Strona 22 z 128

: wt cze 19, 2007 15:35
autor: Młoda
mkowalm pisze:akże raczej nie masz żadnego 10-11cm bo to byłby maksymalny beton i koła by się mocno w nadkola chowały.
Bak był zatankowany do pełna i mam 1.4 LPG nie ma ...

Ale kurna z księzyca nie wziełam tych liczb 58 i 59 :crazy: Mierzyłam moja mama świadkiem ...

Nie wiem co było bazą do przeróbek w moim bo z tym zawiasem go kupilam ... czyli co nic innego jak na łapy go i zdjąc je ... :roll:

: wt cze 19, 2007 16:31
autor: LISPLUS
Ja uważam że jakby postawić 5 seryjnych golfów MK3 z tego samego rocznika i z tym samym silnikiem to i tak każdy będzie stał inaczej nad ziemią. Niektóre są bardziej dobite, niektóre mają nieorginalne amorki (nie chodzi mi o sportowe). Ale jeszcze dziś zmierze wieczorkiem wysokosc od nadkoli specjalnie dla miłej koleżanki ;) :grin:

[ Dodano: 19 Cze 2007 16:57 ]
Ok juz mam :) Młoda u mnie przód 60cm, tył 61cm.
Czyli jak ja mam 10mm niżej od seryjnego. Ty masz 58 i 59 czyli wychodzi na to że masz zawias niższy o ok 30-40mm od serii. Akurat z matmy jestem kompletne dno ale tak mi wyszło :)

Ja oczywiście głowy niedaje że nie mam niższych sprężyn bo autko przyjechało z Niemiec, pewnie dopiero sie okaże jak zmienie zawieche :)

: wt cze 19, 2007 17:18
autor: wczyz
dj_pjotras pisze:a wiecie moze czy springi eibach -30 sa twarde?? twardsze od weitec -40 ??
Eibach -30 nie jest specjalnie twardy, przynajmniej u mnie (seryjne amortyzatory, silnik ABS 1.8). Miałem H&R -40 i były miększe, prawie jak seryjne sprężyny. Mam wrażenie, że Eibach jest twardszy, a Weitec ponoć jest już mocno twardy. Pozdr.

: wt cze 19, 2007 18:04
autor: cowboy
wczyz pisze:Miałem H&R -40
a na tych H&R ile Ci siadł przód? równo 40? bo ja mam takie sa super ale w TDI siadł mi -60 - ponoc w oryginale jeździły w 1.8 benzyna

[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 18:07 ]
a ile usiadł CI na Eibachu - planuje własnie zmienic na Eibacha z przodu ...

ps. na seryjnych amorów nie bedzie twardy ale jak wstawisz amory o skróconym skoku to będzie sztywniej

: wt cze 19, 2007 20:11
autor: wczyz
a na tych H&R ile Ci siadł przód? równo 40? bo ja mam takie sa super ale w TDI siadł mi -60 - ponoc w oryginale jeździły w 1.8 benzyna

Na H&R już go kupiłem, więc nie odpowiem... Ale na pewno nie siedział jak -60 - stwierdzam porównując fotki golfów -60

[ Dodano: Wto Cze 19, 2007 18:07 ]
a ile usiadł CI na Eibachu - planuje własnie zmienic na Eibacha z przodu ...

Tego też nie wiem, bo przez zmianą oczywiście zapomniałem pomierzyć... Jutro mogę Ci napisać ile jest cm pomiędzy podłożem a nadkolem. Ale niestety dopiero jutro popołudniem.

ps. na seryjnych amorów nie bedzie twardy ale jak wstawisz amory o skróconym skoku to będzie sztywniej[/quote]

Tak, wiem, ale mi zależało żeby pozostało trochę komfortu. I stwierdzam, że Eibach jest lepszym kompromisem między glebą i komfortem niż H&R (mówię oczywiście o sprężynach, które przetestowałem na własnym "tyłku") Pozdr

Dołączam zdjęcie na H&R, na Eibach niestety jeszcze nie robiłem. Obrazek

: wt cze 19, 2007 21:19
autor: dj_pjotras
wczyz pisze:Eibach -30 nie jest specjalnie twardy, przynajmniej u mnie (seryjne amortyzatory, silnik ABS 1.8). Miałem H&R -40 i były miększe, prawie jak seryjne sprężyny. Mam wrażenie, że Eibach jest twardszy, a Weitec ponoć jest już mocno twardy. Pozdr.
a jezeli do tych weitec'ów -40 załozyłbym seryjne gazówki np kyb lub sachs to taka konfiguracja sie sprawdzi ???

