: czw wrz 03, 2009 22:29
MłodyGT, ale ty chyba mowisz o mk3 a wallec o mk4
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Jest ktoś w stanie mi pomóc, bo muszę już zamawiać zawias, bo aktualny się w ogóle nie nadaje..Ma ktoś może ten kit -60/-35 w MK3? Planuje zakupić, ale boję się troszkę, że będzie za nisko. Jedno auto mam na gwincie i wystarczy, drugie ma być troszkę bardziej nadające się do jazdy
Na to wygląda. Ale i tak jest w sam raz jak dla mnie. Choć przed zimą pewnie wsadzę gumy w springi, żeby chociaż ciut wyżej poszedł.marcinas1983 pisze:Chyba, że... carrion'a kit jest obniżający od tego co GTI miało czyli od -20mm seryjnie obniżył 40mm i w sumie wyszło -60mm.
Trochę rozbawił mnie ten komentmarcinas1983 pisze:Bolo GTI, masz na poprzedniej stronie mk3 carrion'a na kicie -40/40 więc ja na Twoim miejscu bym się poważnie zastanowił nad tym co Ty chcesz kupić.... bo może się okazać, że będziesz szurał przodem po ziemi. Ja miałem mk3 GT założone springi Eibacha -40 do tego na przodzie amory MTS'a co dało łącznie -50 i czasem udawało mi się przyhaczyć wózkiem przedniego zawieszenia
ale to kupiles rozumiem specjalne amorki obnizajace?marcinas1983 pisze:miałem mk3 GT założone springi Eibacha -40 do tego na przodzie amory MTS'a co dało łącznie -50
MAPET pisze:do mk3 vento mk2 itp polecam brac przod nizszy niz tyl
np 60/40
bo w tych autach czesto przod jeest w serii wyzej i tak tez pozniej po obnizeniu...
niee... kupiłem zwykłe MTS'y, teraz do mk2 kupiłem amory MTS'a o niżej wspawanym kielichu pod sprężynę.MAPET pisze:ale to kupiles rozumiem specjalne amorki obnizajace?
jasne...._zakix_ pisze:Dobrze prawisz kolego. przy 40/40 tył wydaje się niżej od przodu
Mam kit MTS 40/35. Ale pamiętam, że gadaliśmy kiedyś o tym, że do teGo dojdzie prawdopodobnie te 20mm, o które seryjnie obnizone jest GTI. Więc jest chyba tak, jak zauważył marcinas1983, , że koło 60/60 się zrobiło. Ale jest miód!MAPET pisze:carrion,
a co ty tam masz i co dokladnie brales?
aczkolwiek lezy ladnie tak powinno byc
Nie !!!! Gleba jest zredukowana o te -20. Co Wy kurczę dodajecie? Jeśli zawias jest 40/35, to znaczy, że tyle siada. Jeśli GTI jest niższe o 15 czy 20 mm na starcie, to auto siądzie 40/35 MINUS te 15 czy 20 mm. Czyli GTI w rzeczywistości siądzie -20/-15, a GL siądzie 40/35, lecz oba będą na podobnej wysokości. A nie, że Wy sobie dodajecie heh. Jedynym wyjątkiem jest zawias, który jest dedykowany konkretnie do GTI, tylko i wyłącznie do GTI, wtedy siada tyle, ile podają, bo uwzględniają fabryczną glebę GTI.carrion pisze:że do teGo dojdzie prawdopodobnie te 20mm, o które seryjnie obnizone jest GTI
moglo sciasc max dodatkowo kilka mm tylko bo porownywalem wysokosc wspawania kielicha z seria i MTS i jest max kilak mm roznicy wiec naowet 1 cm to za duzo cosPo zamontowaniu zwykłych MTS'ow w porównaniu do amorów serii auto usiadło o 1cm dodatkowo.
no i sa wlasnie takie dedykowane do gtiKriSSo pisze:Jedynym wyjątkiem jest zawias, który jest dedykowany konkretnie do GTI, tylko i wyłącznie do GTI, wtedy siada tyle, ile podają, bo uwzględniają fabryczną glebę GTI.
No i taki zawias właśnie zakupiłem.KriSSo pisze:Jedynym wyjątkiem jest zawias, który jest dedykowany konkretnie do GTI, tylko i wyłącznie do GTI, wtedy siada tyle, ile podają, bo uwzględniają fabryczną glebę GTI.
Ta, tylko (patrząc w katalog) te do GTI są w specyfikacji właśnie 20/15, a nie 40/35 czyli wzięli pod uwagę fabryczną glebę.MAPET pisze:no i sa wlasnie takie dedykowane do gti
carrion pisze:Mam kit MTS 40/35. Ale pamiętam, że gadaliśmy kiedyś o tym, że do teGo dojdzie prawdopodobnie te 20mm, o które seryjnie obnizone jest GTI.