Strona 25 z 226

: ndz lip 11, 2010 22:26
autor: caro86wlkp
przeczytałem cały temat jednym tchem i nie znalazłem odpowiedzi na pare pytań.
1. czy w razie awarii kompresora i braku powietrza można jechać na air ride bez powietrza?
2 co zrobić jak bez powietrza jest za nisko?
3. jaki jest komfort jazdy na air ride w porównaniu do seryjnego zawieszenia? twardsze?
4. czy amortyzatory mts nadają sie do air ride? mają wyciągane wkłady?
5. czy są jakieś przeciwwskazania do jazdy na air ride w zimę?

: pn lip 12, 2010 07:55
autor: Piter_NS
Wg mnie:
caro86wlkp pisze:1. czy w razie awarii kompresora i braku powietrza można jechać na air ride bez powietrza?
Jeżeli brak powietrza dotyczy poduszek to raczej będzie to praktycznie niemożliwe ponieważ auto na wszelkich nierównościach zaczyna podskakiwać na oponach i nie ma żadnej amortyzacji (tak jakbyś jeździł bez sprężyn.
caro86wlkp pisze:2 co zrobić jak bez powietrza jest za nisko?
Można tak zamocować poduszki aby nie było za nisko.
caro86wlkp pisze:3. jaki jest komfort jazdy na air ride w porównaniu do seryjnego zawieszenia? twardsze?
Raczej jest twardsze ale to zależy od tego jakie zastosujesz amortyzatory i na jakim ciśnieniu będziesz je eksploatował (mój AirRide jest na amorkach Koni a ciśnienie ok. 2-2,5 atm)
caro86wlkp pisze:4. czy amortyzatory mts nadają sie do air ride? mają wyciągane wkłady?
Jak się nie mylę to ktoś w PL ma pneumatykę opartą o amorki MTS ale jak się to sprawuje to nie mam pojęcia.
caro86wlkp pisze:5. czy są jakieś przeciwwskazania do jazdy na air ride w zimę?
Układ powinien być dobrze osuszony z wody aby nie doprowadzić do zamarznięcia jej w przewodach. (nie są to jakieś ogromne ilości ale zawsze się wytrąca woda w wyniku różnic temperatur)

: czw lip 15, 2010 07:44
autor: mcgiwerr
A ja mam pytanko.Ktos chyba poruszal juz ten temat na forum ale czy ktos uszczelnial kiedys poduszke na amorku od gwintu?? Moze wiecie jak to zrobic co by wytrzymalo??

: pt lip 16, 2010 11:47
autor: zorro74
witam szanowne grono,na codzien poruszam sie vw T3 ,i mysle o zamontowaniu air raida do busika czy wogóle jest to mozliwe chodzi mi o wykonanie ,bo wiadomo z tyłu mam osobno sprezyna osobno amorek,przód mam amortyzator w sprezynie nie mcperson,prosze o ustosunkowanie sie do moich pytan i czy wogole jest ktos w pl kto mogłby mi to przerobic?pzdr

: pt lip 16, 2010 11:49
autor: eMTi
zorro74, powiem Ci że to że masz osobno sprężyne i amor nawet ułatwia sprawe ;) gdyz zamiast sprężyny wrzucasz poduche i niemusisz jej dodatkowo uszczelniać itp przód tak jak w mk2,mk3 itp standardowa przeróbka

: pt lip 16, 2010 12:32
autor: zorro74
eMTi pisze:zorro74, powiem Ci że to że masz osobno sprężyne i amor nawet ułatwia sprawe ;) gdyz zamiast sprężyny wrzucasz poduche i niemusisz jej dodatkowo uszczelniać itp przód tak jak w mk2,mk3 itp standardowa przeróbka
kolego a znasz kogos kto przegrabia takie cosik?albo gdzie mozna zakupic takie amorki przednie?

: pt lip 16, 2010 14:12
autor: eMTi
zorro74, herflik

: sob lip 17, 2010 09:31
autor: Piter_NS
zerknij na algrundo.pl

: pn lip 19, 2010 13:57
autor: mcgiwerr
moze mi ktos powiedziec jakie cisnienie jest w poduszce a pasku B5 jak podniesie sie go maksymalnie do gory.Chodzi mi o przednie poduszki??

: sob lip 24, 2010 17:10
autor: szuan
Obrazek


kto jest w stanie załatwić takie poduchy lub podobne i za ile? - tylko myk jest taki, że średnica nie może przekroczyć 100mm, czy to w stanie spoczynku, u podstawy, czy jeszcze w innej pozycji...

z góry dzięki za wiadomość, pozdrawiam.

Air Ride

: ndz sie 15, 2010 13:49
autor: FlatcherFaS
Witam, przesledzilem dokladnie temat, dowiedzialem sie na kilka rzeczy lecz potrzebuje informacji na temat sterownika jak go zrobic gdzie podlaczyc i jesli bylby ktos mily to jakies jego zdjecia bylbym bardzo wdzieczny za pomoc

Air Ride

: ndz sie 15, 2010 14:05
autor: Piter_NS
po co jakiś sterownik... wystarczą 2 przyciski np od sterowania szyb elektrycznych. Do jednego podpinasz elektrozawory sterujące przednią osią (góra podnoszenie, dół opuszczanie) i tak samo z drugim przełącznikiem tylko podpinasz elektrozawory tylnej osi i masz całe sterowanie

Air Ride

: ndz sie 15, 2010 14:10
autor: FlatcherFaS
A jeszcze jedno kompresor podpinam bezposrednio pod butle od butli czym maja wysc wezyki zeby doszly do osi przedniej i tylnej bo jak dobrze zrozumialem to elektor zawory sa okolo amora

Mam jedno jeszcze pytanie czy oplaca sie robic air jesli sie ma moc silnika powyzej 200km w golfie mk3 ?? Czy jedna jest jakies ryzyko i lepiej jest zostac przy gwincie dokladniej chodzi o bezpieczenstwo ??

Air Ride

: ndz sie 15, 2010 20:12
autor: caro86wlkp
z tego co wywnioskowałem po całym tym temacie to jeśli zrobisz na amorkach z regulacją twardości to będzie podobnie jak na gwincie z regulacją twardości. inna opcja to zrobić na byle jakich a ewentualnie później je oddać na utwardzenie w razie potrzeby