: wt cze 19, 2007 21:30
autor: wczyz
dj_pjotras pisze:
wczyz pisze:Eibach -30 nie jest specjalnie twardy, przynajmniej u mnie (seryjne amortyzatory, silnik ABS 1.8). Miałem H&R -40 i były miększe, prawie jak seryjne sprężyny. Mam wrażenie, że Eibach jest twardszy, a Weitec ponoć jest już mocno twardy. Pozdr.
a jezeli do tych weitec'ów -40 załozyłbym seryjne gazówki np kyb lub sachs to taka konfiguracja sie sprawdzi ???
Najlepiej niech wypowiedzą się Ci, którzy jeżdżą na Weitec. Ja tylko słyszałem opinie o Weitec, niegdy takim nie jechałem. Jeżeli chodzi o twardość, to ja cały czas piszę o konfiguracji sprężyn z seryjnymi amortyzatorami.

: wt cze 19, 2007 21:40
autor: dj_pjotras
ogolnie chodzi mi oto czy do tych -40 obojetnie czy to weitec czy inna firma moga byc seryjne amorki czy musza byc lekko skrocone lub twardzsze od serii

[ Dodano: 19 Cze 2007 21:44 ]
aha i jeszcze jedna sprawa czy jezeli do mojego gti ktore chyba jest o -10 nizej niz zwykły golf załoze -40 to to nie bedzie w sumie -50 ??
pozdro

: wt cze 19, 2007 22:54
autor: jozekrjrj
nie ponieważ w gti i gt własnie sprezyny sa krutsze o te 10mm

czyli Twoj samochod bedzie niższy o 30mm niz teraz

: śr cze 20, 2007 00:55
autor: Krzylu
jozekrjrj, jakie -30 :rotfl:
sprezyny sa obnizajace ma -40 to legnie w dol o -40mm amory sa takie same
do tego obnizenia nie trzeba zmieniac amorow bedzie bardziej komfortowo na nich niz na amorach sportowych

Dzis lecialem taka kreta trasa gdzie lubie sie wciskac golfem Mitsu Carisma na seryjnym zaiwasie fakt buda troche sie wychyla ale z podobna predkoscia wchodzilem w te zakrety tyle ze juz niemialem takiej pewnosci co w golfie ze ten czy tamten zakret wejde z gazem w podlodze chyba zmienie zawias na wysokie błoto i bede sie rozkoszowal dobrym stanem polskich drog :grin: ;)

: śr cze 20, 2007 06:28
autor: dj_pjotras
no to ja juz nic nie wiem :rolleyes: :grin: :rolleyes:

: śr cze 20, 2007 11:08
autor: LISPLUS
jozekrjrj pisze:nie ponieważ w gti i gt własnie sprezyny sa krutsze o te 10mm

czyli Twoj samochod bedzie niższy o 30mm niz teraz
Z tego co mi sie wydaje to GTI jest niższe o 20mm :grin: Ja mam GT i on jest niższy o 10mm. Wiec -40mm do Gti to będziesz miał 20mm niżej.

A jeśli chodzi o sprężynki do seryjnych amorków to max. -40mm mogą być, ale wtedy sie szybciej zużyją te amorki. I wtedy kup krótsze :)

: śr cze 20, 2007 14:03
autor: dj_pjotras
aha
to teraz juz wiem o co biega i czego sie trzymac :grin:
dzieki LISPLUS, :prayer:
pozdro

: pn lip 02, 2007 21:39
autor: atm
Wpadlem na szalony pomysl :]

Mam sportowa zawieche VW zolte (krotsze amory) i czerwone sprezyny - 60, przod zostanei bez zmian, ale chce pokombinowac z tylem.. mam zamiar tam wsadzic amory kyab+ sprezyny z gti, albo na te sportowe amory zalozyc same springi z gti.Co o tym sadzicie - najbardziej mnie ciekawi ten 2 wariant bo pierwszy spasuje ale jak sie maja takie seryjne springi(no moze gti to nie seria bo nizsze o 2 cm) do krotszcyh sportowych amorow?