Strona 25 z 75

: czw lip 02, 2009 22:42
autor: MAPET
ale co ci stuka bo jak narazie to z Twojego postu nic nei wynika....?

: czw lip 02, 2009 22:44
autor: stx3bg
MAPET pisze:ale co ci stuka bo jak narazie to z Twojego postu nic nei wynika....?
Cos jakby z prawegoo przedniego kola.
A co to nie wiem.

: czw lip 02, 2009 23:12
autor: MAPET
no tez walsnie moze klocki moze wahacz moze amor moze co innego jescze...

: czw lip 02, 2009 23:14
autor: stx3bg
MAPET pisze:no tez walsnie moze klocki moze wahacz moze amor moze co innego jescze...
tylko dziwne ze 3 godziny przed na seryjnym amorach zadnego stukania a po 3h jak zostaly amorki zamontowane to sie puaknie pojawilo;/
Z rana zdejme kolo i moze cos da sie golym okiem dostrzec..

: pt lip 03, 2009 00:16
autor: golfer_1984
stx3bg, a dobrze skręciłeś sprężynę z amorkiem??

: pt lip 03, 2009 00:18
autor: stx3bg
golfer_1984 pisze:stx3bg, a dobrze skręciłeś sprężynę z amorkiem??
Robili mi to w warsztacie i chyba tak.. a ze dzis odebralem auto po 20 jak juz zamykali przejechalem sie z jednym z nich i mowil ze nie wie co moze byc i jesli nie przestanie to mam zajechac do nich.. Z tym ze jutro(dzis) jade na zlot;/ i mam nadzieje ze uda mi sie dojechac bez zadnych porzygod tych zlych..

Moge to jakos sam sprawdzic/dokrecic?
Mam w domu podnosnik i wszystkie narzedzia wiedz ze strona techniczna problemu by nie bylo gorzej z wiedza..

: pt lip 03, 2009 00:19
autor: MAPET
stx3bg pisze: tylko dziwne ze 3 godziny przed na seryjnym amorach zadnego stukania a po 3h jak zostaly amorki zamontowane to sie puaknie pojawilo;/

nic nie dziwne nic nie dziwne.. przeciez to bylo rozbierane prawda? mogl ktos cos zle przykrecic badz cos bylo wyrobione zmienilo polozenia po rozkreceniu i stuka
bo to raz tak mialem? nie mowie ze to nei na 100% amor ale jest tam masa rzeczy co moze stukac tym bardziej ze wielowahacz tam jest!


moze sprezyna sie nawet nie ulozyla i stuka sa rozne opcje...

: pt lip 03, 2009 00:24
autor: stx3bg
MAPET pisze:

nic nie dziwne nic nie dziwne.. przeciez to bylo rozbierane prawda? mogl ktos cos zle przykrecic badz cos bylo wyrobione zmienilo polozenia po rozkreceniu i stuka
bo to raz tak mialem? nie mowie ze to nei na 100% amor ale jest tam masa rzeczy co moze stukac tym bardziej ze wielowahacz tam jest!


moze sprezyna sie nawet nie ulozyla i stuka sa rozne opcje...
Oki dzieki... rano zdejme koło i może coś uda mi sie dostrzec .. jesli to moze w czyms pomoc, to jak odebralem auto to zapalila mi sie kontrolka od hamulcow(ale gdy zgasilem i odpalilem ponownie juz jej nie bylo)

: sob lip 04, 2009 17:46
autor: marcinas1983
Za jakiś czas planuje kupić do mk2 amory MTS'a i do tego założyć sprężyny obniżające z mk3 1.8 benzyna. W mk2 mam silnik diesla. Pytanie czy to auto w ogóle coś siądzie na ziemię przy zastosowaniu amorów MTS + springi Eibacha -35mm z mk3?? W razie czego można się poratować amorkami MTS'a na przód, które mają niżej kielich sprężyny wspawany od serii, a tył po prostu obniżyć na talerzyku. Ktoś przerabiał taki zestaw w swoim aucie??

Dodam, że wcześniej miałem amory MTS'a na przodzie w mk3 + w/w sprężyny Eibacha i.... bardzo dobrze się jeździło :) . Teraz te amory jeżdżą w innym mk2 i znajomy nic mi nie mówił, żeby coś się z nimi działo.

