/40 tył wydaje się niżej od przodu
jasne.... :)
Obrazek
Obrazek
moje byłe mk3 gdzie miałem zawieszenie -40/40 i jakoś tył był wyżej niż przód.... może to jakiś cud?? :)

Przód amory MTS'a zwykłe, tył standardowe gazowo/olejowe kayab'y . Po zamontowaniu zwykłych MTS'ow w porównaniu do amorów serii auto usiadło o 1cm dodatkowo. Wszystko na sprężynach Eibacha 40/40 lub 40/35 lub 35/35 ( różnie w necie je oznaczają ) .

A tu zdj. na springach Eibacha, ale z przodu seryjne amory... też tył nie jest niżej niż przód :P

Obrazek

: pn wrz 07, 2009 05:55
autor: carrion
MAPET pisze:carrion,
a co ty tam masz i co dokladnie brales?
aczkolwiek lezy ladnie tak powinno byc
Mam kit MTS 40/35. Ale pamiętam, że gadaliśmy kiedyś o tym, że do teGo dojdzie prawdopodobnie te 20mm, o które seryjnie obnizone jest GTI. Więc jest chyba tak, jak zauważył marcinas1983, , że koło 60/60 się zrobiło. Ale jest miód!

: pn wrz 07, 2009 07:50
autor: KriSSo
carrion pisze:że do teGo dojdzie prawdopodobnie te 20mm, o które seryjnie obnizone jest GTI
Nie !!!! Gleba jest zredukowana o te -20. Co Wy kurczę dodajecie? Jeśli zawias jest 40/35, to znaczy, że tyle siada. Jeśli GTI jest niższe o 15 czy 20 mm na starcie, to auto siądzie 40/35 MINUS te 15 czy 20 mm. Czyli GTI w rzeczywistości siądzie -20/-15, a GL siądzie 40/35, lecz oba będą na podobnej wysokości. A nie, że Wy sobie dodajecie heh. Jedynym wyjątkiem jest zawias, który jest dedykowany konkretnie do GTI, tylko i wyłącznie do GTI, wtedy siada tyle, ile podają, bo uwzględniają fabryczną glebę GTI.

: pn wrz 07, 2009 08:03
autor: MAPET
Po zamontowaniu zwykłych MTS'ow w porównaniu do amorów serii auto usiadło o 1cm dodatkowo.
moglo sciasc max dodatkowo kilka mm tylko bo porownywalem wysokosc wspawania kielicha z seria i MTS i jest max kilak mm roznicy wiec naowet 1 cm to za duzo cos ;)
KriSSo pisze:Jedynym wyjątkiem jest zawias, który jest dedykowany konkretnie do GTI, tylko i wyłącznie do GTI, wtedy siada tyle, ile podają, bo uwzględniają fabryczną glebę GTI.
no i sa wlasnie takie dedykowane do gti

: pn wrz 07, 2009 16:10
autor: carrion
KriSSo pisze:Jedynym wyjątkiem jest zawias, który jest dedykowany konkretnie do GTI, tylko i wyłącznie do GTI, wtedy siada tyle, ile podają, bo uwzględniają fabryczną glebę GTI.
No i taki zawias właśnie zakupiłem.

: pn wrz 07, 2009 16:18
autor: KriSSo
MAPET pisze:no i sa wlasnie takie dedykowane do gti
Ta, tylko (patrząc w katalog) te do GTI są w specyfikacji właśnie 20/15, a nie 40/35 czyli wzięli pod uwagę fabryczną glebę.

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 16:21 ]
Zatem ta wypowiedź nie trzyma się kupy, tym bardziej, że kupiłeś podobnież dedykowane do GTI?
carrion pisze:Mam kit MTS 40/35. Ale pamiętam, że gadaliśmy kiedyś o tym, że do teGo dojdzie prawdopodobnie te 20mm, o które seryjnie obnizone jest GTI.


[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 16:22 ]
Ok, mniejsza z tym. Luz.

: pn wrz 07, 2009 21:51
autor: MAPET
ale sa inne do 2.0 ktore tez nadaja sie do gti