: pn lip 20, 2009 16:25
autor: Mixer_szczecin
Rok temu 16-07-2008 kupiłem kpl zawieszenia gwintowanego MTS-technik w Venom24.pl za 1200Pln.
Wszystko pięknie sztywne itd tak jak być miało. Niestety padł mi przedni lewy amor. Chciałem kupić nowy ale w sklepie powiedzieli :green_fuck: że muszę dokupić nowy KOMPLET za kolejne 1200zł !!!!! :grrr: Czy to nie jest wg Was totalna przesada ??? Wywalić trzy sprawne amory w kibel bo padł jeden ?? Gdybym wiedział ze taka jest polityka tej firmy :ass: w życiu nie chciał bym ich dotykać co dopiero kupować i zakładać.

Pewnie spytacie dlaczego go nie reklamuję? Ponieważ przy odkręcaniu nakrętki przy kielichu, pękła ścianka otworu na imbus przytrzybujący tłok w miejscu, a że mechanik musiał się sporo na gimnastykować by go odkręcić końcówka została trochę zmeczona.
Więc gwaracja tego nie obejmuje..


Radzę dobrze się zastanowić nad zakupem zawieszenia MTS Technik, puki jest sprawne to ok, ale warto pomyśleć że kiedyś Was też może spotkać taka sytuacja.




.

: pn lip 20, 2009 16:38
autor: EnJoy
puki jest sprawne to ok, ale warto pomyśleć że kiedyś Was też może spotkać taka sytuacja.
i tak się może stać z każdym innym gwintem przecież :goof: nie znam firmy która sprzedaje pojedynczo amortyzatory z regulacją. Gwarancja jest, więc moim zdaniem nie ma się czym przejmować.. a to, że doprowadziliście do uszkodzenia i reklamacja tego nie obejmuje.. to już nie powód, żeby zwalać winę na jakość tego produktu. Wada może pojawić się nawet w najdroższym sprzęcie i tak samo możesz go załatwić :P

poszukaj sobie na allegro kompletu składającego się z dwóch amorów i będzie ok. niekoniecznie musi to być MTS

: pn lip 20, 2009 22:09
autor: MAPET
Mixer_szczecin, no to co sie dziwisz jak uszkodziles amor... zarejestrowales sie widze specjalnie na forum by to opisac he... jak uszkodzisz mechanicznie cokolwiek co kupisz i pojdziesz do skelpu to ci wymienia? NIE!

a 1 slysze zeby ulamac kawalek scianki w amorku pod maska!!! sprzedalem gwintów i kitów mase i nie slyszalem u nikogo na forum o takim przypadku...

ja sie nie dziwie chlopakom z Venoma ze nie przyjeli reklamacj
a gwinty niestety sa dostepne jako komplety tylko chyba ze producent uznaje reklamacje i wymienia np sam przód

jednak w twoim przypadku gdy uszkodziles przy montazu lub w jakis inny sposb amor to nie bylo innej opcji...

POZA TYM WIDZE PO POSCIE ZE OPISYWALES FIRME VENOM A NIE MTS WIEC JEST TO TROCHE NIE NA TEMAT...

: wt lip 28, 2009 23:01
autor: pingwin4
Witam przy okazji...

Piszę tu bo w zasadzie to chyba najaktywniejszy topic w pl o stuff'ie z firmy MTS...

Dziś zamówiłem amorki w sklepie @usera MAPET do siebie, jeździć będą wraz ze springami Eibach Pro-Kit (czarne) przy hmm... nie chce użyć określenia 'obniżeniu'....
przy powiedzmy retuszu serii -35/30mm (przód/tył);
Jak przyjdą to opiszę wrażenia wizualne... a jak się zamontują i rozjeżdżą to odczucia vs OEM amory jakie jeszcze mam w aucie;

Autko niesety nie VAG (ale do VAG'ów nic nie mam), nawet nie EU (ale do EU aut nic nie mam);
No ale każda opinia chyba cenna;

ps:
Na obronę mogę napisać, że miała być 6K1 z AFN 110km... ale nie znalazła się warta uwagi...

: wt lip 28, 2009 23:47
autor: SToRM
pingwin4 pisze:Na obronę mogę napisać, że miała być 6K1 z AFN 110km... ale nie znalazła się warta uwagi...
Ja to zawsze chcialem miec taka Coupe ;) No ale jak na zlosc z VAGow wyrwac sie nie moge :D To tak OT :bigok: Witam Hondziarza